Olen Helsingin yliopistosta valmistunut valtiotieteen lisensiaatti. Tarjoan yksityisopetusta matematiikassa ja taloustieteissä.
Taloustieteen pääaineopintojen lisäksi olen suorittanut matematiikan laudatur-tason opintoja ja tilastotieteen perusopinnot.
Olen työskennellyt Helsingin yliopistossa assistenttina ja huippututkimusyksikön tutkijana. Omaan laajan kokemuksen opettamisesta sekä pääsykokeiden laatimisesta ja tarkastamisesta. Olen myös toiminut matemaattisten menetelmien yksityisopettajana Helsingin Kauppakorkeakoulun pääsykokeisiin valmistautuville.
Olen kannustava ja oppilaskeskeinen - oppiminen on aina yksilöllistä ja opettajan tehtävä on antaa oivalluksen avaimet. Opetus voi tapahtua esim. oppilaan kotona, kirjastossa tai kahvilassa.
Aikatauluni ovat varsin joustavat ja palkkio 30 euroa/tunti.
t. Toni
[email protected]
040 7041143
Yksityisopetusta matematiikassa ja taloustieteissä, pk-seutu
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055553- 835037
- 1394426
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492823
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561956