noihin typeriin avauksiin. Hankkisitte oman elämän ja jättäisitte ropinat ja apupyörät taka-alalle, vai eikö teillä ole vaipanvaihtajaa.
Koskahan nuo lepuuttajapellet ottaa aikalisän
7
92
Vastaukset
- 4wd
Mitäs, jos ottaisit vaikka itse sen aikalisän.
- Trollollo
Trolli ottaa aikalisän heti kun sen vedätyksiin ei oo kahteen kuukauteen vastannut _kukaan_. Mieti sitä.
Oikeat talvirenkaat ovat nastarenkaat. Ja kitkat ovat tavaölllaan nastattomat talvirenkaat.
Olen ajanut sekä kitkarenkailla , että nastarenkailla ja kokemuksesta sanon, että kummatkin ovat hyviä renkaita. Kitkarenkaat ovat mainio valinta kun ajo kohdistuu pääosin kaupunkialueille, joissa tienpinnat ovat enimmäkseen sulia. Kitkarenkaat heikkouksia ovat mm. huono märkäpito eli ovat liukkaita vesisateella sekä jäisillä tieosuuksilla kuten kantatiet pääsoin ovat.
Nastareenkaat on oiva valinta silloin kun ajo kohdistuus paljon syrjäisille tieosuuksille joiden talvikunnossapito ei ole yhtä tehokasta kuin pääteiden.
Nastarenkaiden etuja ovat hyvä pito (myös sivuttaispito) jäisillä tiepinnoilla, mutta heikkenevät mikäli jää on ohutta eli mustaa jäätä.
Kummatkin renkaat ovat huonoja pito-ominaisuuksilta silloin kun tien pinta on jäätävän sateen peittämä eli jääkerros on ohut.
Kokemuspohjalta sanoen nastarenkaat kuten kitkarenkkaat ovat yllättävän liukkaita yllämainitussa tilanteesa.- oikeat talvirenkaat
Varsinkin kun sinulla on noinkin mahtava kokemus erilaisista olosuhteista, ja varmaan miljoonien kilometrien taival takana.
Tuolle "4wd" nimimerkille, itselläni on kuin onkin 4wd ja nastarenkaat senvuoksi että ne ovat toimivat jäisillä teillä huomattavasti paremmin, sanoisinko että sataprosenttia paremmin, autoiltu jo 42 vuotta. oikeat talvirenkaat kirjoitti:
Varsinkin kun sinulla on noinkin mahtava kokemus erilaisista olosuhteista, ja varmaan miljoonien kilometrien taival takana.
Tuolle "4wd" nimimerkille, itselläni on kuin onkin 4wd ja nastarenkaat senvuoksi että ne ovat toimivat jäisillä teillä huomattavasti paremmin, sanoisinko että sataprosenttia paremmin, autoiltu jo 42 vuotta.En tietääkkseni sanonut mitään ajokokemuksiini viitaten ja toiseksikin se ei liity pääaiheeseen millään tavalla.
Liikenneasenne sen sijaan itsellä on kohdallaan, mutta parannettavaa on vielä rutkasti, mutta kaikki aikanaan.delfin84 kirjoitti:
En tietääkkseni sanonut mitään ajokokemuksiini viitaten ja toiseksikin se ei liity pääaiheeseen millään tavalla.
Liikenneasenne sen sijaan itsellä on kohdallaan, mutta parannettavaa on vielä rutkasti, mutta kaikki aikanaan.Ja kuten kerroin jo aiemmin, niin kumpikaan rengasmallista ei pidä ohuella jääpinnalla.
- 4wd
Se, että on autoillut 42 vuotta ei vaikuta pitoon mitenkään. sen sijaan se vaikuttaa, miten 4wd on toteutettu. tuosta videon pätkästä selviää, että nelivedoillakin on suuria eroja keskenään.
fordin renkaat: fulda krisalp 235 55 17
suzuki:sava eskimo hp 205 60 16
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xcnJBTH2J0s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184141Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1391828- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91184Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 102711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681