Auttaisiko joku? :D

Nainen hädässä :D

Tarvis ostaa lahja miehelle, joka pelaa Deatwatch-peliä.. (Jos nyt oikein olen ymmärtänyt...) Olen koittanut käydä koko ebayn läpi ja googlettaa varmaan 6h, mutta löydän vaan niitä peleihin kuuluvia ukkeleita ja muta sälää. Haluaisin siis esimerkiksi jonkun hupparin tai t-paidan tai JOTAIN..
Millä muilla hauilla voisin etsiä? Ilmeisesti Warhammer on joku osa tästä.. Sorry, olen ihan pihalla, kiitäs lämpimästi jos joku auttaa

3

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen hädässä

DeatHwatch.. Se nyt varmaan tuli selväksi :D Typosin..

• Sami Pohjanmaalta

Hei! Toivottavasti vastaus ei tule liian myöhään, onhan tässä onneksi vielä aikaa jouluun.

Deathwatch-roolipeli on avaruusjääkäreistä kertova roolipeli, joiden hommana on lahdata demoneita ja harhaoppisia pitkin poikin galaksia.

Peli sijoittuu Warhammer 40000 (so. 40k) -pelisarjaan, johon kuuluu tämän roolipelin lisäksi muitakin roolipelejä, miniatyyripelejä ja tietokonepelejä. Ja on siitä varmaan joku korttipelikin tehty, veikkaan. Ynnä romaaneja.

Mutta, varsinaisena vastauksena pelin julkaisija Fantasy Flight Games ei näytä myyvän mitään oheistavaraa.

Lahjakortti Fantasiapelit -kauppaan olisi helpoin ratkaisu, koska ketju on kotimainen eikä tarvitse säätää luottokorttien tai vieraskielisten verkkosivujen kanssa. Sieltä mies saa sitten itse hankkia sopivia lähdeteoksia peliinsä tai miniatyyrejä (tai mitä nyt sitten haluaakaan).

Jos kuitenkin haluat pitää kiinni vaateostoksesta (mikä on kyllä ihan ylivertainen lahjaidea), niin Redbubblesta näyttää löytyvän jotain. "And they shall know no fear", The few, the proud, the space marines", "Repent today for tomorrow you shall die" tai "Keep calm and serve the Emperor" olisivat kaikki hyviä vaihtoehtoja.

• Sami Pohjanmaalta
        Sami Pohjanmaalta kirjoitti:

Hei! Toivottavasti vastaus ei tule liian myöhään, onhan tässä onneksi vielä aikaa jouluun.

Deathwatch-roolipeli on avaruusjääkäreistä kertova roolipeli, joiden hommana on lahdata demoneita ja harhaoppisia pitkin poikin galaksia.

Peli sijoittuu Warhammer 40000 (so. 40k) -pelisarjaan, johon kuuluu tämän roolipelin lisäksi muitakin roolipelejä, miniatyyripelejä ja tietokonepelejä. Ja on siitä varmaan joku korttipelikin tehty, veikkaan. Ynnä romaaneja.

Mutta, varsinaisena vastauksena pelin julkaisija Fantasy Flight Games ei näytä myyvän mitään oheistavaraa.

Lahjakortti Fantasiapelit -kauppaan olisi helpoin ratkaisu, koska ketju on kotimainen eikä tarvitse säätää luottokorttien tai vieraskielisten verkkosivujen kanssa. Sieltä mies saa sitten itse hankkia sopivia lähdeteoksia peliinsä tai miniatyyrejä (tai mitä nyt sitten haluaakaan).

Jos kuitenkin haluat pitää kiinni vaateostoksesta (mikä on kyllä ihan ylivertainen lahjaidea), niin Redbubblesta näyttää löytyvän jotain. "And they shall know no fear", The few, the proud, the space marines", "Repent today for tomorrow you shall die" tai "Keep calm and serve the Emperor" olisivat kaikki hyviä vaihtoehtoja.

Näköjään söi linkit kaikkineen. Jos eivät vieläkään näy, niin googlaa noilla firmojen nimillä, kyllä ne sieltä löytyvät.

Pelin kotisivut:
        http://www.fantasyflightgames.com/edge_minisite.asp?eidm=108

Fantasiapelit:
        http://www.fantasiapelit.com/index.php?main=ai&haku_muutos=1&kat=hakulomake&mista=*&yhteen=eri&alue=&etsittava=lahjakortti&etsi=Etsi

Redbubblen 40k Warhammar -paidat:
        http://www.redbubble.com/shop/40k warhammer space space marine t-shirts?ref=shop_tag_refinement

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe