Kevät 2013 NaturaMed Pharman ilmaismatka Toscanaan

reissunainen50

Hei,
Oletteko jo saaneet tietää päivämääriä kevään 2013 Toscanan matkasta?
Odotan innolla kutsua!

55

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko näin

      Eikös ne ilmaiset matkat ole täyttä kusetusta? Sitoudut kestotilauksena ottamaan jotain mömmöjä joka toinen kuukausi 35 eurolla.

      • puupeli2

        Eivät ne ole kusetusta. En ole koskaan tilannut yhtään pilleriä, lukuunottamatta yhtä näytepakkausta, ja sain kuitenkin kutsun juhlamatkalle Gardajärvelle. Lähdin uteliaana matkaan ajatellen, ettei siinä mitään menetä, vaikka osallistunkin matkaan. Matka ei ollut ihan ilmainen, koska lunastin maksullisen retkipaketin. Pakollisen lentokenttäveron lisäksi kustannuksia tuli yhteensä 269 euroa, mutta sekin on erittäin edullinen hinta lentomatkoista, hotellimajoituksesta aamiaisella ja kolmesta retkestä aterioineen suomalaisen oppaan johdolla Italiassa. Yhtään kertaa matkalla ei yritetty kaupata tai edes esitellä mitään tuotteita, joten matkalle kannattaa ehdottomasti lähteä, jos sitä tarjotaan.


      • pirlee1
        puupeli2 kirjoitti:

        Eivät ne ole kusetusta. En ole koskaan tilannut yhtään pilleriä, lukuunottamatta yhtä näytepakkausta, ja sain kuitenkin kutsun juhlamatkalle Gardajärvelle. Lähdin uteliaana matkaan ajatellen, ettei siinä mitään menetä, vaikka osallistunkin matkaan. Matka ei ollut ihan ilmainen, koska lunastin maksullisen retkipaketin. Pakollisen lentokenttäveron lisäksi kustannuksia tuli yhteensä 269 euroa, mutta sekin on erittäin edullinen hinta lentomatkoista, hotellimajoituksesta aamiaisella ja kolmesta retkestä aterioineen suomalaisen oppaan johdolla Italiassa. Yhtään kertaa matkalla ei yritetty kaupata tai edes esitellä mitään tuotteita, joten matkalle kannattaa ehdottomasti lähteä, jos sitä tarjotaan.

        Nim. " onko näi on väärässä "...Olen ollut jo kolmella ilmais matkalla Venetsia,,Toscana,,Gardajärvi..Ja taas sain kutsun uudelle matkalle..
        Täytyisi lukea oikein ja myös ymmärtää LUKEMANSA oikein, ennenkuin alkaa täällä saarnaamaan ´kusetuksesta ´Ilmais matka tarkoittaa sitä matkaa sinne kohteeseen ,,,eli lento hotelli aamianen lentokenttä kuljetukset...se osuus on ilmainen ainoastaan lenttokenttä vero....Retkipaketit maksavat kaikkien järjästämillä matkoilla, ne tulevat vapavalintaiseti jos ne ottaa niistä joutuu maksamaan tietenkin ....se on joka matkustajan itsensä päätettävissä ottaako retkipaketin vai ei ota...(pian joku luulee ja kirjoittaa että eivät makasaneet päivärahaa mukana olleille)..
        Voi hyvä yksinkertaisuus kun joillekin on tämä niin vaikea ymmärtää..selvää tekstiä
        Ja kun saa ilmaisen matkan niin silloinhan voi sen säästyneen rahan sijoittaa retkiin
        ...jotka on hyvin järjästetty ja siellä on paljon nähtävää ja kuultavaa...En ole nähnyt yhtään tyytymätöntä matkalaista retkiltä palattua kaikki ovat olleet erittäin tyytyväisi..siksipä aikomukseni onkin lähteä taas tälle neljännelle matkalle taas ensi keväänä ..


      • Ei tyytyväinen
        pirlee1 kirjoitti:

        Nim. " onko näi on väärässä "...Olen ollut jo kolmella ilmais matkalla Venetsia,,Toscana,,Gardajärvi..Ja taas sain kutsun uudelle matkalle..
        Täytyisi lukea oikein ja myös ymmärtää LUKEMANSA oikein, ennenkuin alkaa täällä saarnaamaan ´kusetuksesta ´Ilmais matka tarkoittaa sitä matkaa sinne kohteeseen ,,,eli lento hotelli aamianen lentokenttä kuljetukset...se osuus on ilmainen ainoastaan lenttokenttä vero....Retkipaketit maksavat kaikkien järjästämillä matkoilla, ne tulevat vapavalintaiseti jos ne ottaa niistä joutuu maksamaan tietenkin ....se on joka matkustajan itsensä päätettävissä ottaako retkipaketin vai ei ota...(pian joku luulee ja kirjoittaa että eivät makasaneet päivärahaa mukana olleille)..
        Voi hyvä yksinkertaisuus kun joillekin on tämä niin vaikea ymmärtää..selvää tekstiä
        Ja kun saa ilmaisen matkan niin silloinhan voi sen säästyneen rahan sijoittaa retkiin
        ...jotka on hyvin järjästetty ja siellä on paljon nähtävää ja kuultavaa...En ole nähnyt yhtään tyytymätöntä matkalaista retkiltä palattua kaikki ovat olleet erittäin tyytyväisi..siksipä aikomukseni onkin lähteä taas tälle neljännelle matkalle taas ensi keväänä ..

        No et sitten ole nähnyt minua ja montaa muuta tyytymätöntä. Olen elämässäni matkustanut paljon ja monin tavoin. Harvoin on ollut mitään valittamista, mutta NaturaMedin matkalle en enää halua. On niin epämääräistä touhua kaiken kaikkiaan.

        Moni on silti ollut tosi tyytyväinen.


      • puupeli2 kirjoitti:

        Eivät ne ole kusetusta. En ole koskaan tilannut yhtään pilleriä, lukuunottamatta yhtä näytepakkausta, ja sain kuitenkin kutsun juhlamatkalle Gardajärvelle. Lähdin uteliaana matkaan ajatellen, ettei siinä mitään menetä, vaikka osallistunkin matkaan. Matka ei ollut ihan ilmainen, koska lunastin maksullisen retkipaketin. Pakollisen lentokenttäveron lisäksi kustannuksia tuli yhteensä 269 euroa, mutta sekin on erittäin edullinen hinta lentomatkoista, hotellimajoituksesta aamiaisella ja kolmesta retkestä aterioineen suomalaisen oppaan johdolla Italiassa. Yhtään kertaa matkalla ei yritetty kaupata tai edes esitellä mitään tuotteita, joten matkalle kannattaa ehdottomasti lähteä, jos sitä tarjotaan.

        Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Viime keväänä olin Toscanassa Montecatini Termessä "pillerimatkalla" ja kaikki sujui oikein hyvin. Tosin tein matkat parin muun naisen kanssa junalla Firenzeen ja Pisaan omin päin ja kivaa oli. Pillereitä en ole ostanut muuta kuin viime keväänä yhden näytepakkauksen postimaksun maksamalla ja samoin nyt tänä vuonna ostin yhden näytepakkauksen, jotka pillerit mieheni söi, itse en niitä syö.


      • kolmesti käynyt

        Ei ole noin...tuo on harhaluuloa vain. Olen ollut kolmella matkalla tämän firman kautta enkä ole minkaanlaisessa tilaaja suhteessa kyseiseen firmaan...minulla on tästä omakohtainen kokemus jo vuosien ajalta. Hyviä matkoja on olleet kaikki matkat joten suosittelen lämpimästi lähtemään ....se mitä paperilla luvataan niin se myös pidetään ,,siihen voi luottaa...


      • hoh hoh
        pirlee1 kirjoitti:

        Nim. " onko näi on väärässä "...Olen ollut jo kolmella ilmais matkalla Venetsia,,Toscana,,Gardajärvi..Ja taas sain kutsun uudelle matkalle..
        Täytyisi lukea oikein ja myös ymmärtää LUKEMANSA oikein, ennenkuin alkaa täällä saarnaamaan ´kusetuksesta ´Ilmais matka tarkoittaa sitä matkaa sinne kohteeseen ,,,eli lento hotelli aamianen lentokenttä kuljetukset...se osuus on ilmainen ainoastaan lenttokenttä vero....Retkipaketit maksavat kaikkien järjästämillä matkoilla, ne tulevat vapavalintaiseti jos ne ottaa niistä joutuu maksamaan tietenkin ....se on joka matkustajan itsensä päätettävissä ottaako retkipaketin vai ei ota...(pian joku luulee ja kirjoittaa että eivät makasaneet päivärahaa mukana olleille)..
        Voi hyvä yksinkertaisuus kun joillekin on tämä niin vaikea ymmärtää..selvää tekstiä
        Ja kun saa ilmaisen matkan niin silloinhan voi sen säästyneen rahan sijoittaa retkiin
        ...jotka on hyvin järjästetty ja siellä on paljon nähtävää ja kuultavaa...En ole nähnyt yhtään tyytymätöntä matkalaista retkiltä palattua kaikki ovat olleet erittäin tyytyväisi..siksipä aikomukseni onkin lähteä taas tälle neljännelle matkalle taas ensi keväänä ..

        JUURI NIIN kolmesti olen käynyt ja ollut joka kerta erittäin tyytyväinen,odottelen jo seuraavaa


    • tyytyväinen

      No onneksi jollain vain kaikki tökkii joten kannattaisikin ottaa pari pilleriä, et silleen

    • Päivämäärä ei ole vielä selvillä, mutta olen maksanut 59 200, joten olen kovasti menossa Toscanaan (ja ilmeisesti Montecatini Termeen, jossa olin myös viime keväänä ja tosi hauska ja hyvä reisu). Nytkin minulla on tarkoitus muiden halukkaiden matkalaisten kanssa tehdä junamatkoja Pisaan ja Firenzeen omatoimisesti. Tulee paljon halvemmaksi ja on vapaata ja kivaa ja vähän jopa jännääkin. Kunpa matkan ajankohta tulisi pian tietooni, jonka jälkeen yritän saada selville muita samalle matkalle lähtijöitä jne.

      • Ei tyytyväinen

        Siinäpä esimerkkiä! Matkasta maksettu, mutta matkan ajankohta arvoitus. Ei valittamista.


      • Ei tyytyväinen kirjoitti:

        Siinäpä esimerkkiä! Matkasta maksettu, mutta matkan ajankohta arvoitus. Ei valittamista.

        Tiedossani on viisi eri lähtöpäivää, mutta varmistus lähtöpäivästä tulee kuukausi ennen matkalle lähtöä. Tämä tieto on riittävä, koska kaikki päivät ovat minulle sopivia.


      • Marge kirjoitti:

        Tiedossani on viisi eri lähtöpäivää, mutta varmistus lähtöpäivästä tulee kuukausi ennen matkalle lähtöä. Tämä tieto on riittävä, koska kaikki päivät ovat minulle sopivia.

        Hei ! Saitko jo tietää lähtöpäivän? Mulla se on 15.4


    • TOSI ON

      JOILLAIN IHMISILLÄ ON VAIN AINA SANOMISTA VAIKKA EI TIEDÄ ASIASTA MITÄÄN, 3 MATKALLA OLLUT JA UPEITA MATKOJA

    • HEI!
      Ostin fiksatun päivämäärän 29.4.2013 Toscanaan ( n. 150e ) koska haluan Vapuksi Montecatini Termeen!
      Viime keväänä oli pieni hankaluus siinä, että jos en olis ostanut 90 eurolla fiksattua lähtöpäivämäärää ( sis.Luccan retken ja kaksi illallista) olisin saanut rahat takaisin ja jäänyt ilman koko matkaa!
      Koska viimereissu oli niin mahtava ! en halua vaarantaa paikkaani lennolla ja pelaan varman päälle :)
      Jos täältä löytyisi muita tuolloin matkaan lähteviä olisi kiva suunnitella yhdessä omatoimiretkiä, tuskin niitä ostan. Junat ei kyllä Italiassa toimi,joten vaarana on jäädä huitsin nevadaan junan seisoessa lakkojen sun muun rikkoutumisten takia! Fiksumpaa on ottaa porukalla tilataksi,matkat ei ole pitkiä ja kustannukset jää junan tasolle. Vahingosta viisastuneina toimimmekin jatkossa näin.
      T. [email protected] , nainen etelä Espoosta :)

      • Junalla

        Miten niin junat eivät Italiassa toimi? Olen matkustanut Italiassa junissa paljon ja ongelmia ei ole ollut.


    • 1xcv

      Voikun saisin kevään matkan,odotan innolla

      • Suosittelen

        Saat varmasti matkan hyviltä matkanjärjestäjiltä haluamanasi päivänä, saat myös valita hotellin ja matkakohteen sekä matkan pituuden. Kaikki tiedot lentoyhtiöstä ja lennon lähtöajasta ja paluusta saat heti, samoin hotellin osoitteen.


    • jurvmamtk

      En ole vielä saanut tietoa matkapäivästäni, mutta se tulee 1 kk ennen lähtöpäivää. Olen toivonut, että pääsen ekalle matkalle 15.4.13 ja silloin tieto tulee minulle 15.3. Ei siihen enää pitkä aika ole, odotellaan ....

      • Kysyjä

        Siis ihan oikeastiko lähtöpäivän saa tietää vasta kuukausi ennen matkaa, jos sattuu matkalle pääsemään? Entä hotelli, missä se on? Toscanahan on aika laaja alue. Mikä lentoyhtiö ja lennon ajat? Milloin ne saa tietää?


      • jurvmamtk
        Kysyjä kirjoitti:

        Siis ihan oikeastiko lähtöpäivän saa tietää vasta kuukausi ennen matkaa, jos sattuu matkalle pääsemään? Entä hotelli, missä se on? Toscanahan on aika laaja alue. Mikä lentoyhtiö ja lennon ajat? Milloin ne saa tietää?

        No nyt tiedän, että matkapäiväni on 8.4.13. Lopullinen matkavahvistus tulee viimeistään 10 päivää ennen matkaa. Siinä on tiedot lennosta ja hotellista ja vähän muustakin. Pääsin edellisellä matkallani (2012) tutustumani Lenan kanssa samalle matkalle ja vielä samaan huoneeseenkin. Ei voi muuta sanoa kuin että olipa hyvää palvelua, olen oikein tyytyväinen. Luccan retki on ainoa, jonka me molemmat ostimme ja muuten suhaamme junalle vaikkapa Pisaan, Firenzeen ja ehkäpä vielä jonnekin muuallekin. Viime vuonna kävimme myös junalla omin päin näissä paikoissa. Ja hauskaa oli, joten kyllä nytkin meinaamme viettää mukavan loman.


    • Arzu2

      tänään sain postia...lähtö 22.4.2013 ja ryhmä b,onko ketään samaan ryhmään tulijaa?vois vaihtaa ajatuksia ja jos jollain on jo kokemusta matkasta Toscanaan,niin tieto tervetullutta

      • heipor59

        Olen lähdössä 22.4-13 Toscanaan. Olen käynyt siellä kerran ennenkin ja paikka oli mielestäni hyvä.
        Haluaisin tutustua muihinkin samaan aikaan lähteviin henkilöihin näin keskustelu sivulla.
        Toivottavasti on hauska ja antoisa matka kaikilla.


      • Lizpor
        heipor59 kirjoitti:

        Olen lähdössä 22.4-13 Toscanaan. Olen käynyt siellä kerran ennenkin ja paikka oli mielestäni hyvä.
        Haluaisin tutustua muihinkin samaan aikaan lähteviin henkilöihin näin keskustelu sivulla.
        Toivottavasti on hauska ja antoisa matka kaikilla.

        Sama päivä, ryhmä C :)


      • Arzu2
        heipor59 kirjoitti:

        Olen lähdössä 22.4-13 Toscanaan. Olen käynyt siellä kerran ennenkin ja paikka oli mielestäni hyvä.
        Haluaisin tutustua muihinkin samaan aikaan lähteviin henkilöihin näin keskustelu sivulla.
        Toivottavasti on hauska ja antoisa matka kaikilla.

        22.4 olet lähdössä, mikä ryhmä?
        En ole ennen ollut, kuinka ryhmiin jaetaan,täällä kotimaassa vai vasta matkakohteessa?


    • mju

      Lähtö 8.4.2013 ja ryhmä A. Olin myös viime vuonna tällä matkalla ja kaikki sujui hyvin. Reissasimme omalla porukalla, vaihtelevasti 3 - 5 henkeä ja kivaa oli. Tänä vuonna menemme samalla mallilla. Marge

      • karii2

        Lähtö 8.4.2013 ja ryhmä A minullakin ensikertalaisella. Lucca illalliset pakkomyytiin, mutta muutoin aikomuksena junailla Firenzeen, jossa kohteet vielä auki. Tuttu viime vuoden kävijä suositteli Santa Maria del Fiore kirkontorniin kiipeämistä, Ponte Vecchion siltaa ja taidemuseoita...


    • jm68

      Minullakin lähtö 8.4.2013 - muistaakseni ryhmä B. On tuo Luccan yöretki ja kaksi illallista, mutta muuten aion matkustella junalla minne nenä näyttää! Ja eiköhän pistetä matkaseuraa kokoon viimestään sitten siellä hotellin tervetuloillassa (jossa niitä valmisretkiä kaupataan)!!!

      • jurvmamtk

        Niin minullakin on Luccan yöretki, se on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa, on pilkkopimeää ja Luccassa melkein kaikki paikat kiinni. Siellä kävellään kaduilla oppaan perässä,
        hän kertoilee jotain nähtävyyksistä ja sen kuulee, josa sattuu olemaan häntä lähellä. Ja matkaväsymyskin vaivaa, mutta ei se mitään, pääasia että päästiin matkalle.
        Katsellaan tosiaan ympärillemme hotellin tervetuloillassa, joka on varmaankin aika myöhään illalla. Ja jos olemme samassa hotellissa :)


      • erkk
        jurvmamtk kirjoitti:

        Niin minullakin on Luccan yöretki, se on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa, on pilkkopimeää ja Luccassa melkein kaikki paikat kiinni. Siellä kävellään kaduilla oppaan perässä,
        hän kertoilee jotain nähtävyyksistä ja sen kuulee, josa sattuu olemaan häntä lähellä. Ja matkaväsymyskin vaivaa, mutta ei se mitään, pääasia että päästiin matkalle.
        Katsellaan tosiaan ympärillemme hotellin tervetuloillassa, joka on varmaankin aika myöhään illalla. Ja jos olemme samassa hotellissa :)

        Hotellin nimen voi kysyä matkan järjestäjältä puhelimitse tai sähköpostilla
        pari päivää ennen lähtöä. Olin Golf Hotel Corallossa ja toisen kerran Belvederessä.
        Ei hassumpia, erilaista elämää.


      • jurvmamtk
        erkk kirjoitti:

        Hotellin nimen voi kysyä matkan järjestäjältä puhelimitse tai sähköpostilla
        pari päivää ennen lähtöä. Olin Golf Hotel Corallossa ja toisen kerran Belvederessä.
        Ei hassumpia, erilaista elämää.

        Oletko erkk tänä vuonna lähdössä Toscanaan?


      • erkk
        jurvmamtk kirjoitti:

        Oletko erkk tänä vuonna lähdössä Toscanaan?

        En enää kolmatta kertaa samaan kaupunkiin, vaikka siitä tykkäsinkin.
        Ekalla kertaa pyöriskelin yksikseni, toisella olin mukana retkillä, jotka
        olivat tosi kiireisiä ja varsinkin Firenzessä oli tukahduttavan kuuma.
        Mutta oli sekin vaihtelua kotipakkasiin..
        Ja kun jakaa huoneen vieraan henkilön kanssa, voi käydä hyvä tuuri tai
        sitten ei! Mutta seikkailumielellä elämyksiä etsimään! Buon viaggio!


    • Hei! Olen saanut tiedon, että lähtöpäivä on maanantai 8.4.

    • Hei! Olen lähdössä 8.4. Toscanaan. Ryhmä on C. Onko ketään muuta tulossa samaan ryhmään tai samaan aikaan? Tulen Porista.

      • Jatta1

        Hei! Olen tulossa eka kertaa ja lähtö on 8. 4. ryhmä myös C. Tulen Kouvolasta. Toivottavasti tapaamme ja perillä olisi hauskaa. Terv. Jatta


      • marras3
        Jatta1 kirjoitti:

        Hei! Olen tulossa eka kertaa ja lähtö on 8. 4. ryhmä myös C. Tulen Kouvolasta. Toivottavasti tapaamme ja perillä olisi hauskaa. Terv. Jatta

        Moi, täällä kanssa ensikertalainen C ryhmään. Tulen Porvoosta ja kenties olemme samassa bussissa? Lähtisin omatoimiretkille jos löydän seuralaisen tai useamman :)


      • jm68
        marras3 kirjoitti:

        Moi, täällä kanssa ensikertalainen C ryhmään. Tulen Porvoosta ja kenties olemme samassa bussissa? Lähtisin omatoimiretkille jos löydän seuralaisen tai useamman :)

        Moi!
        Minä Tampereelta, ryhmä B ja hotelli Belvedere. Omatoimiretkille kyllä! Ja eiköhän myöt hyvä matkaporukka saada aikaseksi! Tänään nähdään, oottekos muutkin Luccan yöretkelle tulossa?
        Johanna


    • Hei ! Olen lähdössä 15.4 ryhmä D . Koska lähdet ?

    • Hei ! Olen lähdössä 15.4 ryhmä D . Koska lähdet ?

    • HEI!
      Ostin matkan 15.4 eli ihan kohta lähdössä ( jo toista kertaa). Koska itse lähdet ?
      Helena Espoosta 50 v
      Os [email protected]

    • HEI!
      Oler lähdössä 15.4 eli esi maaantaina, Joko tiedät omasta matkastasi ?

      • moon-bow

        Oikein hauska tietää, että olet lähdössä ensi maanntaina, moon-glow. Nyt se tuli selväksi.


    • IrinaRauma

      Miten matka meni?

      • Santa Simpli

        Jos moon-glown matkaa tarkoitat, niin hän juuri neljään kertaan tuossa edellä ilmoitti lähtevänsä ensi maanantaina. Eli jos maltetaan odottaa, niin puolentoista viikon kuluttua hän varmaan kertoo muutamaankin kertaan, miten matka oli mennyt. On se vaan hienoa kun voi keskustella.


    • toscana1

      Hei,
      Minäkin lähden matkalle 22.4. ja olen A-ryhmässä. Yksin olen lähdössä reissuun. Olen aikaisemminkin ollut samassa paikassa, Hotelli taisi silloin olla Belvedere joka oli ihan ok.
      Retkipaketteja en ole ostamassa, joten mukava seura kiinnostaisi. Olen menossa ainakin retkelle Pisaan, jossa en viime kerralla käynyt. Firenze oli upea paikka!
      Olisi kiva tutustua jo ennakkoon!

      • Kristiinar2

        Sama päivä ja myös ryhmä A.En aio myöskään osallistua retkille vaan ihan omatoimisesti kulkea.Olen Tampereen seudulta ja reisussa kaikki käy,paitsi pienet
        kengät,suuntavaistossani ei ole kehumista,mutta seuraan kyllä sujuvasti.


      • Lizpor

        Sama päivä, ryhmä C, yksin lähdössä, en aio ostaa valmiita retkiä. Pisassa ja Firenzessä olen jo käynyt, mutta voisin lähteä Pisaan omatoimisesti, jos mukavaa seuraa löytyy :) Tulen Länsirannikolta, tavataan H:ki-Vantaalla viikon päästä :)


      • toscana1
        Kristiinar2 kirjoitti:

        Sama päivä ja myös ryhmä A.En aio myöskään osallistua retkille vaan ihan omatoimisesti kulkea.Olen Tampereen seudulta ja reisussa kaikki käy,paitsi pienet
        kengät,suuntavaistossani ei ole kehumista,mutta seuraan kyllä sujuvasti.

        Eli sinusta saisin matkaseuraa!


      • toscana1
        Lizpor kirjoitti:

        Sama päivä, ryhmä C, yksin lähdössä, en aio ostaa valmiita retkiä. Pisassa ja Firenzessä olen jo käynyt, mutta voisin lähteä Pisaan omatoimisesti, jos mukavaa seuraa löytyy :) Tulen Länsirannikolta, tavataan H:ki-Vantaalla viikon päästä :)

        ..Ja sinustakin :)


      • Lizpor
        toscana1 kirjoitti:

        ..Ja sinustakin :)

        :) Huomenna tavataan :)


    • MoCaTe

      No,niin, Toscanan matka tehty(22-25.4.2013), huolimatta ennakkoluuloista tuntematonta lentoyhtiötä kohtaan, lentomatka sujui hyvin, ainoa mutta oli, että matkustamohenkilökunta ei puhunut lainkaan suomea ja lennolla ei tarjottu ilmaiseksi mitään,mutta ostamalla sai juotavaa ja jotain pientä purtavaa.
      Pisan lentokentällä olivat oppaat vastassa, niinkuin luvattu oli ja matka kohti Montecatini Termeä alkoi.Hotellina minulla oli Belvedere, joka oli jotakuinkin viihtyisä, tosin huoneiden tasossa isoja vaihteluita.
      Kun olimme saaneet huoneet alkoi tilaisuus, jossa opas kertoi retkistä ja otti vastaan ilmoittautumisia retkille.
      Minkäänlaista pakkomyyntiä en huomannut ja itse ilmoitin oppaalle, etten aio osallistua retkille, vaan tutustun itsekseni ympäristöön. Opas ei millään lailla mielestäni paheksunut asiaa, vaan ilmoitti, että seuraavana iltana saisin maksamani varausmaksun takaisin, niinkuin sitten sainkin.
      Tiistaina tutustuin itsekseni kylän keskustaan ja kävinpä mukavalla "junalla"(edestakainen matka 7€)Montecatini Alton kylässä,josta on päätähuimaavat maisemat.
      Keskiviikkona "löysin"ihanan porukan,jonka kanssa matkustimme junalla Pisaan ihmettelemään kuuluisaa kaltevaa tornia ja katselemaan Pisan kaupunkia.Onneksemme sääkin suosi ja oli aurinkoista ja lämmintä.Junamatka itsessään mukava huolimatta vähäisistä aikataulun heittelyistä, meitähän se ei haitannut,olimmehan lomalla.
      Aivan liian pian tuli kotiinlähdön aika,vielä olisi ollut katsottavaa ja ihmeteltävää.
      Matka oli siis mielestäni onnistunut, huolimatta hotellin vaatimattomasta aamiaistarjoilusta ja perilläoloajan vähyydestä, olihan matkakustannus vaatimattomat 59 €, lentokenttävero,joka matkaesitteessä sanottiinkin jäävän ainoaksi matkakustannukseksi, jos ei osta retkipakettia sekä hotelliin maksettava matkustajavero, joka oli 1€ per yö per matkustaja.
      Oppaamme oli kohtelias ja ystävällinen ja matkakumppanit mukavia.
      Voisin toistekin lähteä tällaiselle matkalle.

      • pillerintilaaja

        HEI,

        Onko jo tullut Gardalle kutsuja syksyksi 2013 ?

        Kysyy innokas pillerintilaaja


      • HarmiMed
        pillerintilaaja kirjoitti:

        HEI,

        Onko jo tullut Gardalle kutsuja syksyksi 2013 ?

        Kysyy innokas pillerintilaaja

        Kuulin, että parhaat pillerintilaajat kutsutaan syksyllä Lago Maggiorelle. Lähtöpäivän saa tietää tuntia ennen ja hotellista kerrotaan saapumista seuraavana sunnuntaina. Retkipaketti maksaa tonnin ja yhden hengen huone kaksi. Seuralainen saa lennolla seisomapaikan ja asuu hotellin siivouskomerossa. Retkien illalliset kuuluvat hintaan mutta ruokajuomat maksavat satasen lasi. Matkaa koskevat valitukset voi tehdä Härmän kunnanhallitukselle. Kuulun C-ryhmään. Onko muita lähtijöitä?


      • odottava
        HarmiMed kirjoitti:

        Kuulin, että parhaat pillerintilaajat kutsutaan syksyllä Lago Maggiorelle. Lähtöpäivän saa tietää tuntia ennen ja hotellista kerrotaan saapumista seuraavana sunnuntaina. Retkipaketti maksaa tonnin ja yhden hengen huone kaksi. Seuralainen saa lennolla seisomapaikan ja asuu hotellin siivouskomerossa. Retkien illalliset kuuluvat hintaan mutta ruokajuomat maksavat satasen lasi. Matkaa koskevat valitukset voi tehdä Härmän kunnanhallitukselle. Kuulun C-ryhmään. Onko muita lähtijöitä?

        Juu, minä ilmoittaudun mukaan heti. Olen ennenkin ollut tuollaisella matkalla ja haluan uudestaan heti, jos vain pääsen. Odotan koko ajan kutsua oikein innolla.


      • Ilmainen!
        HarmiMed kirjoitti:

        Kuulin, että parhaat pillerintilaajat kutsutaan syksyllä Lago Maggiorelle. Lähtöpäivän saa tietää tuntia ennen ja hotellista kerrotaan saapumista seuraavana sunnuntaina. Retkipaketti maksaa tonnin ja yhden hengen huone kaksi. Seuralainen saa lennolla seisomapaikan ja asuu hotellin siivouskomerossa. Retkien illalliset kuuluvat hintaan mutta ruokajuomat maksavat satasen lasi. Matkaa koskevat valitukset voi tehdä Härmän kunnanhallitukselle. Kuulun C-ryhmään. Onko muita lähtijöitä?

        Hienoa! Ilmainen matka, ilman muuta lähden! Missä semmonen Magore on?


    • voifuck

      Vai että parhaat pillerin tilaajat. Eli ne jotka ovat näitä placeboa tilanneet sellaisilla summilla joista riittää "ilmaisiin" matkoihin ja vielä hyvät katteet vilunkivirmalle. kukin tulkoon autuaaksi tavallaan, olkoon se sitten huijariyritysten rahoittaminen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      436
      3195
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2662
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      394
      2616
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2096
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1917
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1143
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe