Onko 206 huono auto?

Remix

Kannattaako ajatellakaan uuden pikkuauton ostajan Peugeot:ia? Vikaa näissä taitaa olla enemmän kun muissa.
Vaihteistot on suurin kompastuskivi, ja samoin jarrujen kitinä ja sähköviat kentältä kuultuna.
Sanokaahan nyt omistajat pidemmällä kokemuksella, että mitkä ne pahimmat viat on 206:ssa.

5

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GTi

mulla on tämmönen 206 gti. eikä siinä nyt pahoja vikoja ole ollut. vaihteisto nyt on vähän tahmea mutta kuitenki tarkka kun vertaa joihinkin nipponeihin. airbagin merkkivalo syttyy välillä kun liitin penkin alla löystyy. keula vähän rutisee kääntäessä kun jousikierteet ottaa toisiinsa kiinni mutta käytin konttorilla ja sanoivat että väljää ei ole missään ja ei kannata hermoilla. Osta tästä nopee ranskatar!

• 96 kw 6v

Äitee muorilla 1,6 8 (tai 12) venttiilinen ollut kolme vuotta ja ajettu nyt noin 80 tkm. Ei mitään vikaa. Suorituskykyyn ja auton kokoon nähden ehkä liian suuri kulutus 6,5-7,5 l/100 km. Itse ostaisin.

• PKO

...ainakaan minun mielestäni.Ostin omani (1,4 xr) noin kuukausi sitten ja ainoa asia minkä olen huomannut on hieman kitisevät jarrut.Sille pitää tehrä jotain.Muuten kerrassaan upea auto ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa.Mittarissa 53tkm.

Ja kun vertaa sitä minun edelliseen autooni (peugeot 205 vm.89) niin eroa on (kuten tottakai pitääkin helevetti) kuin päivällä ja yöllä :))

Vaikka 205 olikin hyvä ajaa niin sitä on tämä 206 myös.Upea ajettavuus:)

• PKO

..ja mitään sähkövikoja ei ole ainakaan vielä ehtinyt tulla.
        Myös vaihdelaatikko on minusta tosi hyvä,ei mitään valittamista.

Minulla on kokemusta vm.99 opel tigrasta,vm.94 opel vectrasta,vm.99 volvo s40,vm.89 peugeot 205 ja kyllä se niin on että tämä 206 on mielestäni näistä paras.Vaikka sitä onkin hyvin vaikea verrata esim.volvoon.

• 1,4XR
        PKO kirjoitti:

..ja mitään sähkövikoja ei ole ainakaan vielä ehtinyt tulla.
        Myös vaihdelaatikko on minusta tosi hyvä,ei mitään valittamista.

Minulla on kokemusta vm.99 opel tigrasta,vm.94 opel vectrasta,vm.99 volvo s40,vm.89 peugeot 205 ja kyllä se niin on että tämä 206 on mielestäni näistä paras.Vaikka sitä onkin hyvin vaikea verrata esim.volvoon.

Tänä vuonna ostetun uuden 206:n (1,4 xr) omistajana samaa mieltä edellisen kanssa. Itselläni ei ole ollut aikaisemmin pösöä, mutta jo koeajossa ihastuin auton hyvään ajettavuuteen näin pieneksi autoksi. Hinta laatusuhde on mielestäni hyvä, verrattuna vaikka muihin pikkuluokan autoihin. Mitään suurempaa negatiivista asiaa ei vielä ole tullut vastaan. Mallia on tehty jo n viitisen vuotta, joten lapsentaudit on siitä saatu pois. Ei ole tarvinnut ostosta katua. Tosin ne mahdolliset viat ilmenevät myöhemmin, joten on vaikea sanoa osien kestävyydestä tms. vielä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe