Missäs miehikkäläiset käyvät asioilla ja ostoksilla? Haminassa, Kotkassa, Lappeenrannassa vai Kouvolassa?
Miehikkälään muutto?
11
717
Vastaukset
- saivikkala
vessassa ja ramin bussilla itiksessä?
- 10 kilsaa
Virojoella on lähin Alko.
- bonukset ropisee
Onhan siellä myös S-market ja sehän riittää.
- Mies.05
Hei,Lappeenranta paras ostos paikka,on Prismat;K.supermarket;Robin hood.ym!!
- mievaa1
Vironlahdelle noin10km, sielt löytyy jo aika hyvin. Miehikkälässä on Sale- kauppa ja peruspalvelut pelaa hyvin. Urheilumahdollisuudet on ok, salit, uimiset, pelit yms.
- Määäääänkanssa
Paikallisilta saa sitten lampaita ja pitkävartisia kumisaappaita.
- Ihannemies41
Entä onko Miehikkälässä vapaita naisia vai joudunko suorittamaan neidonryöstön jos muutan sinne?
- tuu äkkiii
Mikään ei ole helpompaa, kuin naisen ryöstö Miehikkälässä. Suosittelen siihen käytettäväksi velka Volvoo ja vihreetä Menneniä.
- kivikaiver
En tiedä mutta kirkon viereen piti kait ensiksi tulla uimaranta, niin siihen olisi ehkä tullut elin tarvikekioski, mutta nyt tulikin kaivos tai kivilouhimo eikä kukaan kai tiedä kuinka syvälle se kaikki menee ennen kun hautausmaan vanhat luut vierii sinne kummittelemaan.
- konstaapeli67
Viipurissa. Parhaat hinnat ja laatu. Tatjaana antaa vielä rasvarakoa edullisesti..
- könsikäs11
ja jos miehikkälän keskustaan muutat,unettomana saat olla ainaisten idiootti mopopoikien takia,nauran vaan kun keuliivat satuttavat itsensä,jos eteen ajavat niin en väistä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227