henkinen

kankkunen

Ny on kyllä niin jyrkä darra päällä ettei mitään rajaa. Pakko vetää pari lonkkua loivariksi että pystyy olemaan. Konjakki antaa kyllä parhaat mahadarrat. Pahinta darrassa on se henkinen puoli. Tää masennus ja vitutus painaa sata kiloa. Harmittaa kun tietää vielä, että nämää lonkut vaan siirtää darraa huomiseen. En aio ottaa viinaa pitkään aikaan.. Ehkä.

6

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meku

menit tekee ku tuli morkkis? Ite kerran pöllin kaverin auton, käänsin sen katolleen ja sen jälkeen vedin samaa kaverii näköön ku oli niin huono auto! Ei ollu aamulla kivaa!

• viisas alkoholinkäyttäjä

kaltaiset ihmisesi jotka ovat noin vaarallisia kännissä, joutaisivat pakkoantabushoitoon, että ette voisi käyttää alkoholia lainkaan. Tosin kaltaisesi ovat usein enemmenin tai myöhemmin vankeinhoitolaitoksen "asiakkaita".

• "taitelija"

Käännä kankkunen edukseksi eduseksisi ... antaa olla! Jos on ehnkinen kankkunen menossa niin vedä kunnnon taidelaatta! Taide avartaa ja vähentää henkisstä pahaaaainvointia. Sitten olet taiteilija eikä mikään mörököklli. Näkee ne hienommat leidit ja muut herrat,että kullä se jäktkäkin taitaa taideta.

taidampa vetää taidelaatat itsekin kun on kerran tääl taitenden yö!

" ..on tää laulu katupoikiien, sörkän laitakatujen ..."

• viuviu

VOISITKO VALAISTA MEILLE MITEN TEOT JA LUPAUKSET SATTUI YKSIIN?TOIVOMME PARASTA MUTTA,,,

• Sahti-sieppo

Oma henkinen rapulani alkaa aamulla n10-11.30 kun ei pidempään pysty rapuloissaan nukkumaan. Ajatusmaailma on tuskaa ja ahdistusta vailla. 18-21.00 alkaa hilpeysvaihe joka vaihtuu 21-24.00 ideoivaan ajatteluun. Tässä vaiheessa tulee suunniteltua ja ideoitua mitä loistavimpia päätöksiä ja ratkaisuja jotka jäävät huomenna toteuttamatta. 24.00 eteenpäin ajatuksia pörrää mielessä niin että unenpäästä tavoittaa kolmen-neljän tienoilla

• hihaha

Mun henkinen darra on vain sitä, että "ei enää koskaan viinaa". Ja jos on kyseesä oikia psyykkinen krapula, niin minä en sitte kanskaan ota sitä viinaa todella pitkään aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5579
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3907
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3743
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3424
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2858
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      26
      2170
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      435
      1739
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1678
    Aihe