Keskiyölle

Vanha kysyjä

Olen aiemminkin kysellyt. Vieläkään ei ole tullut omaa rakasta vastaan. Et kyllä niin sanonutkaan.:)

Käyn kyllä ulkonakin ja jopa profiilin laitoin nettiin, muttamsopivaa,ei vaan ole tullut vastaan. Onhan niitä yrittelijöitä, jotka haluaisivat tutustua, mutta....mistä ihmeestä löydän? Yhden tumman hyväksikäyttäjän laitoinmpois ja otin etäisyyttä, kun sellaiselta alkoi tuntua. Ei kyllä olisi muutenkaan minulle ollutmsopiva, jos ja kun haluaisin katsoa pitkällä tähtäimellä ja aito tunne puuttui.

1

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

kiva kun taas kirjoittelit! no katsotaan vähän tästä eteenpäin......

kirjanpito ja koti näkyvät minulle ensin. oletko tehnyt budjettia, vai mistä on kysymys? miehiä ja työtä näkyy eniten edessäni, takanasi on hankala suhde minkä olet kaivanut ja kuopannut, ja niin on hyvä.

jokin asia menee sinun kannaltasi hyvin, koska näen sinun saavan hieman rahaa. jos sinulla on saatavia, niin se kyllä onnistuu. niin, on myös lapsi, joka pääsee omaan kotiin. kodissa on helmiä tai marjoja, näen pieniä pyöreitä, vaikken saakaan niistä sen tarkemmin kiinni.

sinä ja lapset, se on sinun kohtalosi minun näkymissäni. miehet väistyvät taka-alalle silloin kun on lapsien tarpeista kysymys. kuule, koska niitä miehiä kuitenkin näkyy, niin mene ihmeessä tapaamaan ja kahville, vietä aikuisen naisen vapaa-aikaa! ei ole koskaan mahdotonta löytää neulaa heinäsuovasta, mutta eivät ne neulat kotiin tule.
      sinun on arvomaailma järjestyksessä, eli joskus joutuu odottelemaan hyvää kauemminkin, mutta siinä odotellessa on hyvä muistaa, että elämä on elämistä varten joka ikinen päivä. kohtalo ei tule kotiin, vaan sinun on jatkettava sen etsimistä. kyllä sinä jaksat, älä yritäkään väittää vastaan....

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      156
      5570
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      113
      5367
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5012
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2953
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2497
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2327
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2154
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1838
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      14
      1574
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1536
    Aihe