Isoisä Walleniuksella oli tiukkis partneri Ilsebil, sekä sen lisäksi purkkari Jäämerellä ja jotain vähäisempää omaisuutta kuten kasvovahaa jotta pelottava ilme säilyisi kasvoilla. Purkkariin oli maalattu vanhoilla saksalaisilla kirjaimilla purkkarin nimi "Hospotipomiloi". Wallenius pani purkkarin ankkuriin lähellä jäätikön reunaa ja alkoi Suomen ilmavoimien valkoinen karvaturska päässä huhuilla: "Sapi sapi sampela, meren kala kampela. Ilsebil mun eukkoni toisin kuin mä tahtovi." Sillä aikaa Ilsebil istui lentokoneessa joka vei häntä Muurmanskista Malmin lentokentälle Helsingissä. Sieltä olisi suora yhteyslento salaiseen määränpäähän.
Isoisä Jäämerellä
Puolipatsas
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253