Hyvän Olon Aitta Iittala

...........

Hei!
Onko kellään kokemuksia Hyvän olon aitasta Iittalasta? On siis Hunaja-aitan yhteydessä. Millaisia hoitoja siellä tehdään?
Onko tilat millaiset?

137

9179

    Vastaukset

    • matleena3

      On joo. Olin itse siellä hemmotteluhoidossa ja tykkäsin kovasti!! Todella viihtyisä paikka ja hyvä palvelu. Edulliset hinnat sekä asiantunteva palvelu. Ostin myös miehelle lahjakortin sinne fysioterapeutille. www.hyvanolonaitta.auttaa.fi

    • ment

      Todella hyvä paikka ja kulutettu Sky kosmetologi tekee vaativiakin laitehoitoja. Käyttävät myös luonnonkosmetiikkaa.

    • Anonyymi

      Hinnat nousseet kovasti ja hoidot todella lyhyitä. Kalliit hoidot kestävät 30-45min!!kiireen tuntu ja seuraava asiakas hönkii niskaan. Ilmeisesti yritetty ottaa mahdollisimman monta hoitoa päivään, jolloin laatu kärsii.

    • Anonyymi

      Kovin aggressiivista yrityksen mainonta. Päivittäin laittaa jonkin mainoksen tai useamman ja ilmoittaa että kalenteri täytyy. Varaathan pian oman aikaisi.
      Mikä on todellinen tilanne?
      Itse en saa kovin hyvää kuvaa tuollaisesta. Jää vähän epäilevä olo.

    • Anonyymi

      Vuosi sitten kävin kasvohoidossa. Ahdistuin jatkuvasta juttelusta ja hoitohuoneen sisustuksesta. Mitenkä siellä pidetään tila puhtaana, jos jalkahoidossa poranpölyt leviää ylimääräisiin härpäkkeisiin.

      • Anonyymi

        Siellähän on monta huonetta ja jalkahoito mulle ainakin tehty eri huoneessa kun kasvohoidot. Siellä ei ollut kun kaunis koivutapetti eikä mitään härpäkkeitä. Puhuttu ei yhtään liikaa ja palvelu oli loistavaa.


    • Anonyymi

      Oman kylän ihmiset ei siellä käy, se kertoo jo paljon...

    • Anonyymi

      Ulkomaali erinomaisen ruma.

      • Anonyymi

        Upea sininenhän sinne on juuri remontoitu. Ihana paikka, vain hyvää sanottavaa itsellä . Vuodesta 2014 olen käynyt.


    • Anonyymi

      Mä en ihan usko että toi Suomen ja koko Pohjoismaiden suurin kauneustukku Hoitolatukku olis Hyvän Olon Aitan yhteistyökumppani ellei olis tosi pätevä paikka. Tunnen ton tukun johtajan ja on pirun tarkka mies! Kyseistä paikkaa en tiedä mutta pitää ehkä käydä. Mielenkiinto heräsi. Oon kylläkin Turusta mutta junat kullee.

    • Anonyymi

      Hoh hoijaa, mitä väliä kuka hoidot tekee tms jos hinta laatusuhde on paskaa. Jos maksan 350e hoidosta, niin kyllä siihen kuuluu sisältyä kunnon ihonpuhdistus ym ja ei niin, että 30min ja seuraava. Olen käynyt tasan saman hintaisessa Hifussa ja koko hoitoaika oli 2h. Tehtiin huolellinen puhdistus, kasvohoito, hieronta ja toki itse hifu käsittely. Kauneushoidossa kuuluu rentoutua, oli mikä tahansa hoito kyseessä. Ei se idea ole vain se, että tekninen hoito suoritus tehdään vaan sinne mennään rentoutumaan rauhassa,.

      • Anonyymi

        Tämä! Itse kävin tuolla kasvohoidossa, hinta n 70e ja kesto 35min.no kävin sitten vastaavassa hoidossa naapuri pitäjässä, hibta n. 80eja kesto 1, 5h


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Itse kävin tuolla kasvohoidossa, hinta n 70e ja kesto 35min.no kävin sitten vastaavassa hoidossa naapuri pitäjässä, hibta n. 80eja kesto 1, 5h

        Eihän siellä ole edes tuon hinnan hoitoja ja aina on omat kasvohoidot tuolla kestänyt tunnin. Taitaa taas jokin heidän kateellinen kollega täällä huudella. Hifu ei tuntia saakkaan kestää ettei iholle tule liian isoa traumaa näin olen ymmärtänyt. Enkä usko että olisi kokoajan ajanvaraus täynnä ellei olisi tosi hyvä paikka. Itse olen ollut aina tosi tyytyväinen. Kyllä tuo tukun kanssa yhteistyö myös loppuisi jos ei homma pelaisi.


      • Anonyymi

        Sillon olet siis käynyt Hifussa jota kunnon laitteilla ei saa edes tehdä kauaa. Halvemmilla laitteilla pitää kauemman tehdä. Siihen voi hyvin valita kasvohoidon lisänä kuten itse tein ja sain pitkän todella hyvän hoidon. Rahalla saa!

        Yrität yhä valehdella että tuolla tekis muut Hifuja mutta itse hän ne tekee ja hänellä upea maine alalta. Se on täytynyt ansaita.


      • Anonyymi

        Hoidon kuvauksessa 350€ Hifuun ei luvata ihonpuhdistusta tai kasvohoitoja vaan Hifu kasvoille ja kaulalle. Tyhmä olet itse jos et hoidon kuvausta lue! Maksamalla 69€ enemmän saa kyllä kunnon kasvohoidon ihonpuhdistuksella näköjään heiltäkin ja 2h kestolla Hifun kanssakin. Erikoiskosmetologi joka myös kouluttaa ei olekaan halpojen hoitojen tekijä. Musta tekee nytkin liian halvalla korkeaan koulutukseensa nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon olet siis käynyt Hifussa jota kunnon laitteilla ei saa edes tehdä kauaa. Halvemmilla laitteilla pitää kauemman tehdä. Siihen voi hyvin valita kasvohoidon lisänä kuten itse tein ja sain pitkän todella hyvän hoidon. Rahalla saa!

        Yrität yhä valehdella että tuolla tekis muut Hifuja mutta itse hän ne tekee ja hänellä upea maine alalta. Se on täytynyt ansaita.

        No kuule, itse asiassa käytössä oli vielä parempi hifu laite kun tuolla. Ja juu, ei tietenkään sillä hifulla tehdä tuntitolkulla vaan kyse on kokonaisuudesta. Kahteen tuntiin kuuluu kiireetön, rauhallinen tunnelma, ja sisälsi ihan puhdistuksen, hierontaa kasvoille ym. Asiat voi tehdä monella tavalla, tyylillä tai raha kiilto silmissä, siitä nyt kyse. Ja saan kai olla mitä mieltä tahansa, mulle tämä versio oli parempi. Ja rahalla saa, mutta kyse onkin siitä mitä sillä saa.
        Ja ei en ole kateellinen kollega valitettavasti, se olisikin helpompi kestää.


    • Anonyymi

      No olihan täällä juurikin näitä asiakkaiden omia kokemuksia. Itse luotan niihin. Ja mikä into kenelläkään kollegalla olis tänne mitään kommentoida, en tajua.

    • Anonyymi

      Itse olin hoidossa kyseisessä paikassa ja en tykännyt kun huoneen läpi jossa olin mentiin toisiin huoneisiin. En kokenut tilannetta mukavaksi ja rentouttavaksi.

      • Anonyymi

        Nykyään laittavat sermit aina eteen ja takakautta ohjaavat myös kun paikka remontoitu. Paljon kehittynyt muutenkin.


    • Anonyymi

      Ööö ei täällä mitään ruodita vaan jaetaan kokemuksia kun niitä kerran täällä kysyttiin. Kaikki ei vaan tykkää ja kyllä pitää kestää myös negatiivinen palaute. Ja mistä tiedät onko annettu suoraan yrittäjällekin?

    • Anonyymi

      Vain hyviä kokemuksia ja paljon tuosta hoitolasta itselläni sekä monella tutullani kyllä.

    • Anonyymi

      Hyvä paikka ja suosittelen!! Virkistää ihan kunnolla käynti.

    • Anonyymi

      Huh huh, kyllä se on itse yrittäjä joka täällä kommentoi näitä puolustuksia, eihän kukaan muu tiedä kuinka monta opiskelijaa ja kuka on keskyttänyt ym.

      • Anonyymi

        Niinpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä

        Helposti tietää kun kaikista opiskelijoista ottaa aina kuvat heidän someen. Tottakai myös asiakkaat tietää.


      • Anonyymi

        Eiköhän tositakymmentä ole heitto tai arvio. Some täynnä kuvia VAAON ja HYRIAN opiskelijoista niin helppo tietää kenen vaan! Onhan heillä myymälän seinällä myös oikein stipendi Hyrialta miten tyytyväisiä ovat olleet koulu ja opiskelijat tuohon paikkaan. Yrittäjä on myös itse somessa kertonut julkisesti kouluttaneensa muistaakseni 17 opiskelijaa. En ole nyt määrästä ihan varma.


      • Anonyymi

        Ei sitä varmaan laskea tarvitse kun yrittäjä sitä usein itse aloittavien opiselijoiden kohdalla kertoo ja heidät aina someenkin kuvaa. Ja eihän toistakymmentä ole laskettu vaan arvio. Esim 13 olisi laskettu! Lisäksi muistelen että tuo koulutettujen opiskelijoiden määrn on yrittäjä useasti itsekkin kertonut julkisesti kun uudet opiskelijat aloittavat.


      • Anonyymi

        Joo ja netti täynnä kuvia hänen kotipaikastaan jossa heillä myös yritystoimintaa niin eipä ole vaikea tietää! Varmasti on hänellä isot joukot tyytyväisiä asiakkaita ja kavereita puolustamassa kun noin kauan toiminut yritys. Toki koska on menestynyt niin silloin tulee myös pahaa puhuvat joukot kuten tämä kilpailija joka täällä mellastaa.


    • Anonyymi

      No miten vaan mutta kyllä tästä nyt paistaa läpi yrittäjän itsensä kommentit. Eikä siinä mitään. Mutta nolottaa puolesta kun niin kovin puolustelee. Pitää hyväksyä, että on myös tyytymättömiä asiakkaita. Ja aloituksessa kysyttiin kokemuksia, niitä on tullut.

      • Anonyymi

        Mulle kyllä paistaa enemmän läpi tuo kilpailija...


    • Anonyymi

      Siis miksi edes kukaan kilpailisi, jos on hyvä palvelu ym niin jokainen käy siellä missä käy. Itse olen käynyt tässä nimenomaisessa, ja ei ollut mun juttu. Oli kilpailijat mitä mieltä tahansa

    • Anonyymi

      Musta tää on ihana paikka. Palvelu tosi hyvää yrittäjältä sekä opiskelijoilta.

      • Anonyymi

        Sama kokemus ja asiakkaaksi jäin ensimmäisestä käynnistä.


    • Anonyymi

      Kallis paikka. En voi suositella.

      • Anonyymi

        Kallis paikka varsinkin siinä paljon mainostetussa hifussa. Hifu yleistynyt tosi paljon, nykyään taitaa joka kaupungissa jo useita hoitoloita jotka sitä tekee ja iso osa halvemmalla.


    • Anonyymi

      Meillä niin hyvä kokemus että ystävän kanssa aina junalla teemme retken tuonne 4 kertaa vuodessa. Tosin ajat pitää varata jo kuukausia ennen että saadaan.

    • Anonyymi

      Tähän ketjuun törmättyäni, osittain uteliaisuudesta. Olenko ainoa jota ihmetyttää tällanen eipäs juupas väittely, mistä tää on lähteny. Ketjun aloitus "kokemuksia hyvänolon aitasta" on julkastu vuonna - 12, sen jälkeen on ollut ketjussa vuodelta - 18 kommentti. Mikä on saanut aikaan tällaisen kuhinan nyt vuonna - 23? Onko agressiivinen markkinointi, huonot kokemukset, harhaanjohtava mainonta saanut aiheesta näin kuuman. Kolleegoista ei puhu kuin lähinnä yhteistyötä tekevät saman alan ihmiset, kuluttaja puhuu kilpailusta/kilpailijoista. Pikku vinkki mikäli epäilee kommentoijia.

      • Anonyymi

        Paljon esillä olo ja menestyminen alalla. Aikanaan muistan kun yhtä toista Hämeenlinnan arvostettua kosmetologia täällä ruodittiin ja ihan samasta syystä väittäsin. Mulle kertoo vaan hyvää että näin paljon puhutaan. Ei monesta yrityksestä tule yli sadan kommentin viestiketjuja kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon esillä olo ja menestyminen alalla. Aikanaan muistan kun yhtä toista Hämeenlinnan arvostettua kosmetologia täällä ruodittiin ja ihan samasta syystä väittäsin. Mulle kertoo vaan hyvää että näin paljon puhutaan. Ei monesta yrityksestä tule yli sadan kommentin viestiketjuja kyllä.

        Paljon esillä olo ei aina ole positiivista. Jatkuva itsensä hehkuttaminen ja päivitykset miten rahaa tuhlataan millon mihin on saanut osan kyläläisistä ärsyyntymään. Ajat on kovat monelle ja tälläinen oman paremmuuden hierominen toisten naamaan ei anna kovin hyvää kuvaa. Menestynyt voi olla vähän vähemmällä meuhkaamisellakin. Ja minä en ole tämä luulemasi kilpailija, ihan tavallinen kyläläinen joka on paljon kuullut puhetta asiasta. Se otatko asiasta onkeesi, on sinun asiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon esillä olo ei aina ole positiivista. Jatkuva itsensä hehkuttaminen ja päivitykset miten rahaa tuhlataan millon mihin on saanut osan kyläläisistä ärsyyntymään. Ajat on kovat monelle ja tälläinen oman paremmuuden hierominen toisten naamaan ei anna kovin hyvää kuvaa. Menestynyt voi olla vähän vähemmällä meuhkaamisellakin. Ja minä en ole tämä luulemasi kilpailija, ihan tavallinen kyläläinen joka on paljon kuullut puhetta asiasta. Se otatko asiasta onkeesi, on sinun asiasi.

        Mielestäni kyllä jos yrittäjä kertoo somessa laite hankinnoista tai vaikka siitä julkisivuremontista niin se ei ole mitään hekkuttamista. Tyhmäähän olisi jättää kalliit laitteet markkinoimatta. Ei kai häntä tarvitse seurata siellä somessa jos niin ärsyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni kyllä jos yrittäjä kertoo somessa laite hankinnoista tai vaikka siitä julkisivuremontista niin se ei ole mitään hekkuttamista. Tyhmäähän olisi jättää kalliit laitteet markkinoimatta. Ei kai häntä tarvitse seurata siellä somessa jos niin ärsyttää?

        Ei häntä tarvitse edes seurata kun hän työntää kaikkiin mahdollisiin lähiseutujen ryhmiin mainoksia jatkuvalla syötteellä, se ei ole enää positiivistä vaan ärsyttävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei häntä tarvitse edes seurata kun hän työntää kaikkiin mahdollisiin lähiseutujen ryhmiin mainoksia jatkuvalla syötteellä, se ei ole enää positiivistä vaan ärsyttävää

        Yritykset mainostavat tottakai kun uutta tapahtuu. Eihän asiakkaat muuten löydä uusia palveluita. Näkyy toimivan kun ajat aina tosi täynnä ja nyt työllistää jo neljää muutakin. Ryhmien ylläpidot kyllä puuttuvat jos mainonta oikeasti liiallista.


      • Anonyymi

        Olipa tyhmä kommentti. Googletappa kollega. Kyllä kollegoista puhuisin ainakin itse vaikka en mitenkään ole alalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritykset mainostavat tottakai kun uutta tapahtuu. Eihän asiakkaat muuten löydä uusia palveluita. Näkyy toimivan kun ajat aina tosi täynnä ja nyt työllistää jo neljää muutakin. Ryhmien ylläpidot kyllä puuttuvat jos mainonta oikeasti liiallista.

        Jos kalenterit on täynnä, niin onko tarve mainostaa? Minä ainakin käsitän jos huudellaan että ajanvarauskalenterit on kuukausia täynnä, että silloin kannattaa asiakkaana mennä jo jonnekin muualle. Monet yritykset tuohon pisteeseen päästyään ei juuri mainosta ja jopa ilmoittaa ettei ota uusia asiakkaita voidakseen palvella vakituiset asiakkaansa kohtuullisella ajanvarausajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kalenterit on täynnä, niin onko tarve mainostaa? Minä ainakin käsitän jos huudellaan että ajanvarauskalenterit on kuukausia täynnä, että silloin kannattaa asiakkaana mennä jo jonnekin muualle. Monet yritykset tuohon pisteeseen päästyään ei juuri mainosta ja jopa ilmoittaa ettei ota uusia asiakkaita voidakseen palvella vakituiset asiakkaansa kohtuullisella ajanvarausajalla.

        Kyllähän suuret menestyneet yritylsetkin kuten vaikka H&M mainostaa kokoajan vaikka ei varmasti tarvitsisi. Uskon että yritys pitää kyllä vakiasiakkaistaan huolen. Alan käytäntöhän on vakkareilla varata aika jo edellisellä käynnillä eikä mistään netistä.


      • Anonyymi

        Tottakai voi tietää kun yrittäjällä julkinen facebook profiili! Luulen että moni alkanut puolustaa yrittäjää koska tämä on nyt mennyt ihan netti kiusaamisen puolelle. Siksi ainakin itse aloin häntä puolustamaan.


      • Anonyymi

        Tottakai kuka tahansa tietää joka heitä somessa seuraa! Näkyy olevan tuhansia seuraajia ja sivuilla pyöri videot ja mainokset uudistuksista niin aika moni tietää. Yrittäjö on tosi avoin somessa. Kannattaisi laittaa profiili ei julkiseksi.


      • Anonyymi

        Mikähän motiivi heillä olisi sitä keskustelupalstoilla kertoa? Tällä kilpailijalla taas on oikein hyvä motiivi eli ei ole vaikea päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän motiivi heillä olisi sitä keskustelupalstoilla kertoa? Tällä kilpailijalla taas on oikein hyvä motiivi eli ei ole vaikea päätellä.

        Ihmisistä kun ei aina tiedä...kai opiskelijalla joku syykin oli miksi keskeytti.


    • Anonyymi

      Mulla on ihanat kokemukset tästä paikasta. Rauhallinen musiikki soi, ystävällinen palvelu ja todella rentouduin. Käyn jatkossakin.

    • Anonyymi

      täältä on poistettu kommentti jossa jo aiemmin tunnustin olleeni sen kommentin kirjoittaja jota yrittäjä väitti kilpailijakseen. Yllättäen minun kommentti on poistettu, koska hän haluaa syyttää kilpailijaansa mustamaalaamisesta. Minä asun tällä samalla kylällä, ja olen käynyt Hyvän Olon Aitassa muutaman kerran asiakkaana hinnat on noussut, palveluiden taso ei - siksi kirjoitin arvostelun, joka poistettiin. Provosoiduin negatiivisen arvosteluni poistosta ja kirjoitin kyliltä kuulemani huhun, joka ilmeisesti osui ja upposi, koska yrittäjä tai joku ihan vallan provosoitui ja alkoi syytellä kilpailijaa.

    • Anonyymi

      Toivon että Hyvän Olon Aitan yrittäjä ottaa tästä keskustelusta opikseen. On parempi vain ottaa negatiivinenkin palaute vastaan, eikä vain yrittää peitellä ja piilottaa epäkohtia ja kieltää negatiivinen palaute. Positiivista saa kuten kuten täällä joskus jo luki pyytämällä ystäviä, perheenjäseniä ja muita tuttujaan kirjoittamaan niitä. Osa meistä haluaa antaa palautteen anonyyminä, ota se silti vastaan ja mieti onko sen takana joku kehittämiskohde.

    • Anonyymi

      Ompa mautonta nyt yrittää vielä jatkaa tätä yrittäjän täällä kiusaamista vaikka yli 80 viestiä on ylläpito jo joitunut poistamaan. Asiallisia viestejä he eivät varmasti poista vaikka kuka pyytäisi.

    Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe