Ostatko pelejä Pc:lle?

dinnnnn

Tuli tässä mieleen, että ostatteko pelejä Pc:llenne vai waretatteko vaan?

20

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rolfnano

      Ostan Steamista nykyään aina jos kyseinen peli on siellä

    • Pelitisti

      Ostan gog.com ja steampowered.com, tässä järjestyksessä.

    • sertyuik

      Mä hankin pelit kaatopaikalta

    • Erkkimerkki321312312

      Ei kannata ostaa tietokoneelle pelejä kun ne saa "muualta" ilmaiseks...ei mitään järkee ei ei..älkääkä tulko sanoon että yhyyh saat viruksia yhyy ymh ymmmmm

      • dinnnn

        Sitten peliyhtiöt menettävät rahansa ja ajautuvat konkurssiin... Pelien teko loppuu sitten siihen.


      • rolfnano

        Oletko koskaan kuullut että warettaminen ei onnistu jokaiseen peliin kunnolla?
        Mitenpäs waretat WoWin esimerkiksi? (Private server eri asia)
        Mitenpäs saat itsellesi ilmaiseksi peliaikaa ja lisäosat maksamatta ja pääset pelaamaan Blizzardin servereille? mahdotonta suurinpiirtein. Jos esim waretat Counter striken, et pääse läheskään kaikkiin servereihin pelaamaan, vain sellaisiin joihin ei vaadita steamia.


      • 7268368652586

        Oikeastaan waretetuissa peleissä/softissa voi tulla viruksia, vakoiluohjelmia jne. jos ei tiedä mitä tekee.
        Kaikki virustorjunnat (varsinkaan ilmaiset) ei niitä tunnista ja ne jää käyttäjältäkin huomaamatta. Varsinkin jos käyttää verkkopankkia niin ei kannata latailla piratebaysta mitään.


      • Kyllä kannattaa

        Joskus aikanaan vielä pc:lle otin pelejä "muualta ilmaseks". Se lysti loppui lyhyeen, kun ne pelit ei oikein toimineet kunnolla. Todella palkitsevaa pelata pitkää peliä viikkotolkulla vain huomatakseen, että se ei siellä lopussa enää toimikaan. Aloitat pelin uudestaan ja vika toistuu. V*tuttaa.

        Nykyään on jäänyt pc pelaaminen kokonaan ja kaikki konsolipelit on alkuperäsenä ostettu ihan fyysisinä pelilevyinä. Ei ole tarvinut enää kiukutella toimimattomia pelejä. Ja kuten joku tuolla alempana ketjussa toteaakin, niin jostain sen peliteollisuuden on rahaakin saatava. Ei se pelien tekeminen ilmaista ole.


    • zgas

      Piratismi tappaa PC pelialaa, kusipäät. Ite lopetin warettamisen kun sain itelle luottokortin.

    • Örtselörtselö

      Steamista ostan jatkuvasti. Tällä hetkellä listaa koristaa 287 peliä ja olen kerryttänyt listaa vuodesta 2005 lähtien.

    • Walps

      Waretan ainoastaan jos ei ole demoa, enimmäkseen vain kattomaan jos kone pelittää kyseistä peliä. Jos tuntuu hauskalta ja pelaa sujuvasti niin ostan tietty.

      Nykyään on Steam jossa on usein alennus viikkoja niin tulee joskus osteltuu liikaakin >_>

      • Montakos alennusviikkoa Steam pitää vuosittain? Kesä-, syys-, joulu- ja talviale?


      • Welps
        n-x kirjoitti:

        Montakos alennusviikkoa Steam pitää vuosittain? Kesä-, syys-, joulu- ja talviale?

        Parin / kolmen kuukauden välein usein.

        Ja Jouluna on aina isoimmat.
        Dishonored esim. varmaan menee -75% allennukseen ;)


    • pelimiesforever

      Mä ostan kaikki pelit, peliliikeistä tai jos tarve vaatii niin netistä, esim. bäfä 3 kaupasta ja sitten premium paketin netistä.

      Hyvä se on maksaa jos jotain tuotetta käyttää, oishan se persiistä jos tekee tötiä eikä kukaan siitä mitään maksais, mä en ainakaan tykkää warettaa mitään kun on vastoin mun periaatteita ja jos kaikki vaan warettais tai hankkisi tuotteita ilmatteeksi niin ei ne kauaa firmat pystyssä pysysis ja homma loppuis siihen eikä se ole kovin kivaa tuotteiden käyttäjille, saati työlle ja koko yhteiskunnalle tälläinen toiminta tapa.

      Homma toimii hyvin yksinkertaisesti joku tekee jonkun tuotteen ja siitä maksetaan jos haluaa käyttää, tälleen se yhteiskunta potkii eteenpäih ja kaikki on tyytyväisiä ja ajattelee pidemmälle kuin nenän päänsä :D

    • steamiii

      Steamia suosittelen. Joulua ootan Skyrimin lisäosien ja Dishonoredin takia :))

      • steamiii

        Steamin alennuksiin voi jäädä koukkuun, olkaa varovaisia. Tiedän esimerkkejä jotka kahden ensimmäisen steamissa olo kuukauden aikana ostivat melkein 100 peliä. Kaikki alennuksista tietty.

        Mutta aidot pelit toimivat kokemuksesta paremmin kuin waretetut, saapi teknistä tukea tarvittaessa ja moninpeli toimii miljoona kertaa paremmin.


    • GMG
    • jojojojojojööööööööö

      Pelaan niin vähän ettei siihen pahemmin huvita rahaa laittaa kiinni. Warettelen jotain vanhempia kauhupelejä jotka kenties paskahkolla läppärilläni pyörii. Jos en warettais niitä niin tuskin pelaisin ollenkaan.

    • 123456

      Nauttikaa crackien mukana tulleista viruksista köyhät warettaja paskat. Menkää töihin jos ei ole varaa ostaa pelejä

    • Pelimies8980880808

      Kaikki pelit on ostettuja.

      Joskus vuonna 2001 - 2003 oli muutama waretettukin strategia- tai singleplayer pelikin, joita testaili mutta muuten on aina ostettu kun se vaan on kivempi ja rehellisempi tapa toimia sekä tukee linjaa, että jatkossakin joku niitä pelejä tekee kun siitä saa jotain leipänsä päällekin muuta kuin ylähuulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe