Olen Helsingin yliopistosta valmistunut valtiotieteen lisensiaatti. Tarjoan yksityisopetusta matematiikassa ja taloustieteissä.
Taloustieteen pääaineopintojen lisäksi olen suorittanut matematiikan laudatur-tason opintoja ja tilastotieteen perusopinnot.
Olen työskennellyt Helsingin yliopistossa assistenttina ja huippututkimusyksikön tutkijana. Omaan laajan kokemuksen opettamisesta sekä pääsykokeiden laatimisesta ja tarkastamisesta. Olen myös toiminut matemaattisten menetelmien yksityisopettajana Helsingin Kauppakorkeakoulun pääsykokeisiin valmistautuville.
Olen kannustava ja oppilaskeskeinen - oppiminen on aina yksilöllistä ja opettajan tehtävä on antaa oivalluksen avaimet. Opetus voi tapahtua esim. oppilaan kotona, kirjastossa tai kahvilassa.
Aikatauluni ovat varsin joustavat ja palkkio 30 euroa/tunti.
t. Toni
[email protected]
040 7041143
Yksityisopetusta matematiikassa ja taloustieteissä, pk-seutu
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253