Nyt riittää

WaltterQui

Olen kyllästynyt tuohon mielenterveys-ratsastukseen. Aina kun on hiljaiseloa, uusi konserttikiertue tulossa tai uusi levy- samat aiheet aina Tapsa nostaa esille. Mielenterveysjutun. Eikö sillä ole jo ratsastettu jo liikaa?
Mutta nämä iskelmäpeelot eivät kai muuten jaksaisi kiinnostaa ihmisiä ellei ole näitä mielenterveys/avioero jne. juttuja. Muistan kun Katri-Helena erosi Panu Rajalasta, hän ei halunnut puhua mitään erosta koska hän säästi jutun myöhempään, parempaan ajankohtaan. Kun uusi levy tuli puolen vuoden päästä, avioerolla myytiin juttuja. On nämä iskelmälaulajat aika reppanoita.

7

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kun

Mutta aihehan on tärkeä ja hyvin monia suomalaisia koskettava tänä päivänä, kun mielenterveyshäiriöt ovat kaikenaikaa vaan lisääntyneet. Hyvä vaan että siitä rohjetaan puhua häpeilemättä. Etenkinjulksiuudenhenkilön antama esimerkki rohkaisee siihen ettei asiassa ole mitään häpeilemistä eikä salattavaa, vaan siitä voi jutella kuin mistä tahansa sairaudesta.

• Töttöröö

Starada- ohjelman Facebook sivuilla on myös todella hyvä leikkaamaton video Tapsan haastattelusta. Siinä Tapsa fiksusti juttelee mielenterveysasioista vähän enemmänkin ( kestoltaan n. 9min), kuin mitä varsinaisessa ohjelmassa näyttään lyhyempi video (n.7min) Kannattaa katsella ja kuunnella se.

• Tärkeistä asioista ei puhuta koskaan liikaa. Et voi tietää miten paljon apua ja rohkaisua Tapanin esimerkistä on ollut lukemattomille muille johonkin mielen häiriöön sairastuneille. On tärkeä tietää ja huomata ,että niistäkin asioista voidaan julkisestikkin puhua .

• Nopeudenrajoitin

Minä sain tyypistä tarpeekseni jo 30 v sitten, ärsyttävä.

• tässä ja nyt !

Minä digaan ja sympatiseeraan Tapsaa ihan täysillä. Ihana mies. Ihana laulaja. Hänellä on järkeä päässään ja mietiskelee varmasti paljon asioita. Eilisestä Stradan hastattelustakin sen huomasi ,ettei ole mikään tyhjänjauhaja.

• Höyhöy

Aloittaja ihmetteöee oikeutetusti, miksi aina kun itselle on jotain hyötyä eniten, nämä samat asiat otetaan esille. Miksi ei esim. näistä kirjoitella kun konserttikiertue ole alkamassa eikä uusi levy tulossa? Ettekö todella huomaa selvää yhteyttä? Oletteko noin höynäytettävissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5705
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      395
      2469
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      131
      2400
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      4
      2042
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      56
      956
    6. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      10
      922
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      912
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      872
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      795
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      755
    Aihe