Mikä olis hyvä lintu ja hirvihommii ja mitä maksaa?
Pibodi kivääriin
6
272
Vastaukset
- suosittelen
Googletappa COLDWELL pibodi. Itsellä ollut 3 v. lintupyssykässä (223 cz varmint, laminaattitukki, snellari, petattu, leupold 6-18*40, vaimennin) ja olen ollut tosi tyytyväinen siihen. Tämä on matalempi malli, mutta riittää hyvin lintuhommiin. MAteriaali on jotakin muovilaatua (komposiitti?) joka on kevyt ja hihnan kiinnitys passaa siihen, kun ruuvaa sen ensin tukkiin kiinni hihnalenkkiin. Ehdoton peli repun päältä ampumisen jälkeen. Vihjaappa tänne, jos tilasit.
- Harri's
Kyllä paras on Harris, mutta mikä mälli? Harriksella on niitä joista saa 20 - 40vm korkean. Tietty mitä korkeemman tekee, sen huterompi mytta luitenkun tarpeeksi jäsy vrt. Tuetta ammuttaessa tjtn,
Mikä Harris siis on paras?
- suosittelen
Jatkuuhan tuo Coldwellin laitekin: 23 - 33 cm, eikä ole vieterihäkkyröitä mukana ja lisäksi kevyt, kun aseeseen tulee jo muutenkin painoa. Vaimentimen laitan pelipaikalla paikoilleen ja ostin Erätukusta linturepun, jossa ase kulkee piippu alaspäin. Haulikkokin kulkee näin kevyesti mukana.
- Harris mulla
Perätukusta ei kannata ostaa mitään..
- lukihäiriö........!!
Sorry, pibodi on CALDWELL, ei COLDWELL..
- Ei näin
Bi-Po-di. Bipodi. Ei ole vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait102898- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596