Peruin loman vuokattiin talvivaaran saasteiden takia ei viitsi lomailla kaiken saasteen keskellä...........
Vuokatti
6
359
Vastaukset
No tiedä häntä, josko loma vielä onnistuu?
Kas kun ovat nuo ministerit luvanneet, vastata ongelmasta.
Että kaiketi tuo tarkoittanee sitä, että vastuussa oleva ministeri juo tuon kaiken kaivoksesta karanneen saasteveden.
Sillä sitähän vastuu tarkoittanee, että vastuunkantaja korjaa, korjattavan asian, eikö?- en tajua asioista
eikö siinä oo 20km välis. tollasen perusteella sun pitäs perua kaikki lomat. aina on joku tehdas jonkun niemen kärjes.
ilman kaivoksia ei olisi raaka-aineita, eikä lopulta muutakaan, ei edes lomamatkoja! - pysy pois
Vuokatissa ei ole talvivaarasta tietoakaan ja ei jätevedet voi sinne päin edes mennä....Nuaskin virtaa juuri toiseen suuntaa....jos joku juntti luulee että 35 km päästä tulee jätteet Vuokattiin niin voi olla vain hyvä että pysyy pois. Miten lie tuo Nilsiä?
- talvivaara
vuokatissa haisee tosi pahalle kaivokselta tulee paha rikin haju hyi oksettaa
- syrt15
kävin viimmeviikolla vuokatissa ja katinkullassa eikä siellä haissut mikään,meneppä uimaharjuun,niin johan sellu haisee tai varkauteen
- KuisOn
Onko Vuokatissa turvallista ulkoilla ja liikkua iltaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607134- 1243761
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263100- 212698
- 272363
- 181980
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3681909- 251900
- 321808
- 451792