Siivosin vinttiä ja löysin pussillisen vanhoja postimerkkejä kansioissa. Vanhin Suomi kansiossa oleva on 1875 ja sitten 1885 alkaen aika lailla paljon/vuosi. Merkit ovat leimallisia. Lisäksi on lukuisa määrä ulkolaisia osa vanhempia osa tuoreempia.
Minua kiinnostaisikin tietää kuinkahan arvokkaita nuo 1800-luvun merkit ovat ?
Vanhoja merkkejä
Tiikatri
2
604
Vastaukset
- T Tj Lepa
tere luetteloita löytyy kirjastosta
mut kun on kyse vanhoista niin pitää olla vähän vihkiytyny enemmän merkki puoleen
siis pitää osata likea luettelota
minä olen keränny merkkejä 32 vuotta ja tiedän jotain
eli sähköpostini [email protected] - Neitonen84
Olisin kiinnostunut ostamaan kaikki merkkisi jos vain suostut myymään...Sano hinta ja mä maksan.
Niillä voi olla arvoakin ,riippuen kunnosta.
Olen kerännyt jo 10 vuotta merkkejä ja olen kiinnostunut nyt sun merkeistäsi1
Myy mulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446