haussa eläinlääkäri

kiire olisi

Meillä on kissa ja nyt tarvittaisiin eläinlääkäriä sen kastrointiin ja sirutukseen sekä myöhemmin mieluummin samalle lääkärille tarvittaessa. Suositelkaa jotain. Tikasta on huonoja aiempia kokemuksia ja Fokuksessa on töykeä vastaanottoapulainen ja paljon kalliimpi kuin muut, lääkäreistä ei tietoa.

16

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhdasoppinen

      - meillä olisi tyttö ja poika ympärileikattavaksi, tatteis luotettavaa leikkaajaa.
      ja myös on tarve eläinystävälliselle halal teurastajalle joka tekisi synnitöntä lihaa, viiltämällä eläimiä.

      • synnin tuntoa on

        Toi synnitön liha muakin kiinnostaisi, mutta tekisikö se sama sitten kosher ja halal lihaa viiltämällä raakasti ?


      • saastainen koira
        synnin tuntoa on kirjoitti:

        Toi synnitön liha muakin kiinnostaisi, mutta tekisikö se sama sitten kosher ja halal lihaa viiltämällä raakasti ?

        suomalaiset pitää koiraa sisällä !
        Koira on saastainen eläin, eikä se sovi ihmsien asúntoon !
        Saastaisuus on koiranomistajan sielussa.


    • bt342öölaa

      Älä vaan vie Tikalle, kun sieltä leviää asiakkaiden tidot ympäri kaupunkia ja el.lääkäri leikkii lapsensa kanssa ja menee eestaa eikä saa mitään aikaan.

      • axara

        Mites pupu ja piski kimpisessä? Meillä käytiin siellä rokottamassa pentuna.


      • kiire olisi

        Juu, karmeita kokemuksia edellisen kissani kohdalla elämänsä loppuvaiheessa :( Salonen-Simpanen oli kyllä hyvä ja miellyttävä lääkäri mut erehdyttiin viemään Tikalle kun oli kiire ja kissa veti viimeisiään ja vieläkin tulee paha olo kun muistan kohtelun. Siksi kyselen kun tuosta on 7v. aikaa enkä ole sen koommin tarvinnut.


    • asd18

      Kanavasuulla Kotisalo

    • Kattinen ja kaveri

      Myö käydään Fokuksessa, mutta kaverit on kehuneet pieneläinklinikkaa. En sit tiije.

    • kiire olisi

      Minkälainen on kaupungin pieneläinklinikka ja siellä lääkäri Flink?
      Luulisi että moinen toimenpide osataan tehdä missä vain.

      • kiire oli(si)

        Tuolla kävimme. Oli oikein mukava ja ystävällinen nuori lääkäri ja kissa sai hyvää hoitoa ja mukaan suulliset sekä kirjalliset hoito-ohjeet ja loppuun että pikaista toipumista Mirrille ;) Mennään toistekin. Suosittelen.


    • tyytyväinen asiakas

      pupu ja piski(heidi kummunsalo)paras eläinlääkäri lpr:ssa.ei mutise turhia ja hoitaa työnsä hyvin ja huokeemmalla kun tikka tai fokus.

      • minä vain

        Samaa mieltä, itse olen hoidattanut kissaani ja koiraani Kummunsalolla, ei turhan rahastuksen makua ja ammattitaitoinen.


      • kiire olisi

        Olisin halunnut Kummunsalolle mutta Lpr vain ilta-aikoja saatavilla enkä saa illalla kyytiä ja kissan on mukavampi kun saa heräillä päiväsaikaan tokkurasta eikä yöllä.


    • vierqa

      Suosittelen Sari Maijasta pieneläinklinikalla. Mukava ja osaava, eikä hirmu kalliskaan ollut tyttö kissan sterilisaatio ja rokotukset.

    • sirkku100

      Ei ainankaan Lauritsalan eläinlääkäriä jos koirasta on kyse.Vihaa sekarotusia ja vanhoja koiria'1

    • Täti

      Minun siskon tyttö on nuori Eläinlääkäri . Hirveän mukana ja tykkää kaikista eläimistä . Hän on kunnollinen ja tunnollinen työlleen . Hänellä on itselläänkin eläimiä 3 hevosta , koira ja kanoja .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2112
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1568
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      982
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      943
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    8. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      864
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    Aihe