Olen Helsingin yliopistosta valmistunut valtiotieteen lisensiaatti. Tarjoan yksityisopetusta matematiikassa ja taloustieteissä.
Taloustieteen pääaineopintojen lisäksi olen suorittanut matematiikan laudatur-tason opintoja ja tilastotieteen perusopinnot.
Olen työskennellyt Helsingin yliopistossa assistenttina ja huippututkimusyksikön tutkijana. Omaan laajan kokemuksen opettamisesta sekä pääsykokeiden laatimisesta ja tarkastamisesta. Olen myös toiminut matemaattisten menetelmien yksityisopettajana Helsingin Kauppakorkeakoulun pääsykokeisiin valmistautuville.
Olen kannustava ja oppilaskeskeinen - oppiminen on aina yksilöllistä ja opettajan tehtävä on antaa oivalluksen avaimet. Opetus voi tapahtua esim. oppilaan kotona, kirjastossa tai kahvilassa.
Aikatauluni ovat varsin joustavat ja palkkio 30 euroa/tunti.
t. Toni
[email protected]
040 7041143
Yksityisopetusta matematiikassa ja taloustieteissä, pk-seutu
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623