Hei!
Onko kellään kokemuksia Hyvän olon aitasta Iittalasta? On siis Hunaja-aitan yhteydessä. Millaisia hoitoja siellä tehdään?
Onko tilat millaiset?
Hyvän Olon Aitta Iittala
517
19855
Vastaukset
- matleena3
On joo. Olin itse siellä hemmotteluhoidossa ja tykkäsin kovasti!! Todella viihtyisä paikka ja hyvä palvelu. Edulliset hinnat sekä asiantunteva palvelu. Ostin myös miehelle lahjakortin sinne fysioterapeutille. www.hyvanolonaitta.auttaa.fi
- ment
Todella hyvä paikka ja kulutettu Sky kosmetologi tekee vaativiakin laitehoitoja. Käyttävät myös luonnonkosmetiikkaa.
- Anonyymi
Hinnat nousseet kovasti ja hoidot todella lyhyitä. Kalliit hoidot kestävät 30-45min!!kiireen tuntu ja seuraava asiakas hönkii niskaan. Ilmeisesti yritetty ottaa mahdollisimman monta hoitoa päivään, jolloin laatu kärsii.
- Anonyymi
Kovin aggressiivista yrityksen mainonta. Päivittäin laittaa jonkin mainoksen tai useamman ja ilmoittaa että kalenteri täytyy. Varaathan pian oman aikaisi.
Mikä on todellinen tilanne?
Itse en saa kovin hyvää kuvaa tuollaisesta. Jää vähän epäilevä olo. - Anonyymi
Vuosi sitten kävin kasvohoidossa. Ahdistuin jatkuvasta juttelusta ja hoitohuoneen sisustuksesta. Mitenkä siellä pidetään tila puhtaana, jos jalkahoidossa poranpölyt leviää ylimääräisiin härpäkkeisiin.
- Anonyymi
Siellähän on monta huonetta ja jalkahoito mulle ainakin tehty eri huoneessa kun kasvohoidot. Siellä ei ollut kun kaunis koivutapetti eikä mitään härpäkkeitä. Puhuttu ei yhtään liikaa ja palvelu oli loistavaa.
- Anonyymi
Oman kylän ihmiset ei siellä käy, se kertoo jo paljon...
- Anonyymi
Mistä moinen väittämä? Itse olen omalta kylältä ja käynyt vuosia. Myös moni tuttu tästä kylältä käy. Oletko siis joku hänen vastaanoton työnntekijä jos tiedät kaikki asiakkaat ja ketä mistäkin käy? Väärässä ainakin olet. Omalta kylältä käy paljonkin ja näkyy käyvän junalla tosi kaukaakin. On piristänyt koko kylän matkailua tämä hoitola. Täytyy olla hyvä paikka kun ihmiset kaukaa tulevat.
- Anonyymi
Ulkomaali erinomaisen ruma.
- Anonyymi
Upea sininenhän sinne on juuri remontoitu. Ihana paikka, vain hyvää sanottavaa itsellä . Vuodesta 2014 olen käynyt.
- Anonyymi
Mä en ihan usko että toi Suomen ja koko Pohjoismaiden suurin kauneustukku Hoitolatukku olis Hyvän Olon Aitan yhteistyökumppani ellei olis tosi pätevä paikka. Tunnen ton tukun johtajan ja on pirun tarkka mies! Kyseistä paikkaa en tiedä mutta pitää ehkä käydä. Mielenkiinto heräsi. Oon kylläkin Turusta mutta junat kullee.
- Anonyymi
Hoh hoijaa, mitä väliä kuka hoidot tekee tms jos hinta laatusuhde on paskaa. Jos maksan 350e hoidosta, niin kyllä siihen kuuluu sisältyä kunnon ihonpuhdistus ym ja ei niin, että 30min ja seuraava. Olen käynyt tasan saman hintaisessa Hifussa ja koko hoitoaika oli 2h. Tehtiin huolellinen puhdistus, kasvohoito, hieronta ja toki itse hifu käsittely. Kauneushoidossa kuuluu rentoutua, oli mikä tahansa hoito kyseessä. Ei se idea ole vain se, että tekninen hoito suoritus tehdään vaan sinne mennään rentoutumaan rauhassa,.
- Anonyymi
Tämä! Itse kävin tuolla kasvohoidossa, hinta n 70e ja kesto 35min.no kävin sitten vastaavassa hoidossa naapuri pitäjässä, hibta n. 80eja kesto 1, 5h
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Itse kävin tuolla kasvohoidossa, hinta n 70e ja kesto 35min.no kävin sitten vastaavassa hoidossa naapuri pitäjässä, hibta n. 80eja kesto 1, 5h
Eihän siellä ole edes tuon hinnan hoitoja ja aina on omat kasvohoidot tuolla kestänyt tunnin. Taitaa taas jokin heidän kateellinen kollega täällä huudella. Hifu ei tuntia saakkaan kestää ettei iholle tule liian isoa traumaa näin olen ymmärtänyt. Enkä usko että olisi kokoajan ajanvaraus täynnä ellei olisi tosi hyvä paikka. Itse olen ollut aina tosi tyytyväinen. Kyllä tuo tukun kanssa yhteistyö myös loppuisi jos ei homma pelaisi.
- Anonyymi
Sillon olet siis käynyt Hifussa jota kunnon laitteilla ei saa edes tehdä kauaa. Halvemmilla laitteilla pitää kauemman tehdä. Siihen voi hyvin valita kasvohoidon lisänä kuten itse tein ja sain pitkän todella hyvän hoidon. Rahalla saa!
Yrität yhä valehdella että tuolla tekis muut Hifuja mutta itse hän ne tekee ja hänellä upea maine alalta. Se on täytynyt ansaita. - Anonyymi
Hoidon kuvauksessa 350€ Hifuun ei luvata ihonpuhdistusta tai kasvohoitoja vaan Hifu kasvoille ja kaulalle. Tyhmä olet itse jos et hoidon kuvausta lue! Maksamalla 69€ enemmän saa kyllä kunnon kasvohoidon ihonpuhdistuksella näköjään heiltäkin ja 2h kestolla Hifun kanssakin. Erikoiskosmetologi joka myös kouluttaa ei olekaan halpojen hoitojen tekijä. Musta tekee nytkin liian halvalla korkeaan koulutukseensa nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon olet siis käynyt Hifussa jota kunnon laitteilla ei saa edes tehdä kauaa. Halvemmilla laitteilla pitää kauemman tehdä. Siihen voi hyvin valita kasvohoidon lisänä kuten itse tein ja sain pitkän todella hyvän hoidon. Rahalla saa!
Yrität yhä valehdella että tuolla tekis muut Hifuja mutta itse hän ne tekee ja hänellä upea maine alalta. Se on täytynyt ansaita.No kuule, itse asiassa käytössä oli vielä parempi hifu laite kun tuolla. Ja juu, ei tietenkään sillä hifulla tehdä tuntitolkulla vaan kyse on kokonaisuudesta. Kahteen tuntiin kuuluu kiireetön, rauhallinen tunnelma, ja sisälsi ihan puhdistuksen, hierontaa kasvoille ym. Asiat voi tehdä monella tavalla, tyylillä tai raha kiilto silmissä, siitä nyt kyse. Ja saan kai olla mitä mieltä tahansa, mulle tämä versio oli parempi. Ja rahalla saa, mutta kyse onkin siitä mitä sillä saa.
Ja ei en ole kateellinen kollega valitettavasti, se olisikin helpompi kestää.
- Anonyymi
Joo ei nuo kauneus blogaajat ja julkkikset kuten Raakel Lignell hehkuttais tota paikkaa omilla kasvoillaan ellei paikka olis loistava..He mainostaa nimillään ja kasvoillaan. Täällä anonyyminä kateelliset kollegat selvästi yrittää pahaa hänelle, mutta mulla toi kateus sai mielenkiinnon heräämään ja nyt on Hifu aika varattuna, vaikka Hesasta olen. Täällä puolta kalliimpaa. Musta vaan hyvä että tehokas nopea laite heillä. Ei sen kuulu mikään rentoutushoito ollakaan!
- Anonyymi
eiköhän nuokin "julkkikset" ole ns kaupallista yhteistyötä eli he eivät ole maksavia asiakkaita. Maksetut mielipiteet on aina ihan oma lukunsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän nuokin "julkkikset" ole ns kaupallista yhteistyötä eli he eivät ole maksavia asiakkaita. Maksetut mielipiteet on aina ihan oma lukunsa
Ei Raakel Lignell ainakaan ole! Julkkikset mainitsee aina yhteistyöt ja hän ei ole missään maininnut kaupallista yhteistyötä. Paljon vain kehunut. Blogaaja näkyy olleen yhteistyössä ensin, mutta nyt viimeisimmissä Hyvän Olon Aitan somejulkaisuissa kirjottanut kuviin mitkä hänen tarinastaan selvästi otettu "Käynti itse maksettu". Ovat siis saaneet tuon arvostetun kauneusblogaajan yhteistyön lisäksi asiakkaaksi. Omasta mielestäni myös kaupallinen yhteistyö kertoo paljon sillä ei hekään omilla kasvoillaan kehu mielestään huonoa palvelua varmasti. Silti musta on ihme brassailua haalia asiakkaiksi blogaajia ja julkkisia. Ihan tavikset malaiset pitäis riittää pikkukylässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Raakel Lignell ainakaan ole! Julkkikset mainitsee aina yhteistyöt ja hän ei ole missään maininnut kaupallista yhteistyötä. Paljon vain kehunut. Blogaaja näkyy olleen yhteistyössä ensin, mutta nyt viimeisimmissä Hyvän Olon Aitan somejulkaisuissa kirjottanut kuviin mitkä hänen tarinastaan selvästi otettu "Käynti itse maksettu". Ovat siis saaneet tuon arvostetun kauneusblogaajan yhteistyön lisäksi asiakkaaksi. Omasta mielestäni myös kaupallinen yhteistyö kertoo paljon sillä ei hekään omilla kasvoillaan kehu mielestään huonoa palvelua varmasti. Silti musta on ihme brassailua haalia asiakkaiksi blogaajia ja julkkisia. Ihan tavikset malaiset pitäis riittää pikkukylässä!
Jos Raakel ihan on maksanut hoidoistaan ja iömaiseksi antaa kasvonsa nettisibujen etusivulle mainoskasvokai täytyy hänen oikeasti olla tyytyväinen. Moni julkkis vaatiin kyllä jotain että mainoskasvoksi lähtee, eli peukut tälle yritykselle että on Raakelin on Iittalaan asti lähtenyt itseään hoidattamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Raakel ihan on maksanut hoidoistaan ja iömaiseksi antaa kasvonsa nettisibujen etusivulle mainoskasvokai täytyy hänen oikeasti olla tyytyväinen. Moni julkkis vaatiin kyllä jotain että mainoskasvoksi lähtee, eli peukut tälle yritykselle että on Raakelin on Iittalaan asti lähtenyt itseään hoidattamaan.
Nimenomaan ja niin kaukaa tullut!
- Anonyymi
No olihan täällä juurikin näitä asiakkaiden omia kokemuksia. Itse luotan niihin. Ja mikä into kenelläkään kollegalla olis tänne mitään kommentoida, en tajua.
- Anonyymi
Itse olin hoidossa kyseisessä paikassa ja en tykännyt kun huoneen läpi jossa olin mentiin toisiin huoneisiin. En kokenut tilannetta mukavaksi ja rentouttavaksi.
- Anonyymi
Nykyään laittavat sermit aina eteen ja takakautta ohjaavat myös kun paikka remontoitu. Paljon kehittynyt muutenkin.
- Anonyymi
Ööö ei täällä mitään ruodita vaan jaetaan kokemuksia kun niitä kerran täällä kysyttiin. Kaikki ei vaan tykkää ja kyllä pitää kestää myös negatiivinen palaute. Ja mistä tiedät onko annettu suoraan yrittäjällekin?
- Anonyymi
Vain hyviä kokemuksia ja paljon tuosta hoitolasta itselläni sekä monella tutullani kyllä.
- Anonyymi
Kävin sivuilla ihan uteliaisuuttani, kovat on hinnat pikkukylän hinnoiksi, näyttää olevan Hämeenlinnan kallein paikka ainakin paljon mainostetussa hifussa. Mainonta ristiriitaista väittää että vuosien kokemus hifusta on tärkeää ja samalla vain kymppiä halvemmalla vastavalmistunut kollega tekee hifuja edelleen kalliilla hinnalla. Missään ei kerrota mikä laite on käytössä, markkinoiden paras (?). Muualla kerrotaan ihan mainoksissa onko kyseessä 4D, 5D vai 7D hifu. Lieneekö oikeasti markkinoiden paras?
Itse päädyin varaamaan toiseen Hämeenlinnalaiseen liikkeeseen ajan, se oli hyvä kokemus hifu jossa täydellinen kasvohoito ja useita kymppejä halvempi. En osaa sanoa olisiko kokemus hyvän olon aitassa ollut hintansa arvoinen eli aika paljon olisi pitänyt olla parempi. Mielikuva liikeestä yliaktiivisella tyrkyttävällä mainonnalla on niin ahdistava että en taida edes koskaan kokeilla - Anonyymi
Ei tää oo enää totta edes. Näitä kommentteja poistuu koko ajan vaikka niissä ei todellakaan ole mitään epäasiallista kritiikkiä kyllä, mutta ihan asiallisesti esitettynä kuitenkin. Nyt haiskahtaa kyllä todella oudolle touhulle. Peitellään negatiivista palautetta oikein huolella.
- Anonyymi
Ylläpitohan ne poistaa! Tuskin on yrityksen henkilökuntaa täällä ylläpidossa! Eipä poisteta jos ei ole sääntöjenvastainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpitohan ne poistaa! Tuskin on yrityksen henkilökuntaa täällä ylläpidossa! Eipä poisteta jos ei ole sääntöjenvastainen.
No joku ne sinne ilmiantaa. Ja mitään asiattomuuksia ei ole vaan asiakkaita, jotka ei ole niin tyytyväisiä tai kyseenalaistaa asioita. Tää on niin läpinäkyvää että tyhmäkin ymmärtää mistä kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joku ne sinne ilmiantaa. Ja mitään asiattomuuksia ei ole vaan asiakkaita, jotka ei ole niin tyytyväisiä tai kyseenalaistaa asioita. Tää on niin läpinäkyvää että tyhmäkin ymmärtää mistä kyse
Nimenomaan ymmärtää! Itse ainain ymmärsin ihan heti että täällä yritetään tuota menestynyttä yrittäjää mollata syystä joka on aika ilmiselvä ja kirjoittajana ei viesteistä päätellen todellakaan ole oikeat asiakkaat... He varmasti uskaltaisi antaa yrittäjälle palautetta ihan kasvotusten eikä täällä anonyyminä huudella...
- Anonyymi
Hyvä paikka ja suosittelen!! Virkistää ihan kunnolla käynti.
- Anonyymi
No miten vaan mutta kyllä tästä nyt paistaa läpi yrittäjän itsensä kommentit. Eikä siinä mitään. Mutta nolottaa puolesta kun niin kovin puolustelee. Pitää hyväksyä, että on myös tyytymättömiä asiakkaita. Ja aloituksessa kysyttiin kokemuksia, niitä on tullut.
- Anonyymi
Mulle kyllä paistaa enemmän läpi tuo kilpailija...
- Anonyymi
Siis miksi edes kukaan kilpailisi, jos on hyvä palvelu ym niin jokainen käy siellä missä käy. Itse olen käynyt tässä nimenomaisessa, ja ei ollut mun juttu. Oli kilpailijat mitä mieltä tahansa
- Anonyymi
Musta tää on ihana paikka. Palvelu tosi hyvää yrittäjältä sekä opiskelijoilta.
- Anonyymi
Sama kokemus ja asiakkaaksi jäin ensimmäisestä käynnistä.
- Anonyymi
Kallis paikka. En voi suositella.
- Anonyymi
Kallis paikka varsinkin siinä paljon mainostetussa hifussa. Hifu yleistynyt tosi paljon, nykyään taitaa joka kaupungissa jo useita hoitoloita jotka sitä tekee ja iso osa halvemmalla.
- Anonyymi
Meillä niin hyvä kokemus että ystävän kanssa aina junalla teemme retken tuonne 4 kertaa vuodessa. Tosin ajat pitää varata jo kuukausia ennen että saadaan.
- Anonyymi
Tähän ketjuun törmättyäni, osittain uteliaisuudesta. Olenko ainoa jota ihmetyttää tällanen eipäs juupas väittely, mistä tää on lähteny. Ketjun aloitus "kokemuksia hyvänolon aitasta" on julkastu vuonna - 12, sen jälkeen on ollut ketjussa vuodelta - 18 kommentti. Mikä on saanut aikaan tällaisen kuhinan nyt vuonna - 23? Onko agressiivinen markkinointi, huonot kokemukset, harhaanjohtava mainonta saanut aiheesta näin kuuman. Kolleegoista ei puhu kuin lähinnä yhteistyötä tekevät saman alan ihmiset, kuluttaja puhuu kilpailusta/kilpailijoista. Pikku vinkki mikäli epäilee kommentoijia.
- Anonyymi
Paljon esillä olo ja menestyminen alalla. Aikanaan muistan kun yhtä toista Hämeenlinnan arvostettua kosmetologia täällä ruodittiin ja ihan samasta syystä väittäsin. Mulle kertoo vaan hyvää että näin paljon puhutaan. Ei monesta yrityksestä tule yli sadan kommentin viestiketjuja kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon esillä olo ja menestyminen alalla. Aikanaan muistan kun yhtä toista Hämeenlinnan arvostettua kosmetologia täällä ruodittiin ja ihan samasta syystä väittäsin. Mulle kertoo vaan hyvää että näin paljon puhutaan. Ei monesta yrityksestä tule yli sadan kommentin viestiketjuja kyllä.
Paljon esillä olo ei aina ole positiivista. Jatkuva itsensä hehkuttaminen ja päivitykset miten rahaa tuhlataan millon mihin on saanut osan kyläläisistä ärsyyntymään. Ajat on kovat monelle ja tälläinen oman paremmuuden hierominen toisten naamaan ei anna kovin hyvää kuvaa. Menestynyt voi olla vähän vähemmällä meuhkaamisellakin. Ja minä en ole tämä luulemasi kilpailija, ihan tavallinen kyläläinen joka on paljon kuullut puhetta asiasta. Se otatko asiasta onkeesi, on sinun asiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon esillä olo ei aina ole positiivista. Jatkuva itsensä hehkuttaminen ja päivitykset miten rahaa tuhlataan millon mihin on saanut osan kyläläisistä ärsyyntymään. Ajat on kovat monelle ja tälläinen oman paremmuuden hierominen toisten naamaan ei anna kovin hyvää kuvaa. Menestynyt voi olla vähän vähemmällä meuhkaamisellakin. Ja minä en ole tämä luulemasi kilpailija, ihan tavallinen kyläläinen joka on paljon kuullut puhetta asiasta. Se otatko asiasta onkeesi, on sinun asiasi.
Mielestäni kyllä jos yrittäjä kertoo somessa laite hankinnoista tai vaikka siitä julkisivuremontista niin se ei ole mitään hekkuttamista. Tyhmäähän olisi jättää kalliit laitteet markkinoimatta. Ei kai häntä tarvitse seurata siellä somessa jos niin ärsyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni kyllä jos yrittäjä kertoo somessa laite hankinnoista tai vaikka siitä julkisivuremontista niin se ei ole mitään hekkuttamista. Tyhmäähän olisi jättää kalliit laitteet markkinoimatta. Ei kai häntä tarvitse seurata siellä somessa jos niin ärsyttää?
Ei häntä tarvitse edes seurata kun hän työntää kaikkiin mahdollisiin lähiseutujen ryhmiin mainoksia jatkuvalla syötteellä, se ei ole enää positiivistä vaan ärsyttävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei häntä tarvitse edes seurata kun hän työntää kaikkiin mahdollisiin lähiseutujen ryhmiin mainoksia jatkuvalla syötteellä, se ei ole enää positiivistä vaan ärsyttävää
Yritykset mainostavat tottakai kun uutta tapahtuu. Eihän asiakkaat muuten löydä uusia palveluita. Näkyy toimivan kun ajat aina tosi täynnä ja nyt työllistää jo neljää muutakin. Ryhmien ylläpidot kyllä puuttuvat jos mainonta oikeasti liiallista.
- Anonyymi
Olipa tyhmä kommentti. Googletappa kollega. Kyllä kollegoista puhuisin ainakin itse vaikka en mitenkään ole alalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritykset mainostavat tottakai kun uutta tapahtuu. Eihän asiakkaat muuten löydä uusia palveluita. Näkyy toimivan kun ajat aina tosi täynnä ja nyt työllistää jo neljää muutakin. Ryhmien ylläpidot kyllä puuttuvat jos mainonta oikeasti liiallista.
Jos kalenterit on täynnä, niin onko tarve mainostaa? Minä ainakin käsitän jos huudellaan että ajanvarauskalenterit on kuukausia täynnä, että silloin kannattaa asiakkaana mennä jo jonnekin muualle. Monet yritykset tuohon pisteeseen päästyään ei juuri mainosta ja jopa ilmoittaa ettei ota uusia asiakkaita voidakseen palvella vakituiset asiakkaansa kohtuullisella ajanvarausajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kalenterit on täynnä, niin onko tarve mainostaa? Minä ainakin käsitän jos huudellaan että ajanvarauskalenterit on kuukausia täynnä, että silloin kannattaa asiakkaana mennä jo jonnekin muualle. Monet yritykset tuohon pisteeseen päästyään ei juuri mainosta ja jopa ilmoittaa ettei ota uusia asiakkaita voidakseen palvella vakituiset asiakkaansa kohtuullisella ajanvarausajalla.
Kyllähän suuret menestyneet yritylsetkin kuten vaikka H&M mainostaa kokoajan vaikka ei varmasti tarvitsisi. Uskon että yritys pitää kyllä vakiasiakkaistaan huolen. Alan käytäntöhän on vakkareilla varata aika jo edellisellä käynnillä eikä mistään netistä.
- Anonyymi
Tottakai voi tietää kun yrittäjällä julkinen facebook profiili! Luulen että moni alkanut puolustaa yrittäjää koska tämä on nyt mennyt ihan netti kiusaamisen puolelle. Siksi ainakin itse aloin häntä puolustamaan.
- Anonyymi
Tottakai kuka tahansa tietää joka heitä somessa seuraa! Näkyy olevan tuhansia seuraajia ja sivuilla pyöri videot ja mainokset uudistuksista niin aika moni tietää. Yrittäjö on tosi avoin somessa. Kannattaisi laittaa profiili ei julkiseksi.
- Anonyymi
Mikähän motiivi heillä olisi sitä keskustelupalstoilla kertoa? Tällä kilpailijalla taas on oikein hyvä motiivi eli ei ole vaikea päätellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän motiivi heillä olisi sitä keskustelupalstoilla kertoa? Tällä kilpailijalla taas on oikein hyvä motiivi eli ei ole vaikea päätellä.
Ihmisistä kun ei aina tiedä...kai opiskelijalla joku syykin oli miksi keskeytti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän suuret menestyneet yritylsetkin kuten vaikka H&M mainostaa kokoajan vaikka ei varmasti tarvitsisi. Uskon että yritys pitää kyllä vakiasiakkaistaan huolen. Alan käytäntöhän on vakkareilla varata aika jo edellisellä käynnillä eikä mistään netistä.
Oikeestiko tässä verrattiin H&M johonkin pikkupuotiin ties missä pikkukylässä??
- Anonyymi
ja taas tämä ketju on noussut esille....
- Anonyymi
Tämän ketjun aloitus tosiaan oli, että joku kysyy kokemuksia ko paikasta. Itse en ole kollega, en opiskelija, en yrittäjä, en kateellinen enkä mitään muuta kuin asiakas, joka käyttänyt tämän paikan palveluja. Kommentoin jo aiemmin, että mielestäni hoidot hintaan nähden lyhyitä, rauhaton ja kiire tunnelma, tulee olo, että ei panosteta asiakaskokemukseen vaan maksimoidaan voitot. Jätin kommentin kun osui keskustelu silmiin etsiessäni hifuja tekevää hoitolaan. Jäin seuraamaan tätä keskustelua vain ja ainoastaan siksi, että tämä muuttui näin absurdiksi. Ja valitettavasti nyt on kyllä näissä puolustuspuheenvuoroissa menty niin metsään kun olla ja voi. Jos kirjoittaja ei ole itse yrittäjä vaan joku ihmeen kyläläinen tai asiakas niin lopeta, teet näillä kyllä enemmän nyt hallaa kuin hyvää. On ihan super noloa jo näin aggressiivinen puolustelu kun ihmiset kirjoittavat kokemuksistaan, joita kysyttiin.
- Anonyymi
Ei kukaan fiksu ihminen varmaan perusta mielipidettään anonyymeihin keskustelupalstoihin. Kuten jo aiemmin totesin aina voi olla takana kuka tahansa. Musta tää kääntyi eniten hallaksi täällä mellastaneelle kilpailijalle kyllä.
- Anonyymi
Tämä! Ja en välityäisi juurikaan näistä kommenteista ellei olisi tätä aggressiivista ja kummallista puilustelua, saa kaiken näyttämään todella oudolta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Ja en välityäisi juurikaan näistä kommenteista ellei olisi tätä aggressiivista ja kummallista puilustelua, saa kaiken näyttämään todella oudolta...
Juuri siltä että sinä sieltä itse itsesi paljastit.. Nyt
ei ollutkaan kiva kun moni puolusti ja itsellesi teit hallaa vaikka Hyvän Olon Aitalle yritit... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri siltä että sinä sieltä itse itsesi paljastit.. Nyt
ei ollutkaan kiva kun moni puolusti ja itsellesi teit hallaa vaikka Hyvän Olon Aitalle yritit...En tiedä miten nyt saisin ymmärtämään että en ole mikään hiton kilpailija vaan ihan tavallinen asiakas. Ja valitettavasti olen kirjoittanut tänne vain 4 kommenttia, mutta turha tästä on vääntää, jokainen pääteköön itse
- Anonyymi
Itse täällä kilpailija onneksi jo itsensä ainakin paljasti. Vaikka kuka voi täällä lisäksi anonyyminå kirjoitella, mutta jotain on tuo yrittäjä tehnyt oikein kun näin paljon jaksetaan jauhaa.
- Anonyymi
Kilpailijaahan täällä ei ole henkilöity edes. Hyvän Olon Aitta on. Järkyttävää nettikiusaamista ja itse taas toivon että menisi yrittäjän korviin niin pääsisi puolustautumaan. Tosin en kenenkään fiksun yrittäjän usko käyttävän energiaa tällaiseen missä anonyyminä huuhdellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpailijaahan täällä ei ole henkilöity edes. Hyvän Olon Aitta on. Järkyttävää nettikiusaamista ja itse taas toivon että menisi yrittäjän korviin niin pääsisi puolustautumaan. Tosin en kenenkään fiksun yrittäjän usko käyttävän energiaa tällaiseen missä anonyyminä huuhdellaan.
Moneen kertaan sanottu että kylällä tiedetään, kuka on. Kiusaamista todellakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä mä just luin. Nettikiusaamista?? Ei kiusaamista ole kysyttäessä kertoa mielipiteensä jonkin yrityksen palveluista!!! Täällä on tuotu esiin kokemuksia, negatiivisia kyllä, mutta ei se ole kiusaamista.
Sen sijaan tämä kilpailijan mukaan vetäminen, syyttely ja mollaaminen on lähempänä kiusaamista.
Nyt kannattaisi oikeasti lopettaa jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä mä just luin. Nettikiusaamista?? Ei kiusaamista ole kysyttäessä kertoa mielipiteensä jonkin yrityksen palveluista!!! Täällä on tuotu esiin kokemuksia, negatiivisia kyllä, mutta ei se ole kiusaamista.
Sen sijaan tämä kilpailijan mukaan vetäminen, syyttely ja mollaaminen on lähempänä kiusaamista.
Nyt kannattaisi oikeasti lopettaa jo.Ja positiivisiakin paljon. Itse ainakin muodostan mielipiteeni vain kohtaamalla ihmiset enkä anonyymien viestien perusteella joiden takana voi olla kuka vaan.
- Anonyymi
Samaan mietin tätä keskustelua lukiessani.
- Anonyymi
Ei kukaan ole sanonut että toinen yrittäjä asuu kylällä. Sanoin vaan tietäväni molemmat yrittäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ole sanonut että toinen yrittäjä asuu kylällä. Sanoin vaan tietäväni molemmat yrittäjät.
Joo ei ole tällä pikkukylällä tuo toinen yritys varmasti.
- Anonyymi
Tämä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä!!
Se lukee tässä viestiketjussa jonkun kommenttina. Siitä.
- Anonyymi
Ihan kuule yrityksiä seuraavana heidän kuvista. Yleensä mainostetaan hoitoja opiskelijan kasvoilla kun aloittaa.
- Anonyymi
Ja tällä perusteella täällä on toinen yrittäjä syytelty ihan täysin!
- Anonyymi
Mulla on ihanat kokemukset tästä paikasta. Rauhallinen musiikki soi, ystävällinen palvelu ja todella rentouduin. Käyn jatkossakin.
- Anonyymi
täältä on poistettu kommentti jossa jo aiemmin tunnustin olleeni sen kommentin kirjoittaja jota yrittäjä väitti kilpailijakseen. Yllättäen minun kommentti on poistettu, koska hän haluaa syyttää kilpailijaansa mustamaalaamisesta. Minä asun tällä samalla kylällä, ja olen käynyt Hyvän Olon Aitassa muutaman kerran asiakkaana hinnat on noussut, palveluiden taso ei - siksi kirjoitin arvostelun, joka poistettiin. Provosoiduin negatiivisen arvosteluni poistosta ja kirjoitin kyliltä kuulemani huhun, joka ilmeisesti osui ja upposi, koska yrittäjä tai joku ihan vallan provosoitui ja alkoi syytellä kilpailijaa.
- Anonyymi
Toivon että Hyvän Olon Aitan yrittäjä ottaa tästä keskustelusta opikseen. On parempi vain ottaa negatiivinenkin palaute vastaan, eikä vain yrittää peitellä ja piilottaa epäkohtia ja kieltää negatiivinen palaute. Positiivista saa kuten kuten täällä joskus jo luki pyytämällä ystäviä, perheenjäseniä ja muita tuttujaan kirjoittamaan niitä. Osa meistä haluaa antaa palautteen anonyyminä, ota se silti vastaan ja mieti onko sen takana joku kehittämiskohde.
- Anonyymi
Ompa mautonta nyt yrittää vielä jatkaa tätä yrittäjän täällä kiusaamista vaikka yli 80 viestiä on ylläpito jo joitunut poistamaan. Asiallisia viestejä he eivät varmasti poista vaikka kuka pyytäisi.
- Anonyymi
Onko kenelläkään kokemuksia lähiajoilta ko yrityksestä? Kiinnostaisi nuo laitehoidot.
- Anonyymi
Kannattaa mennä muualle jos mahdollista.
- Anonyymi
Mulla hyvä kokemus. Tekijänä Sofia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla hyvä kokemus. Tekijänä Sofia.
Tuo Sofia näyttää olevan vain harvoin töissä, onko kalenteri täynnä vai tekeekö vain noin päivän viikossa töitä? Miksi täytyy olla noin monta työntekijää, eikö riittäisi että muutama tekee useampana päivänä?
- Anonyymi
Nyt kun mainostaa taas uutta huippulaitetta (kaksariin ja läskin poistoon) niin oon miettiny et mi niille edellisille huippu laitteille on tapahtunu. Esim hifu rintamalla ihan hiljasta. Aina tulee uusi edellistä tehokkaampi härveli, seuraavalla pääsee varmaan kuuhun.
- Anonyymi
Toihan tarkoittaa vaan että valikoimat laajenee. Onhan nyt läskin poisto leuassa ihan eri kun Hifu. Jos oikein olen ymmärtänyt sillä on saatu ihoa kiristettyä ja tällä uudella ihoa ja lisänä lihaksia. Toi mitä nyt mainostaa kuulostaa rasvaan vaikuttavalta. Nehän on eri asia. Tuskin joku laiha haluis kaksoisleukaa pois. Hyvä jos on eri ongelmiin tarkoitettuja tarjota .
- Anonyymi
Niinhän se kännyköissäkin on mennyt. Kokoajan kehittyy teknologia niin toki kauneusalallakin. Ihmettelen miten on kokoajan rahaa ostaa uusia koneita, mutta ilmankos kun näkyy olevan Hoitolatukun yhteistyökumppani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se kännyköissäkin on mennyt. Kokoajan kehittyy teknologia niin toki kauneusalallakin. Ihmettelen miten on kokoajan rahaa ostaa uusia koneita, mutta ilmankos kun näkyy olevan Hoitolatukun yhteistyökumppani.
Ja Mitähän se siihen vaikuttaa 🤣 eiköhän Hoitolatukulla ole kasapäin hoitoloita mihin toimittavat laitteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Mitähän se siihen vaikuttaa 🤣 eiköhän Hoitolatukulla ole kasapäin hoitoloita mihin toimittavat laitteita.
Ottaako hoitolatulkku vanhat laitteet vaihdossa, vai onkohan noi jotain leasing laitteita🤔. Kallista se liisaaminenkin on. Tilat on rajalliset ja jos siellä työskentelee 3-5 naista niin miten sinne mahtuu, tai saadaan hoitotilanteessa yksityisyys ja rauha taattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti, mutta ei se yhteistyötä kovin monen kanssa taida tehdä. Toimittaa toki kaikkiin hoitoloihin varmasti, Asiakkaat
ja yhteistyökumppanit taitaa olla aika eri juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako hoitolatulkku vanhat laitteet vaihdossa, vai onkohan noi jotain leasing laitteita🤔. Kallista se liisaaminenkin on. Tilat on rajalliset ja jos siellä työskentelee 3-5 naista niin miten sinne mahtuu, tai saadaan hoitotilanteessa yksityisyys ja rauha taattua.
Siellähän on kolme hoitohuonetta ja yrittäjän kotona lisänä kotihoitola. Joskus olin siellä suihkua vaativassa turvehoidossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti, mutta ei se yhteistyötä kovin monen kanssa taida tehdä. Toimittaa toki kaikkiin hoitoloihin varmasti, Asiakkaat
ja yhteistyökumppanit taitaa olla aika eri juttu.Ja mistä tällainen tieto on peräisin? Oletko jutellut Hoitolatukun edustajan kanssa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä tällainen tieto on peräisin? Oletko jutellut Hoitolatukun edustajan kanssa??
En toki, mutta seuraan molempia somessa ja siellä hehkuttavat yhteistyötä ja yhteiskuviakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän on kolme hoitohuonetta ja yrittäjän kotona lisänä kotihoitola. Joskus olin siellä suihkua vaativassa turvehoidossa.
Suihkua vaativa turvehoito on kyllä varsin outo hoitomuoto minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä tällainen tieto on peräisin? Oletko jutellut Hoitolatukun edustajan kanssa??
Musta maalaisjärkikin sanoo että Hoitolatukun asiakkaat on eri asia kun hoitolat joiden kanssa poseeraavat johtajat yhteuskuvissa ja hehkuttavat yhteistyötä. Mut joo ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En toki, mutta seuraan molempia somessa ja siellä hehkuttavat yhteistyötä ja yhteiskuviakin
Piti oikein käydä katsomassa, niin kerrohan missä hoitolatukku hehkuttaa yhteistyötä ? Koska mä en löytänyt kun tämän yrittäjän sivuilta sitä hehkutusta. Tietääköhän tukku ollenkaan tekevänsä yhteistyötä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti oikein käydä katsomassa, niin kerrohan missä hoitolatukku hehkuttaa yhteistyötä ? Koska mä en löytänyt kun tämän yrittäjän sivuilta sitä hehkutusta. Tietääköhän tukku ollenkaan tekevänsä yhteistyötä...
No eiköhän se tiedä kun sama kuva jossa poseeraa Hoitolatukun johtaja sekä Hyvän Olon Aitan omistaja oli myös Hoitolatukun instan storyssa yhteistyöhehkutuksineen kun koneet tuli. Hyvän Olon Aittaa kun seuraan niin näin myös tuon Hoitolatukun sivujen story jaon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa tyhmä kysymys! Hyvän Olon Aittahan näkyy olevan tägännyt moneen yhteistyöjulkaisuun Hoitolatukun ja sä luulet että ne ei ollenkaan käy katsomassa mihin niiden firma tägäillään? Tottakai ne lukee ne julkaisut missä ne mainitaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän se tiedä kun sama kuva jossa poseeraa Hoitolatukun johtaja sekä Hyvän Olon Aitan omistaja oli myös Hoitolatukun instan storyssa yhteistyöhehkutuksineen kun koneet tuli. Hyvän Olon Aittaa kun seuraan niin näin myös tuon Hoitolatukun sivujen story jaon.
Ketään tavallinen tallaaja tuskin seuraa Hoitolatukun sivuja...vaikea arvata kuka siellä taas kirjoittelee. Vai oikein kotihoitola 😅
- Anonyymi
Niillähän on kokonaan erillinen talo tuo kotihoitola. On siis sanalla tontilla kodin pihassa, mutta ei perheen asuintalo. Valvoohan tottakai näitäkin monikin taho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillähän on kokonaan erillinen talo tuo kotihoitola. On siis sanalla tontilla kodin pihassa, mutta ei perheen asuintalo. Valvoohan tottakai näitäkin monikin taho.
Tarkkaan tiedät kyllä kaiken 😅 kerrohan mikä taho valvoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään tavallinen tallaaja tuskin seuraa Hoitolatukun sivuja...vaikea arvata kuka siellä taas kirjoittelee. Vai oikein kotihoitola 😅
Eihän tossa kukaan sanonutkaan seuraavansa Hoitolatukkua vaan Hyvän Olon Aittaa ja että niiden storyssa näkyi hoitolatukun story missä oli yhteistyöstä! Kannattaa opetella lukemaan.. Jos storyn jakaa Hyvön Olon Aitta ja siellä näkyy Hoktolatukun sivun postaus sen näkee ihan vaan Hyvän Olon Aittaa seuraamalla kuule... Et taida olla kovin kokenut somen käyttäjä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaan tiedät kyllä kaiken 😅 kerrohan mikä taho valvoo?
En osaa sanoa, mutta joku kosmetologi varmasti tietää. Onhan sielläkin omat viranomaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tossa kukaan sanonutkaan seuraavansa Hoitolatukkua vaan Hyvän Olon Aittaa ja että niiden storyssa näkyi hoitolatukun story missä oli yhteistyöstä! Kannattaa opetella lukemaan.. Jos storyn jakaa Hyvön Olon Aitta ja siellä näkyy Hoktolatukun sivun postaus sen näkee ihan vaan Hyvän Olon Aittaa seuraamalla kuule... Et taida olla kovin kokenut somen käyttäjä...
Kyllä oli maininta että seuraa kumpaakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli maininta että seuraa kumpaakin!
Ei ollut mainintaa että molempia seuraa, vaan että oli Hoitolatukun storyssa! Sehän näkyy Hyvän Olon Aitan storyssa ja heitä seuraamalla myös se Hoitolatukun story mihin Hyvän Olon Aitta tägätty! Tämän tietää kaikki jotka mitään ymmärtää somen käytöstä.
- Anonyymi
Kommentoin seuraavani molempia koska olen molempien asiakas! Kampaajana tilaan kestovärit kulmiin yms. Hoitolatukusta ja turvehoutoon Hyvän Olon Aittaan päädyin juuri siksi kun halusin tehdä niitä myös asiakkaiden päänahkaan. Lopetan osaltani kommentoinnin tähän kun ei ole enää rakentavaa. Mukavaa syksyä kaikille.
- Anonyymi
No hyvää oloa
- Anonyymi
Pieni kylä ja näin näkyvä persoona, niin ei oikeastaan edes voi välttyä näkemästä/kuulemasta. Totta myös että opiskelijoilla ei ole kaikki niin ihanaa ja pelkkää hyvää sanottavaa. Edelleenkään kukaan ei selvennä miten voi olla palkattuja työntekijöitä ilman että kuuluu työnantaja rekisteriin!
- Anonyymi
Justhan se tossa ylemmässä kommentissa avataan! Onhan noi palkatut kosmetologitkin olleet heillä ensin opiskelijoina ja valmistuttuaan jääneet töihin. Tuskin olis jääneet jos ei olis viihtyneet ja nyt näkyy heillä olevan uudelleen työssäopossa 2 jo keväällä ollutta opiskelijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justhan se tossa ylemmässä kommentissa avataan! Onhan noi palkatut kosmetologitkin olleet heillä ensin opiskelijoina ja valmistuttuaan jääneet töihin. Tuskin olis jääneet jos ei olis viihtyneet ja nyt näkyy heillä olevan uudelleen työssäopossa 2 jo keväällä ollutta opiskelijaa.
Noin on
- Anonyymi
Paha olo
- Anonyymi
Taas on kovasti hypetystä päivityksissä ja pitkät vapaat. Luulis että tykittäis nyt uusilla laitteilla niitä hoitoja, tai että olis ainakin niin kova kysyntä, ettei ehtis lomailee. Kyllä haiskahtaa tosiaan jos hankintoja päivitetään jatkuvasti , silti yrittäjä enemmä vapaalla kuin töissä.
- Anonyymi
Siellähän näkyy kosmetologeille olevan nytkin viikonlopun ajanvaraus auki eli töissä ovat, Nehän tota uutta hoitoa tekevät. Ei näytä koko palvelu olevan edes varattavissa yrittäjälle itselleen.
- Anonyymi
Sillähän on työntekijöitä 3!
- Anonyymi
No tämä! Ne mitään palkattuja työntekijöitä ole jos ovat tmi yrittäjiä. Nyt pitää yrittäjä itseään ihan pikkusen parempana.
- Anonyymi
Mistäköhän sä tiedät paljonko ne tekee töitä viikossa?? Yrityksellä on myös myyntitoimintaa eikä vain hoitola! Epäilempä vahvasti että sitä pystyt jostain seuraamaan, vaikka sairaalloisen kiinnostunut näytät yrityksen asioista olevankin. Kannattaa myös käsittää, että yrityksen ajanvaraus näyttää VAPAAT ajat! Ei siis kaikkia työntekijöiden työaikoja! Ei voi kun ihmetellä miten jotain kiinnostaa minkään yrityksen asiat näin sairaanloisen paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäköhän sä tiedät paljonko ne tekee töitä viikossa?? Yrityksellä on myös myyntitoimintaa eikä vain hoitola! Epäilempä vahvasti että sitä pystyt jostain seuraamaan, vaikka sairaalloisen kiinnostunut näytät yrityksen asioista olevankin. Kannattaa myös käsittää, että yrityksen ajanvaraus näyttää VAPAAT ajat! Ei siis kaikkia työntekijöiden työaikoja! Ei voi kun ihmetellä miten jotain kiinnostaa minkään yrityksen asiat näin sairaanloisen paljon!
Itsensä ja yrityksensä jatkuva esille tuominen herättää ihmisissä kiinnostusta. Kun esille haluaa ei voi itse enää valita mistä yleisö kiinnostuu. Agressiivista reagointia nyt kyllä puolustajalta. Ketä noin hanskasti puolustelee ja tuntuu tietävän täysin yrityksen asiat? minä en tiedä asioita, minä vain arvioin sitä mikä näkyy yrityksestä kaikille ulospäin. Minä en ole kirjoittanut kuin nyt huoleni nuorten tyttöjen riittävästä toimeentulosta, nuoret ei aina ymmärrä pitää puoliaan. Onneksi taisin puolustuspuheen perusteella olla väärässä. Hyvää syksyä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai näin menestyvää (tällaisen kuvan siitä saa) yritystä on mielenkiintoista seurata, varsinkin nyt kun moniella yrityksellä on vaikeaa. Isojakin menee nurin. Tällaiset palvelut on usein niitä mistä tingitään ensimmäisenä kun rahat on tiukilla. Tässä olikin jo mainintaa liikevaihdosta, joka tosiaan hämmentää, kun täytyy muistaa että myös laitehankinnat on isoja investointeja. Pieni paikkakunta ja hoitolan koko noin monelle työntekijälle. Ammattimaisuus kärsii pahasti, mikä suorassa yhteydessä laatuun kun kyseessä on kauneudenhoito ja yrittäjä mainostaa itseään. Agressiivinen markkinointi on enemmän haitaksi. Työntekijät hyvin hiljaisia markkinoimaan omia palvelujaan, liekö kiellettyä.
- Anonyymi
Mä en tiedä hoidoista mitään, mutta sain kerran lahjaksi jonkun saippuan joka oli ostettu kyseisestä puljusta. Kyllä huvitti kun siinä luki sulfaatiton, parabeeniton jne! Siinä saa sitten ostaja miettiä mitä tuo jne. pitää sisällään...
- Anonyymi
Ne mainostaa että tuoteturvallisuustestaus tehty Ylöjärveläisessä yrityksessä ja on hiljattain tullut uudet etiketit missä niiden logo . Vanhoissa ei ollut. Nykyään ainakin siis lienee etiketitkin kunnossa. Myymälästä löytyy myös kansio noista tuoteturvallisuustestauksista. Selasin sitä kerran kun olin kiinnostunut Propolisvoiteesta.
- Anonyymi
Vanhentunut kosmetiikka haisee eli sen kyllä haistaa jos joku vanhaa käyttäisi.
- Anonyymi
Googletin kyseistä yritystä ja törmäsin tähän keskusteluun, taidan varata ajan jonnekin muualle. Jos yrittäjä ei täällä itse kommentoi niin kyllä hänellä on nyt hallaa tekevä läheinen puolustamassa. Tuollainen typerä puolustelu ja kommentointi näyttää provosoivan negatiivista keskustelua.
- Anonyymi
Sama juttu, varasin ajan toisaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, varasin ajan toisaalle.
Mulla tää vaikutti päinvastoin. Huomasin että täällä taitaa nyt purkaa pahaa oloaan joku toinen yrittäjä. En ole käynyt ennen, mutta nyt alkoi kiinnostaa ottaa itse paikasta selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tää vaikutti päinvastoin. Huomasin että täällä taitaa nyt purkaa pahaa oloaan joku toinen yrittäjä. En ole käynyt ennen, mutta nyt alkoi kiinnostaa ottaa itse paikasta selvää.
😂😂😂
- Anonyymi
En osaa sanoa hoidon tasoon juuta tai jaata. Varmaan aika keskitason hoitola siltä osin. Mutta sisustus tosi tunkkainen: verhot, tekstiilit, pyyhkeet jne. Siihen kun vielä lisää sen, että kaikki seinät ovat täynnä paikan omistajan selfieitä ynnä muita tauluja, ja kaikki pöydät ja hyllyt notkuu pölyisiä koriste-esineitä ja kaikenlaisia kuppeja ja purnukoita. Niin ei kyllä tule vaikutelmaa puhtaasta paikasta eikä tilasta jossa voi rauhoittua.
- Anonyymi
Upeilta näytti kyllä uudet remontoidut tilat tuossa uusimmassa mainosvideossa. facebookissa. Hoitolan seinällätkään en ole nähnyt kun valmistujaiskuvan. Paikkahan on remontoitu täysin ja tyylikkääksi. Taitaa olla kauan sitten käynnistäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upeilta näytti kyllä uudet remontoidut tilat tuossa uusimmassa mainosvideossa. facebookissa. Hoitolan seinällätkään en ole nähnyt kun valmistujaiskuvan. Paikkahan on remontoitu täysin ja tyylikkääksi. Taitaa olla kauan sitten käynnistäsi.
Kauniit metsäaiheiset verhot on kyllä todella kaukana tunkkaisesta! Uusi sisustus kaunis ja seesteinen ainakin. Aina myös siistiä kun olen käynyt.
- Anonyymi
Katsoin yrityksen Facebook sivuja ja ihailin kansikuvassa juuri kaunista luonnonrauhaista sisustusta. Kliinisen samanlaisia hoitoloita on riittäviin! Ihanan kodikas paikka. Näin on makuja monia.
- Anonyymi
Musta se niiden tarinaseinä on ihana! Siinäkin kyllä enemmän kuvia hänen vanhemmistaan, kuin hänestä. Eipä ole monella yrityksellä tuollaista lähes 40v kestänyttä perhetarinaakaan. Se iso kuva hänen isästään on kyllä mainio mainoskuva!
- Anonyymi
Minun käydessäni hiljattain kyllä hoitolan seinä oli täynnä omistajan todistuksia monista koulutuksista ja hoitohuoneen seinällä oli vain hänen valmistujaiskuva Erikoiskosmetologin lakki päässä. Pöydällä kyllä oli kaunis perhekuva. Pidin tilaa ihanan kodikkaana ja lämminhenkisenä. Tyylejä on monia. Tärkeintä lienee löytää se omantyylinen paikka kaikkien.
- Anonyymi
Kenelle meistä tämä oli tarkoitettu!? Minä en edelleenkään ole ainoa joka täällä kirjoittelee ja olen entinen asiakas.
- Anonyymi
Tuskimpa on esitelty! Ainakaan firman sivuilla ei ole, mitä itse seuraan! Nytpä taisit paljastaa olevasi hyvinkin tuttu, jos olet joko käynyt heillä tai sitten seuraat yksityisesti jossain. Itse olen seurannut heidän firman sivuja varmaan 10v ja en ole nähnyt mitään kotiesittelyä missä huoneet sisältä esiteltäisiin... Paljastit aiemmin myös olleesi itse kauneusalalta ja nyt työtön. Helppo päätellä mistä sairas kiinnostuksesi kumpuaa...
- Anonyymi
Saman kuvan nähneenä totean, että oli ihana kesäinen kuva hänestä. Laittoi kesälomansa alkuun hellehattu päässä. Kaikki vaatteet päällä ja sydän peitti vielä. Eipä ollut mitenkään paha. Oli oikein hyvän mielen kesäkuva.
- Anonyymi
Varmaan jossain hänen yksityisellä sivullaan voikin olla. Firman sivuilla ei ole. Ja ihan sama! Parempaakin tekemistä kyllä itselläni. Ei tarvitse kiinnostua kenenkään muun sisustuksesta. Omani riittää.
- Anonyymi
Tottakai osaan kun olen asiakas jo kosmetologi ajoilta! Kun kuva tuli niin oikein kysyin häneltä lakkien eroista. Kertoi että turpsu on erona. Tiedän oikein hyvin ja tunnen. 2014 aloin heillä käydä.
- Anonyymi
Siinä kuvan vieressä on todistus ja Erikoiskosmetologi oikein lukee jossain tarrassa isolla, niin eipä ole vaikea päätellä edes random asiakkaan kyllä. Meitä tyytyväisiä asiakkaitakin on monta toista vuosikymmentä toimineella yrittäjällä. Ja tottakai säännöllisesti käyvinä olemme tietoisia mihin tutkintoon milloinkin valmistuu.
- Anonyymi
Enkä ole väittänyt olevani random asiakas. Olen kertonut olleeni asiakas jo 10v. Siksi täällä puolustankin. Ei joku random asiakas jaksa edes lukea 267 viestin ketjua. Siksi hyvä vaan tuo riehumisesi. Vähemmällä joku olisi voinutkin jaksaa lukea ja uskoa. Nyt tyhmäkin tajuaa, miksi täällä riehuut ja koko kylä myös kuka olet...
- Anonyymi
Taitavasti vastailet täällä aina itse itsellesi muka eri asiakkaana! Totuus selviää aina. Ennemmin tai myöhemmin ja se varmasti sinua pelottaakin. On selvinnyt jo. Kuka toiselle kuoppaa kaivaa, lopulta itse siihen lankeaa. Niin keskustelussa on nyt käynyt. Olisi kannattanut lopettaa aiemmin.
- Anonyymi
Ai ei ollutkaan enää kiva leikkiä kun paljastuit! Varmasti yli 12v toimineella yrityksellä on monenlaisia asiakkaita, mutta on myös meitä todella tyytyväisiä. Siksi täällä vakipaikkaamme puolustamme. Nyt kuitenkin viisainta lopettaa tämä keskustelu. Mukavaa syksyä.
- Anonyymi
Jotain kateellista yrittäjää ilmeisesti. Mistä lie hänelle sitten pitäisi olla kateellinen, en tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei ollutkaan enää kiva leikkiä kun paljastuit! Varmasti yli 12v toimineella yrityksellä on monenlaisia asiakkaita, mutta on myös meitä todella tyytyväisiä. Siksi täällä vakipaikkaamme puolustamme. Nyt kuitenkin viisainta lopettaa tämä keskustelu. Mukavaa syksyä.
Kuka täällä leikkii? Omia mielipiteitä täällä tuodaan esille ja joku sitä ei pysty hyväksymään ettei kaikki tykkää kyseisestä paikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä leikkii? Omia mielipiteitä täällä tuodaan esille ja joku sitä ei pysty hyväksymään ettei kaikki tykkää kyseisestä paikasta.
Keskustelu meni kokemusten kertomisesta provosoinnin puolelle ja joku myös siihen lankesi puolustelemalla. Anonyyminä on helppo kertoa ikävätkin mielipiteensä, nekin joita ei viitsisi muuten päin naamaan kertoa, raja kuitenkin kaikessa. Negatiivisetkin mielipiteet voi kertoa rakentavasti. Asiatonta on lähteä arvostelemaan yrittäjän perheen jäseniä ja heidän elämäänsä, keskustelun piti olla kokemuksista yrityksestä. Tuskin oikeita asiakkaita kiinnostaa yrittäjän kotiasiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelu meni kokemusten kertomisesta provosoinnin puolelle ja joku myös siihen lankesi puolustelemalla. Anonyyminä on helppo kertoa ikävätkin mielipiteensä, nekin joita ei viitsisi muuten päin naamaan kertoa, raja kuitenkin kaikessa. Negatiivisetkin mielipiteet voi kertoa rakentavasti. Asiatonta on lähteä arvostelemaan yrittäjän perheen jäseniä ja heidän elämäänsä, keskustelun piti olla kokemuksista yrityksestä. Tuskin oikeita asiakkaita kiinnostaa yrittäjän kotiasiat.
Someaikana kannattaisi pitää sitten jonkinlainen yksityisyys, mutta jokainen tyylillään.
- Anonyymi
Mikä akku?
- Anonyymi
Mikähän siinä on, että täysin asialliset kommentit poistuu täältä....
- Anonyymi
Hyvä on suhteellista.
- Anonyymi
Hyvää aittaa.
- Anonyymi
Kerran käyneenä en tykännyt. Liian rauhaton paikka sisustuksineen ja työntekijöineen.
- Anonyymi
Upeasti uudistettu paikka tänävuonna. Remontin jälkeen ollut kivat tilat. Itse olen tykännyt käydä Annilla hoidoissa. Hän on todella hyvä ja rauhallinen tekijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upeasti uudistettu paikka tänävuonna. Remontin jälkeen ollut kivat tilat. Itse olen tykännyt käydä Annilla hoidoissa. Hän on todella hyvä ja rauhallinen tekijä.
Taas sama tyyppi puolustamassa. Voitko jo hyväksyä, että kaikki ei pidä. Tämä oli ihan asiallinen palaute.
- Anonyymi
Tykkäsin kovasti ja käyn jatkossakin.
- Anonyymi
Onko jollain kokemuksia uudesta rasvan jäädytys hoidosta? Miltä tuntui, kuinka isolle alueelle tehtiin, onko oikeasti apua? Onko oikeasti verrattavissa rasvaimuun? Kiinnostaisi kovasti, mutta saako rahalle vastinetta?
- Anonyymi
En ole vielä testannut. Joulun jälkeen otan sarjan. Kyllä heidän sivuillaan ainakin jo tyytyväiset asiakkaat joille testattu kehuu tuloksia. Yksi kertoo videolla miten oli lähtenyt 7cm. Hyviä muutoskuvia ovat myös jakaneet.
- Anonyymi
Kertoohan niiden sivuilla jo asiakkaat omilla nimillään tuloksista. Kannattaa ehkä heiltä kysyä.
- Anonyymi
Joltain heistä oli ainakin 7cm lähtenyt. Kertoo itse videolla.
- Anonyymi
Eihän yrittäjä itse niitä edes tee vaan solakat kosmetologit Anni ja Sofia. Tuskin siis itselleenkään. Eihän kampaajatkaan yleensä hoida itse omia hiuksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän yrittäjä itse niitä edes tee vaan solakat kosmetologit Anni ja Sofia. Tuskin siis itselleenkään. Eihän kampaajatkaan yleensä hoida itse omia hiuksiaan.
Niinkö meinaat 🤣 kyllä itse tekisin jatkuvasti itselle jos sellaiset laitteet omistaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä moni kampaaja ainakin, toisinaan hoitaa ja värjää ihan itse hiuksiaan, joskus jopa leikkaa. Miksi eivät näin tekisi, tekeehän sitä monet taviksetkin itselleen markettuotteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä moni kampaaja ainakin, toisinaan hoitaa ja värjää ihan itse hiuksiaan, joskus jopa leikkaa. Miksi eivät näin tekisi, tekeehän sitä monet taviksetkin itselleen markettuotteilla.
Tarkoitinkin että jos ihminen ostaa vaikka kuntopyörän niin se ei takaa että hän polkee sillä päivittäin. Etenkin jos kuten tässä ostaa koneen tehdäkseen yritykselleen rahaa, eikä edes itse näy tekevän asiakkaille edes kyseistä palvelua. Sillon tuskin tekee itselleenkään. Eikä varmaan sellasta konetta ole keksittykkään, että voit syödä mitä vaan ja laihdut! Ruokavaliosta se lähtee ensisijaisesti. Olisi miljonääri jos olisi kone jossa vaan makaat ja laihdut vaikka söisit mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä vuoksi tarvitsee kertoa että hoitoa tekee solakat kosmetologit? Jos tekisi joku ei solakka niin olisiko se yhtään se huonompi asia? Kehopositiivisuutta kehiin, ei kaikki ole laihoja eikä edes kaikkien tarvitse olla.
- Anonyymi
Kyllä minäkin osaan katsoa nettisivuja, mutta onko kenelläkään kertoa omaa kokemusta?
- Anonyymi
Kysy niiltä asiakkailta joiden nimet siellä näkyy. Nehän ainakin ovat käyneet. Tuskin on monilla vielä kertynyt kokemusta, jos niin uudet koneet ja vasta huutelivat koneisiin testiryhmää somessa.
- Anonyymi
Ei niin hyvää.
- Anonyymi
Uusista koneista en vielä osaa sanoa kokemusta, kun vasta menossa, mutta paljon muuttui oma vyötäröni jo niillä vanhemmilla laitteilla Lipolaser ja EMS. Musta niillä kiva se tapa, että aina kuvaa ja mittaa.
- Anonyymi
Paikkahan on alkuvuodesta remontoitu täysin sisältä ja ulkoa. Tekijöitäkin nyt 4. Hyvä hunajaisen kosmetiikan tuoksu ja Anni ainakin oli loistava tekijä.
- Anonyymi
En ole käynyt kesällä kuin kaupan puolella, se oli kyllä ainakin kasaria, ei vaikuttanut kyllä remontoidulta. Muista tiloista en osaa sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt kesällä kuin kaupan puolella, se oli kyllä ainakin kasaria, ei vaikuttanut kyllä remontoidulta. Muista tiloista en osaa sanoa.
Hoitola remontoitiinkin ensin ja myymälä vasta hiljattain. Kivasti silti säilyttivät vanhan talon tunnelman, vaikka pinnat uusittiin. Sehän on huhun mukaan Alvar Aallon suunnittelema vanha talo. Olisikin sääli jos liian moderniksi laitettaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ulkoakin täysin remontoitu. Ero Hunaja-Aitan aikaiseen kyllä huomattava. Vanhat entisöidyt talot on kyllä ihania.
- Anonyymi
Etkö nyt taas parempaa keksi! Juuri remontoitu paikka! Ja monta ihmistä töissä. Hyvä tuotteiden tuoksu oli kun juuri itse kävin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö nyt taas parempaa keksi! Juuri remontoitu paikka! Ja monta ihmistä töissä. Hyvä tuotteiden tuoksu oli kun juuri itse kävin.
Se on minun mielipiteeni! Siihen kai minulla on oikeus? En tiedä kuka olet ja miksi niin aggressiivisesti tyrmäät kaikkien muiden mielipiteet, mutta aloittaja kysyi mielipiteitä ja sitä pitäisi meidän saada antaa.
- Anonyymi
Kyllä siellä uusittiin myös koko ulkovuori ja kellari. Itse kävin juuri tuon remontin aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitola remontoitiinkin ensin ja myymälä vasta hiljattain. Kivasti silti säilyttivät vanhan talon tunnelman, vaikka pinnat uusittiin. Sehän on huhun mukaan Alvar Aallon suunnittelema vanha talo. Olisikin sääli jos liian moderniksi laitettaisiin.
Eikä minkään huhun, vaan todetusti Aallon toimiston suunnittelemia paritaloja joista yksi on harkitsemattomasti jo purettukin tielinjauksen takia. Sisätilat tosin kaikissa tärvelty.
- Anonyymi
Taitavasti valehdeltu! Koko paikassa kun ei ole edes sohvaa! Lisäksi olen käynyt heillä useita kertoja Hifussa ja koskaan se ei ole heidän laitteillaan sattunut yhtään! Paikka myös olisi tuskin pystyssä usean työntekijän voimin lähes 40v, jos nuo sisäilmahöpinät pitäisi paikkansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitavasti valehdeltu! Koko paikassa kun ei ole edes sohvaa! Lisäksi olen käynyt heillä useita kertoja Hifussa ja koskaan se ei ole heidän laitteillaan sattunut yhtään! Paikka myös olisi tuskin pystyssä usean työntekijän voimin lähes 40v, jos nuo sisäilmahöpinät pitäisi paikkansa!
Siellä on ihan varmasti aiemmin ollut sohva, jos ei enää ole niin se ei tarkoita etteikö aiemmin olisi ollut. Muistelen että olisi ollut sininen kangas sohva. Sisäilmaongelmat nöyttäytyvät ihmisille eri lailla,joillekin tulee vain väsymys, toisille hengitystie oireina kun taas toisille tulee esim kilpirauhasoireita ja jollekin iho-ongelmia, jotkut kestävät ilman oireita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on ihan varmasti aiemmin ollut sohva, jos ei enää ole niin se ei tarkoita etteikö aiemmin olisi ollut. Muistelen että olisi ollut sininen kangas sohva. Sisäilmaongelmat nöyttäytyvät ihmisille eri lailla,joillekin tulee vain väsymys, toisille hengitystie oireina kun taas toisille tulee esim kilpirauhasoireita ja jollekin iho-ongelmia, jotkut kestävät ilman oireita...
Se paikka on täysin remontoitu ja uudistettu muutenkin ulkoa sekä sisältä. Todella viihtyisä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se paikka on täysin remontoitu ja uudistettu muutenkin ulkoa sekä sisältä. Todella viihtyisä nyt.
Mitä tarkoittaa täysin remontoitu? Yritys ei ole missään välissä ollut mielestäni pidempää aikaa kiinni, joten kovin perusteellista remonttia ei ole voitu tehdä. Pintojen uusiminen ei ole täydellinen remontti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa täysin remontoitu? Yritys ei ole missään välissä ollut mielestäni pidempää aikaa kiinni, joten kovin perusteellista remonttia ei ole voitu tehdä. Pintojen uusiminen ei ole täydellinen remontti.
Kyllä siellä on uusittu paljon muutakin kuin pelkät pinnat. Oli myös remonttien aikaan hetken kiinni. Jännä että noin aktiivisesti seuratessasi et ole muka huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut sininen sohva. Ehkä ei ole enää
- Anonyymi
Olen käynyt heillä vuodesta 2020 ja yksikään heidän Hifu laite ei ole sattunut! Minulla myös laihat kasvot. Tottakai saa tehdä ihan kaiken kokoisiin kasvoihin. Ihoonhan sillä vaikutetaan. Useaan kertaan on sinulle nyt kerrottu jo paikan täydestä remontista. En usko siellä mainitsemaasi ongelmaa koskaan olleet ja vaikka olisikin, niin ei näy enää ainakaan olevan. Tiedän varmaksi kun olen lokakuussa käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt heillä vuodesta 2020 ja yksikään heidän Hifu laite ei ole sattunut! Minulla myös laihat kasvot. Tottakai saa tehdä ihan kaiken kokoisiin kasvoihin. Ihoonhan sillä vaikutetaan. Useaan kertaan on sinulle nyt kerrottu jo paikan täydestä remontista. En usko siellä mainitsemaasi ongelmaa koskaan olleet ja vaikka olisikin, niin ei näy enää ainakaan olevan. Tiedän varmaksi kun olen lokakuussa käynyt.
Kuten sanoin kasvojani on operoitu, mahdollisesti kipu jouhtui siitä, eikä hoito olisi ollut minulle edes järkevää. Kyseenalaistankin ko hoidon, onko täysin riskitön. Kun mitään alkuhaastattelua ei tehty. Eikö tällaisella voimakkaalla laitteella voida muka saada mitään vahinkoa aikaan, tai onko olemassa jotain ehdottomia ns. punaisialippuja, jolloin hoitoa ei voi tehdä. Ei mikään laitehoito voi olla täysin riskitön ja etteikö täytyisi selvittää hoidon sopivuus asiakkaalle. En kyllä saanut hoidosta mitpän tulostakaan.
Asiakkaan turvallisuutta tärkeämpää on selvästi raha. Jolla sitten reissataan ja ostellaan milloin mitäkin krääsää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli meinaat että kaikkien muiden mielipiteet ja kommentit on valetta?? Ainoa oikea totuus on se mitä sinä sanot?? Kyllä kun siellä hoidossa kävin, sain heittää vaatteet homeen hajun takia pesuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin kasvojani on operoitu, mahdollisesti kipu jouhtui siitä, eikä hoito olisi ollut minulle edes järkevää. Kyseenalaistankin ko hoidon, onko täysin riskitön. Kun mitään alkuhaastattelua ei tehty. Eikö tällaisella voimakkaalla laitteella voida muka saada mitään vahinkoa aikaan, tai onko olemassa jotain ehdottomia ns. punaisialippuja, jolloin hoitoa ei voi tehdä. Ei mikään laitehoito voi olla täysin riskitön ja etteikö täytyisi selvittää hoidon sopivuus asiakkaalle. En kyllä saanut hoidosta mitpän tulostakaan.
Asiakkaan turvallisuutta tärkeämpää on selvästi raha. Jolla sitten reissataan ja ostellaan milloin mitäkin krääsää.Kyllä itse täytin ihan asiakastietolomakkeen hoitoihin ensimmäistä kertaa mennessäni ja oikein hyvin selvitettiin kaikki asiat. Kerroit käyneesi kerran ja hoidon sarjan suositushan on 3 kertaa 2kk välein. Et siis käynyt sarjaa loppuun. Itse sain tulosta toisen hoidon jälkeen. Kävin silti suositellun 3 sarjan aikanaan. Nythän heillä on nuo uudet Emsrf laitteet. Olen todennut ne selvästi Hifua paremmiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä on uusittu paljon muutakin kuin pelkät pinnat. Oli myös remonttien aikaan hetken kiinni. Jännä että noin aktiivisesti seuratessasi et ole muka huomannut.
Jos täysi remontti tehdään, olisi hoitola ollut kiinni aika pitkän aikaa. Sellaista ei edes kahdessa viikossa tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole sohvaa nähnyt et ole voinut kovin vanha asiakas, joten joku tässä ei nyt täsmää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valaisimien vaihto ei vaikuta sisäilmaan, ne taidettiin myös vaihtaa ja ehkä uusia sähköjä. Yritystä olen vuosia seurannut, en muista ehkä kaikkea. Somen perusteella sanoisin ettei yrityksessä ole seiniä tai lattioita remonteissa ole auki revitty ja eristeitä uusittu tai muuten remontoitu pintaa syvemmältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitut
- Anonyymi
Paljon on mielipiteitä poistettu jotka ei niin positiivisia ollut. Laittaa miettimään mitä pitää niin kovasti peitellä että sellaiset kommentit pitää ilmiantaa...
- Anonyymi
Kyllä on poistunut omia kommenttejani missä kerroin oman mielipiteeni. Yrittäjä ei vaan tunnu kestävän negatiivisia mielipiteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on poistunut omia kommenttejani missä kerroin oman mielipiteeni. Yrittäjä ei vaan tunnu kestävän negatiivisia mielipiteitä.
Tää on Suomen ainoa yritys josta josta on vaan posi kommentoitavaa🤣, yrittäjälle kun tulee paha mieli jos joku ei tykkääkkään.
- Anonyymi
Olen käynyt ja tykännyt. Nytkin aika varattuna.
- Anonyymi
Mua huvittaa tää kaikkeen puolustava, kun tietää kaikesta kaiken🤣 joku heittää oman mielipiteensä niin sieltä tulee heti nippelitietoa🤣 pitää ilmeisesti muita niin tyhminä että meinaa ettei kukaan tajua ketä siellä kirjoittelee. KUKAAN asiakas ei tiedä noin paljon kaikesta ja vastaa heti kun uusi kommentti tulee.
- Anonyymi
Oikein hyvin tiedän kun kahdesti kuussa käyn ja aktiivisesti somessa seuraan. Eiköhän yli 12v toimineella paikalla ole liuta vakiasiakkaita kertynyt. Itse olen seurannut tätä keskustelua alusta asti. Kotirouvana on hyvin aikaa vastailla ja puolustaa vakipaikkaani. Mies ajaa yöt rekkaa niin tämä hyvää ajanvietettä.
- Anonyymi
Kukaan oikea asiakas ei ole noin sairaanloisen kiinnostunut yhdestäkään yrityksestä, että ei osaa vieläkään lopettaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan oikea asiakas ei ole noin sairaanloisen kiinnostunut yhdestäkään yrityksestä, että ei osaa vieläkään lopettaa...
En tiedä kenelle tää oli taas osoitettu, mutta mä en todellakaan ole tämän puljun asiakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvin tiedän kun kahdesti kuussa käyn ja aktiivisesti somessa seuraan. Eiköhän yli 12v toimineella paikalla ole liuta vakiasiakkaita kertynyt. Itse olen seurannut tätä keskustelua alusta asti. Kotirouvana on hyvin aikaa vastailla ja puolustaa vakipaikkaani. Mies ajaa yöt rekkaa niin tämä hyvää ajanvietettä.
Jotenkin outoa että tarvii vielä noin selitellä kuka on ja miksi on aikaa tänne kirjoitella. Tosiasia on että kun tässä yrityksen facea tässä selailee niin aika paljon selviää yrityksestä ja yrittäjästä. Minä itse arvostan vähän enemmän yksityisyyttä enkä jaa lomakuvia tuolla tasolla edes omilla sivuilla mitä tämä yrittäjä jakaa yrityksen sivuilla. Kukin tavallaan mutta miten ne liittyvät yritystoimintaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin outoa että tarvii vielä noin selitellä kuka on ja miksi on aikaa tänne kirjoitella. Tosiasia on että kun tässä yrityksen facea tässä selailee niin aika paljon selviää yrityksestä ja yrittäjästä. Minä itse arvostan vähän enemmän yksityisyyttä enkä jaa lomakuvia tuolla tasolla edes omilla sivuilla mitä tämä yrittäjä jakaa yrityksen sivuilla. Kukin tavallaan mutta miten ne liittyvät yritystoimintaan?
No jep ja tämän puolustajan kirjoitustyylistä näkee että on yksi ja sama henkilö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jep ja tämän puolustajan kirjoitustyylistä näkee että on yksi ja sama henkilö
Kävin Sofialla Guasha kasvohoidossa. Mielettömän rentouttava hoito! Hoitohuone oli viihtyisä ja tekijä loistava! Voin suositella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anuhan se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anuhan se
Ja sen muksu
- Anonyymi
Oloton aitta.
- Anonyymi
Hyviä hoitoja olen saanut. Taidan olla käynyt kaikilla tekijöillä. Myös tilat nyt remontin jäljiltä oikein viihtyisät. Sininen ulkomaali oli ihana idea.
- Anonyymi
Hyvää palvelua olen saanut kaikilta tekijöiltä. Tilat remontin jäljiltä viihtyisät. Sininen ulkomaali oli ihana idea!
- Anonyymi
Kirjoita vaan kaikki samaan kommenttiin niin ei tarvitse muutaman minuutin välein tehdä uutta kehumista🤣
- Anonyymi
Minkään olon
- Anonyymi
Olon oletus
- Anonyymi
En suosittele paikkaa missään nimessä, Hämeenlinnasta löytyy kyllä myös tasokkaita hoitoloita, menkää hyvät ihmiset viemään rahanne jonnekin muualle kuin hyvän olon aittaan ...
- Anonyymi
Tämä viesti oikein hyvin todistaa sen kuka täällä mellastaa negatiivisin kommentein... Jo tuolla aiemmissa kommenteissa vihjaili toisesta Hämeenlinnalaisesta hoitoloasta. Näin Iittalalaisena pidän ilmiselvänä kuka täällä siis yrittää puhua pahaa Hyvän Olon Aitasta saadakseen asiakkaita omaan hoitolaansa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä viesti oikein hyvin todistaa sen kuka täällä mellastaa negatiivisin kommentein... Jo tuolla aiemmissa kommenteissa vihjaili toisesta Hämeenlinnalaisesta hoitoloasta. Näin Iittalalaisena pidän ilmiselvänä kuka täällä siis yrittää puhua pahaa Hyvän Olon Aitasta saadakseen asiakkaita omaan hoitolaansa...
Mitäs jos kertoisit ketä tarkoitat! Alkaa ärsyttää tällainen vihjailu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka yllätty tästä kommentista 😂 huhhu
- Anonyymi
Vai pahan olon
- Anonyymi
Oloa kun oloa
- Anonyymi
Nolo olo
- Anonyymi
Ihana paikka.
- Anonyymi
Hirveä paikka
- Anonyymi
Hyvän olon aittaa sekä yrittäjää pitkään somessa seuranneena olen hyvin tottunut yrittäjän kirjoitustyyliin (ja isoon määrään kirjoitus- ja kielioppivirheitä). Aika pitkälti samaan tyyliin täällä kirjoittaa juuri tämä puolustaja joka totta tosiaan tietää kaiken. Ei taida hän ymmärtää että tämä koko keskustelu olisi kuihtunut jo kasaan jos hän ei olisi kokoajan ilmiantamassa asiallisia kommentteja ja puolustamassa yritystä. Ja kaiken huippu tämä että nyt yritetään vielä vierittää asiallinen ja perusteltu kritiikki jonkin kilpailijan niskaan! Todella noloa!
Kerran olen laittanut hyvän olon aitalle viestiä jossa kysyin tarkentavia tietoja aiheesta josta hän puhui ristiin rastiin kanavissaan. Yrittäjä kimpaantui heti ja kieltäytyä keskustelemasta vaikka asiallisia viestejä laitoin. Tämä jo kertoo hyvin hänen kyvystään ottaa palautetta vastaan. Ja valitettavasti kyvyttömyys ottaa kritiikkiä vastaan estää myös yrityksen kehittymisen.- Anonyymi
Kuten jo aiemmin sanoin Iittalalaiset tietävät hyvin kuka täällä yrittää Hyvän Olon Aittaa mustamaalata kaikin keinoin. Pitää ehkä aloittaa hänen yrityksestään vastaava valheellinen ketju, kun ei osaa lopettaa...
- Anonyymi
Yksikään tyytymätön asiakas ei myöskään seuraa somessa yritystä josta ei pidä. Ei ole myöskään näin sairaanloisen kiinnostunut yhdestäkään yrityksestä. Tämä mellastaja kertoo seuraavansa. Oikeaa asiakasta ei todella kiinnostaisi enää seurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo aiemmin sanoin Iittalalaiset tietävät hyvin kuka täällä yrittää Hyvän Olon Aittaa mustamaalata kaikin keinoin. Pitää ehkä aloittaa hänen yrityksestään vastaava valheellinen ketju, kun ei osaa lopettaa...
Kannattaa aloittaa. Ei ole meinaan kuulemma ainoa yritys jota yrittää mustamaalata. Olen kuullut, että kopioi kuulemma toisten Hämeenlinnan yritysten mainoksia jopa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa aloittaa. Ei ole meinaan kuulemma ainoa yritys jota yrittää mustamaalata. Olen kuullut, että kopioi kuulemma toisten Hämeenlinnan yritysten mainoksia jopa!
Ja tarkoitin että tuo täällä riehuva toinen yrittäjä kopioi ei Hyvän Olon Aitta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteet ja valheet ovat kaksi ihan eri asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kyllä tiedä, joten en tule osallistumaan kenenkään mustamaalaamiseen . Nimi täytyy julkaista, että edes ko yrittäjä tietää missä mennään. Tällaiset pelkän epäilylksen perusteella alkavat jutut on vaarallisia, joten kannattaa varautua poliisin kanssa työskentelyyn. Tuollaisen voi jo ottaa laittomana uhkauksen, koska täällä esitetyt mielipiteet koskee kokemuksia Hyvänolon Aitasta. Onko kyse mahdollisesta kosmetologi kilpailijasta, vai kosmetiikka-alan kilpailijasta, vai hyvinvointipalvelusta kilpailijana. Olisi reilua edes tuoda esille mistä alasta mahtaa olla kyse. Puolustelija uhkailee kilpailijaa, täytyy olla jo todella vahva näyttö kilpailijan suäyyllistymisestä Aitan mustamaalaamiseen. Ja sinulle puolustelija nyt oikeasti jäitä hattuun ja varo mitä kirjoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteet ja valheet ovat kaksi ihan eri asiaa
Jokainen tässä pienessä kylässä tietää ja tajuaa kuka noiden negatiivisten mielipiteiden kertoja on! Etenkin kun ei osaa lopettaa. Kun käyttäisi tuonkin energian oman yrityksensä kehittämiseen tuo mellastaja, niin voisi menestyä itsekkin! Tosin toisia painamalla harvoin menestyy! Kerroin jo aiemmin kyllä miksi puolustan ja että minulla hyvin aikaa kotirouvana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tässä pienessä kylässä tietää ja tajuaa kuka noiden negatiivisten mielipiteiden kertoja on! Etenkin kun ei osaa lopettaa. Kun käyttäisi tuonkin energian oman yrityksensä kehittämiseen tuo mellastaja, niin voisi menestyä itsekkin! Tosin toisia painamalla harvoin menestyy! Kerroin jo aiemmin kyllä miksi puolustan ja että minulla hyvin aikaa kotirouvana.
Minäkään en kyllä tiedä vaikka olen Iittalalainen ja käytän palveluja, joten eikö nyt olisi reilua julkaista tämä kilpailja vaikka lyhenteillä. Mikäli on niin tunnettu, että siitä tyhmäkin tajuaa, ehkä osaisin myös välttyä hänen palveluiltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kyllä tiedä, joten en tule osallistumaan kenenkään mustamaalaamiseen . Nimi täytyy julkaista, että edes ko yrittäjä tietää missä mennään. Tällaiset pelkän epäilylksen perusteella alkavat jutut on vaarallisia, joten kannattaa varautua poliisin kanssa työskentelyyn. Tuollaisen voi jo ottaa laittomana uhkauksen, koska täällä esitetyt mielipiteet koskee kokemuksia Hyvänolon Aitasta. Onko kyse mahdollisesta kosmetologi kilpailijasta, vai kosmetiikka-alan kilpailijasta, vai hyvinvointipalvelusta kilpailijana. Olisi reilua edes tuoda esille mistä alasta mahtaa olla kyse. Puolustelija uhkailee kilpailijaa, täytyy olla jo todella vahva näyttö kilpailijan suäyyllistymisestä Aitan mustamaalaamiseen. Ja sinulle puolustelija nyt oikeasti jäitä hattuun ja varo mitä kirjoitat.
Ihan samaa mietin. Alkaa olla jo vaarallisilla vesillä, kun näyttöä ei varmasti ole. Meitä selvästi on täällä useampi jolla huonot kokemukset paikasta ihan asiakkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten nimi esille! Hittoako sitä vihjailee jostain helvetin kilpailijasta jos et kerro kuka se on? Mä luulen että metsään menee ja pahasti ja tulee itku puseroon kun tajuaa että ihmiset nyt vaan ei ole tyytyväisiä paikan palveluihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa selvästi nyt pelottaa, että osuukin tämä pilkka omaan nilkkaasi! Näin usein käy ennemmin tai myöhemmin. Pieni kylä tietää hyvin kuka olet ja miksi haluat Hyvän Olon Aittaa täällä haukkua muka tyytymättömänä asiakkaana. Sinuna keskittyisin nyt ihan omaan yritykseen ja noihin omiin kirjoitusvirheisiin! Olet munannut itsesi täällä jo ja mielenkiintoisia muitakin juttuja mitä olet touhunnut kulkee kylällä jo paljon! Vinkkini on, että jätä muut yritykset rauhaan ja keskity omaasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa mietin. Alkaa olla jo vaarallisilla vesillä, kun näyttöä ei varmasti ole. Meitä selvästi on täällä useampi jolla huonot kokemukset paikasta ihan asiakkaana.
Ja luulet nyt sitten, että joku uskoo jonkun tulleen samaan aikaan juuri tänne negatiivista laittamaan! Täysin näkyy, että negatiivisten takana tämä sama häiriintynyttä henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa selvästi nyt pelottaa, että osuukin tämä pilkka omaan nilkkaasi! Näin usein käy ennemmin tai myöhemmin. Pieni kylä tietää hyvin kuka olet ja miksi haluat Hyvän Olon Aittaa täällä haukkua muka tyytymättömänä asiakkaana. Sinuna keskittyisin nyt ihan omaan yritykseen ja noihin omiin kirjoitusvirheisiin! Olet munannut itsesi täällä jo ja mielenkiintoisia muitakin juttuja mitä olet touhunnut kulkee kylällä jo paljon! Vinkkini on, että jätä muut yritykset rauhaan ja keskity omaasi!
Ai katos, hei vaan Anu. Muistaakseni joku kommentoi tämän agressiivisen vakiasiakkaan paikkaa puolustavan kommentoinnin olevan jo haitaksi yritykselle. Ilman fakta näyttöä on turha uhkailla tai aukoa päätään, muka kilpailijasta kaupungissa.
Selkeästi täällä on pari Anun kaveria, Anu itse ja melko reilu kourallinen tyytymättömiä asiakkaita. Yksi agressiivinen vakioasiakas ja muutama tyytyväinen💁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään tyytymätön asiakas ei myöskään seuraa somessa yritystä josta ei pidä. Ei ole myöskään näin sairaanloisen kiinnostunut yhdestäkään yrityksestä. Tämä mellastaja kertoo seuraavansa. Oikeaa asiakasta ei todella kiinnostaisi enää seurata.
Yrittäjä on näkyvä persoona ja kerää siksi paljon huomiota yrityksineen. Itse en kuulu tähän joukkoon mutta tiedän että valitettavasti monella on hauskaa hänen ja hänen somensa kustannuksella. Esim kuvien muokkaus on tosi tökeröä. Itse olen jo toivonut hänen tai sen jonkun koti rouvan puolestaan että antaisi tämän keskustelun jo olla ja lopettaisi puolustelun, niin tämä keskustelu loppuisi itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjä on näkyvä persoona ja kerää siksi paljon huomiota yrityksineen. Itse en kuulu tähän joukkoon mutta tiedän että valitettavasti monella on hauskaa hänen ja hänen somensa kustannuksella. Esim kuvien muokkaus on tosi tökeröä. Itse olen jo toivonut hänen tai sen jonkun koti rouvan puolestaan että antaisi tämän keskustelun jo olla ja lopettaisi puolustelun, niin tämä keskustelu loppuisi itsestään.
Mä olisin kyllä tuona Hyvän Olon Aitan yrittäjänä tosi imarreltu, jos mun somea viitsis joku kylällä arvostella ja naureskella! Eihän kukaan niin tee muuta kun kateudesta! Oikeasti tyytymättömät asiakkaat jättää yrityksen josta ei pidä omaan arvoon. Ei ne seuraa ja arvostele eikä varsinkaan kirjoittele näin pitkiä anonyymejä viestiketjuja...
- Anonyymi
Ei kukaan fiksu ihminen täällä nimiä sanokkaan. Siitä nimen sanomista voi joutua vastuuseen, vaikka oikeassa olisikin. Pieni kylä kyllä tietää kenestä kyse ilman nimeäkin. On ihan yleistä tietoa. On mustamaalannut muitakin yrityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraahan Tuksuakin vaikka kuinka moni ihan sen hauskuuden takia😅
- Anonyymi
Yhtään negatiiviset tai epämiellyttävät kommentit tämä yrittäjä poistaa myös julkaisuistaan facebookissa, kehut kyllä hänelle sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja luulet nyt sitten, että joku uskoo jonkun tulleen samaan aikaan juuri tänne negatiivista laittamaan! Täysin näkyy, että negatiivisten takana tämä sama häiriintynyttä henkilö.
Voi kuule, tämä ketju on monen työpaikan kahvitauon puheenaihe 🤣 ei tänne kukaan sattumalta tule kommentoimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtään negatiiviset tai epämiellyttävät kommentit tämä yrittäjä poistaa myös julkaisuistaan facebookissa, kehut kyllä hänelle sopii.
Jep näin se tekee, taas poistuu täältäkin kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen millainen on sääntöjen vastainen julkaisu, kun sillä perusteella kommentteja häviää. Onko täällä joku yp valvomassa, vai miten toimii. Käykö yrittäjä itse putsaamassa ketjua. Tosi noloa, että yrittäjä ei kestä mitään kritiikkiä. Ylimielistä käytöstä, kun syyttelee omasta todella kyseenalaisesta toiminnastaan keskustelevia kateellisiksi kilpailijoiksi, ilman mitään perusteluja, tai että näkisi omassa toiminnassaan mitää korjattavaa. Onko yrittäjä ihan ok, koska ei normaali hänen ikäisensä käyttäydy näin elämällä jossain itse luodussa kuplassa, missä kaikki on vain aaaivaan IHANAA, maailma on kova paikka. Oma kannattaja porukkakin näköjään löytyy lienee samaa älyllistä tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mulla yritys 🤔 kerrotko vielä mikä se on, kun en itse sellaisesta tiedä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin vinkin poliisille.
- Anonyymi
No kerro nyt kuka olen, saat ihan luvan julkaista nimeni❤️
- Anonyymi
Ei tule nimeä...
- Anonyymi
Niin ja ne muokatut kuvat vs ammttimaisuus? Unohdit "kuule " ihan niitä puolustaa😂.
Terveisin se päin persettä, ennakkoivaa tekstiä käyttävä, sairaalloisen kiinostunut, kilpalija harrastelija valokuvaaja kaupungista❤️❤️❤️❤️ - Anonyymi
Hyvän oon aita.
- Anonyymi
Sä oot kyllä ihan paras kommentoija täällä
- Anonyymi
Mitähän mahtaa tarkoittaa kun hyvän olon aitan sivuilla lukee että tiimiin kuuluu lääkäri Sakarias Niemi. Ikinä tätä ei ole mainittu somessa tai missään muualla, eikä mitään aikoja ole lääkärille varattavissa, saati muutenkaan sivulla selitetty että mitähän tämä lääkäri mahtaa tiimissä tehdä?
- Anonyymi
Vastuulääkäri kai vaaditaan, jos tehdään hifua. Mikä lääkäri ja millä tavalla vastuussa, missä vaikuttaa olis tietysti kiva tietää. Eipä ole tätä tiiminsä jäsentä esitellyt, vaikka luulisi olevan hyvinkin hyvää peeärrää.
Kaikki b luokan tv-toimittajat ja somevaikuttajat on tärkeempiä kuin ammattimaisuus. Joku täällä ketjussa jo mainitsi, että koko yrityksen toiminta muistuttaa pissiksien omaa kauneudenhoito kerhoa. Vaikea ottaa tosissaan esim. eilisen mainosta (taas niin ihanaa) kuorintasaippuasienestä. Näyttää halvalta kiina tuotteelta, tai Normalin valikoimasta hankitulta. - Anonyymi
Muka hyvä olo
- Anonyymi
Yrittäjä ja yritys kertovat keskittyneensä luonnonmukaisuuteen ja ekologisuuteen, koulutuksia myöten. Tämä on suuressa ristiriidassa sen suhteen, minkälaisen vaikutelman henkilöstä ja paikasta muuten saa.
Paikka on täynnä kaikenlaista tilpehööriä ja hyllyt notkuu jos jonkinmoista ulkomailta rahdattua purnukkaa. Jotkin myytävistä tuotteista vaikuttavat jopa Kiinan tuotteilta?
Puhumattakaan sitten yrittäjän henkilökohtaisesta elämäntavasta, jossa shoppaillaan ja tilaillaan kokoajan kaikenlaista tehotuotettua krääsää niin itselle kuin lapsenlapselle.
Nämä väitteet ekologisuudesta ja luonnonmukaisuudesta ovat kaukana uskottavasta. Yleensä tällaiset linjanvedot näkyvät kaikessa, hyvän olon aitan tapauksessa ainoastaan sloganeissa.- Anonyymi
Tämä! Tässä paikassa on moni asia ristiriidassa!
- Anonyymi
No missään en kyllä ole nähnyt muuta ekologisuus väittämää, kun myyvät ja käyttävät luonnonkosmetiikkaa. Vuosia olen seurannut. Huomaa hyvin kuinka nyt yritetään ihan etsimällä etsiä ristiriitoja. Vääristelemällä niitä löytyy ihan jokaisesta yrityksestä. Avoimesti kertoo yrittäjä paljosta matkustelustaankin. Lentäminen ei ole ekologista.
- Anonyymi
Hänhän joka välissä nimenomaan mainostaa opiskelleensa ekologisten kauneuspalveluiden tuottamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän joka välissä nimenomaan mainostaa opiskelleensa ekologisten kauneuspalveluiden tuottamista.
Nimenomaan opiskelleensa niitä ja käyttävänsä luonnonkosmetiikkaa. Missään en ole nähnyt väitettä, että muuten vannoisi elävänsä ekologisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan opiskelleensa niitä ja käyttävänsä luonnonkosmetiikkaa. Missään en ole nähnyt väitettä, että muuten vannoisi elävänsä ekologisesti.
Kyllä yleensä heille joilla ekologisuus on oikeasti tärkeetä se näkyy kaikessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä pitää sitten mainostaa että on opiskellut jos ei elä sen mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No missään en kyllä ole nähnyt muuta ekologisuus väittämää, kun myyvät ja käyttävät luonnonkosmetiikkaa. Vuosia olen seurannut. Huomaa hyvin kuinka nyt yritetään ihan etsimällä etsiä ristiriitoja. Vääristelemällä niitä löytyy ihan jokaisesta yrityksestä. Avoimesti kertoo yrittäjä paljosta matkustelustaankin. Lentäminen ei ole ekologista.
"Kotirouvako" se siellä taas kirjoittelee😅
- Anonyymi
Hyvän olon aita.
- Anonyymi
Sekavaa settiä on ja juuri tämä, että luonnonmukaista ja luonnonkaunista ja nyt uutena näkyy olevan mukana Arctic nutritionin tuotteet. Itse ko verkostomarkkinoiti tuotteen systeemin tuntien (olin hetken mukana, mutta koin hankalaksi. Olisi vaatinut minulta paljon enemmän, että olisin kalliita tuotteita saanut myytyä). Omaan silmään, mainostaessaan flow luonnonmukaista energia juomaa, pistää huonosti tehty mainos. Selvästi ei ole perillä ko tuotteesta. Itse yrittäjä käyttää myös Fitlinen activizeä ja on ainakin joskus ollut mukana zinzinossa. Uusimmat jouluisen julkaisun kuvat työtiloista vain vahvistaa sekavaa kuvaa. Työtilat on todella levottomat, krääsää ja halpoja sisustustauluja ja se koivikko huone voi luoja 🫣. Tulee mielee saunan pukuhuone.
- Anonyymi
Omaan silmääni se koivikkohuone on ihana! Tässä sen näkee, että makuja on monia. Sillon pitää löytää omaan tyyliin sopiva hoitola. Onneksi on erilaisia, niin kaikki löytää mieleisensä.
- Anonyymi
Katoin kanssa tätä Arctic mainosta… Eipä siinä oikeen mitään faktatietoa tai ylipäätään tietoa ollut itse tuotteesta. Hinta oli 22€, mutta ei ollut edes tarkkaa tietoa, että monta pussia paketissa on. ”Monta annospussia” ei oikein vakuuta ostamaan tuohon hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoin kanssa tätä Arctic mainosta… Eipä siinä oikeen mitään faktatietoa tai ylipäätään tietoa ollut itse tuotteesta. Hinta oli 22€, mutta ei ollut edes tarkkaa tietoa, että monta pussia paketissa on. ”Monta annospussia” ei oikein vakuuta ostamaan tuohon hintaan.
Eiköhän se selviä sieltä myymälästä kiinnostuneille ennen ostoa. Varmaan lukee pakkauksessakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se selviä sieltä myymälästä kiinnostuneille ennen ostoa. Varmaan lukee pakkauksessakin.
Jos teet MAINOKSEN jostain tuotteesta puhuen että sillä on esim. Rasvaa polttava vaikutus, niin miksi ihmeessä et kerro, miten, mikä ja miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai miksi ylipäätään tehdä someen mainos jos tarkoitus on myydä vain paikan päällä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunut, enkä ole menossa myymälään kyselemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunut, enkä ole menossa myymälään kyselemään.
www.arcticnutrition.com löytyy kattavat tiedot ja pystyy helposti tilaamaan 😊 aikaisempaan myös, paketissa on 7 annospussia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
www.arcticnutrition.com löytyy kattavat tiedot ja pystyy helposti tilaamaan 😊 aikaisempaan myös, paketissa on 7 annospussia.
Kiitos Anu👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kuin ostaisin mainoksen perusteella moottoriöljyä jälleenmyyjältä, joka ei tiedä tuotteesta mitään. Niin ainahan voin googlettaa miten sitä käytetään🤣🤣🤣. Miten mä olen nuorena selvinny hengissä, kun ei ollu www.mitänäitänytkaikkiasaatanananonkaan.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Anu👍
Olis aika tyhmää Anulta ohjata asiakas ostaan toisesta paikasta toi tuote 😂
- Anonyymi
Kiitti, ainakin saa faktatietoa 😆. Eikä epämääräistä "hyvänmakuinen" juoma🤣. Lonkerokin on hyvänmakuinen juoma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos teet MAINOKSEN jostain tuotteesta puhuen että sillä on esim. Rasvaa polttava vaikutus, niin miksi ihmeessä et kerro, miten, mikä ja miksi?
Ei ole ainut asia, josta myymälässä ei saa kunnon tietoa. Voit ottaa summan mutikassa minkä tahansa purnukan hyllystä ja kysyä mikä se on ja mitä tekee niin vastaus on aina sama "tosi ihana ja tosi tehokas ja boostaa ihon korjaustoimintoja". Tai kysyt mistä tahansa laitehoidosta, niin vastaus on "napakoittaa ihoa ja boostaa ihon kollageeni ja hyaluronituotantoa".
Hifua markkinoi aikanaan siten, että tehoaa smas tukikudoksessa saakka,. Kysyttäessä ei osannut kuitenkaan kertoa mikä se smas tukikudos on ja miksi sinne asti halutaan vaikuttaa.
Että hohhoijaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ainut asia, josta myymälässä ei saa kunnon tietoa. Voit ottaa summan mutikassa minkä tahansa purnukan hyllystä ja kysyä mikä se on ja mitä tekee niin vastaus on aina sama "tosi ihana ja tosi tehokas ja boostaa ihon korjaustoimintoja". Tai kysyt mistä tahansa laitehoidosta, niin vastaus on "napakoittaa ihoa ja boostaa ihon kollageeni ja hyaluronituotantoa".
Hifua markkinoi aikanaan siten, että tehoaa smas tukikudoksessa saakka,. Kysyttäessä ei osannut kuitenkaan kertoa mikä se smas tukikudos on ja miksi sinne asti halutaan vaikuttaa.
Että hohhoijaa...Niin että sellainen ammattitaito erikoiskosmetologilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että hohhoijaa...Seinä sillä ainakin on hoitolassa täynnä todistuksia ja sertifikaatteja. Kyllä niiden eteen on pitänyt ihon perusasiat tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinä sillä ainakin on hoitolassa täynnä todistuksia ja sertifikaatteja. Kyllä niiden eteen on pitänyt ihon perusasiat tietää.
Kyllä nykyään saa jos minkälaista plakaatia seinälle nettikursseista. Se ei takaa vielä mitään tietotaitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun vinkkasit, että näitä saa myös Iittalasta. Hain tänään. Nyt ei tullut turhaa postikulua. Luulin tilaamisen olevan ainoa keino saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nykyään saa jos minkälaista plakaatia seinälle nettikursseista. Se ei takaa vielä mitään tietotaitoa.
Eikös hänellä ole kohta 7 ammattitutkintoa? Näin ainakin somen mukaan. Ammattitutkinnot ei ihan taida olla nettikursseja. Kai se Erikoiskosmetologiksi erikoistuninenkin on vaatinut ihon toimintojen osaamista, että on valmistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun vinkkasit, että näitä saa myös Iittalasta. Hain tänään. Nyt ei tullut turhaa postikulua. Luulin tilaamisen olevan ainoa keino saada.
Juu niin varmaan 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten et ole kyllä yhtään perillä kyseisestä tuotteesta jos noin luulit 😂 Mutta oleppa hyvä 🫶🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös hänellä ole kohta 7 ammattitutkintoa? Näin ainakin somen mukaan. Ammattitutkinnot ei ihan taida olla nettikursseja. Kai se Erikoiskosmetologiksi erikoistuninenkin on vaatinut ihon toimintojen osaamista, että on valmistunut.
Netissä luki 6 ammattitutkintoa. Ei ollut tosin mainintaa että mitä tutkintoja, eli voi olla vaikka toisten alojen tutkintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten et ole kyllä yhtään perillä kyseisestä tuotteesta jos noin luulit 😂 Mutta oleppa hyvä 🫶🏻
Ostin mustikan ja puolukan. Molemmat hyviä, mutta mustikka ehkä vielä parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannu mitenkään mun kommenttiin. Mutta kiva kuulla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä luki 6 ammattitutkintoa. Ei ollut tosin mainintaa että mitä tutkintoja, eli voi olla vaikka toisten alojen tutkintoja.
Netissä luki, että tekee parhaillaan seitsemännen ammattitutkinnon lopputyötä. Kuulemma seitsemäs ammattitutkinto ja kolmas erikoisammattitutkinto. Kaikki yritystoimintaansa liittyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä luki, että tekee parhaillaan seitsemännen ammattitutkinnon lopputyötä. Kuulemma seitsemäs ammattitutkinto ja kolmas erikoisammattitutkinto. Kaikki yritystoimintaansa liittyvää.
Niin? Nyt puhuttiin siitä, ettei tietänyt ihoon liittyviä asioita. Muun alan tutkinnot ei siinä vissiin auta, vai mitä mieltä oot voinko kokin papereilla kehuskella mekaanikkona? Helppo se on sanoa että on monta tutkintoa tossa yhteydessä, mutta sitten taas yllättäen faktat on jätetty pois, jotka tukee sitä että oot pätevä kosmetologi esimerkiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä luki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Nyt puhuttiin siitä, ettei tietänyt ihoon liittyviä asioita. Muun alan tutkinnot ei siinä vissiin auta, vai mitä mieltä oot voinko kokin papereilla kehuskella mekaanikkona? Helppo se on sanoa että on monta tutkintoa tossa yhteydessä, mutta sitten taas yllättäen faktat on jätetty pois, jotka tukee sitä että oot pätevä kosmetologi esimerkiksi.
Jos on ihonhoidosta saanut kosmetologin paperit ja erikoiskosmetologin paperit pitää ihosta jo jotain tietää. Jos oikein somesta käsitin arvio opiskelijoiden näyttöjä usein. Ei taitaisi koulut suostua siihen, jos ei mitään ihosta tietäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä luki?
Facebookissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on ihonhoidosta saanut kosmetologin paperit ja erikoiskosmetologin paperit pitää ihosta jo jotain tietää. Jos oikein somesta käsitin arvio opiskelijoiden näyttöjä usein. Ei taitaisi koulut suostua siihen, jos ei mitään ihosta tietäisi.
Niin, eli hänellä on kaksi tutkintoa ihoon liittyen, ei seitsemän :) Ei mulla muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eli hänellä on kaksi tutkintoa ihoon liittyen, ei seitsemän :) Ei mulla muuta
Taitaa olla kaikki mahdolliset mitä ammattitutkintoja kauneusalalla voi saada. Ei taida olla erikoiskosmetologia korkeampaa tutkintoa koko alalla. Siksi kai haalii niitä sertifikaatteja millon mistäkin ihonhoitoon liittyvästä. Kokoajan näkyy jotain opiskelevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kaikki mahdolliset mitä ammattitutkintoja kauneusalalla voi saada. Ei taida olla erikoiskosmetologia korkeampaa tutkintoa koko alalla. Siksi kai haalii niitä sertifikaatteja millon mistäkin ihonhoitoon liittyvästä. Kokoajan näkyy jotain opiskelevan.
Oletpas sairaalloisen kiinnostunut hänestä, kun tiedät kaikki hänen asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan ne tutkinnot liittyvät hänen yritystoimintaan ja sen kehittämiseen. Tämä viimeisin jotenkin palveluiden kehittämiseen. En nyt muista tutkinnon nimeä, vaikka onkin sen somessa maininnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan ne tutkinnot liittyvät hänen yritystoimintaan ja sen kehittämiseen. Tämä viimeisin jotenkin palveluiden kehittämiseen. En nyt muista tutkinnon nimeä, vaikka onkin sen somessa maininnut.
Luetun ymmärtäminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauran 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt kaikkea, mutta somessa seuraan. Siellä jakaa aktiivisesti kuulumisia.
- Anonyymi
Mun mielestäni tuo huutelija tietää paljon enemmän. Tulee tunne, että on joku yrittäjän hyvinkin tuttu ja haluaa pahaa. Tuon kaiken muun tietää kuka vain somessa seuraaja. Itsekkin tiedän, vaikka seuraan vain välillä. Opinnoistaan taisi kertoa juuri tälläviikolla. Eipä ole silloin kenenkään vaikea muistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestäni tuo huutelija tietää paljon enemmän. Tulee tunne, että on joku yrittäjän hyvinkin tuttu ja haluaa pahaa. Tuon kaiken muun tietää kuka vain somessa seuraaja. Itsekkin tiedän, vaikka seuraan vain välillä. Opinnoistaan taisi kertoa juuri tälläviikolla. Eipä ole silloin kenenkään vaikea muistaa.
Joopajoo ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistä pääsen lukemaan näitä juttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistä pääsen lukemaan näitä juttuja?
Facebookissa päivittää ahkerasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä moinen tunne tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin saan ohjata ja arvioida ammattikouluopiskelijat, eli on valta päättää suoriutuuko opiskelija näytöstä ja millä arvosanoilla. Vaikkakin olenkin eri hoitoalalta ja ihan kuukausi palkallisena rivityöntekijänä. Opiskelijan ohjaukseen olen käynyt työpaikkani kautta päivän koulutuksen. Moni näistä Anun käymistä koulutuksista on ns. täydennyskoulutuksia/kursseja. Erikoistutkinnot on just osaamisalan täydennystä. Kosmetologikouluja on myös yksityisiä ja niistähän valmistuu rahalla. Voihan olla että pappa on betalannut yksärikoulun, niin on taattu valmistuminen. Vai onko jossain mainittu koulu, mistä on valmistunut ja millä arvosanoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää koulutukset on tukkureitten tuote kursseja iso osa. Samaa tilpehööriä kun koko hoitola. Kauneuden ja ihonhoitoa jos haluaisi tämän päivän tasolla markkinoida, pitäis koulutuksissa olla melkein pistos ja pigmentointi osaaminen. Rasvoilla läträäminen ja hennakulmat vinossa mainostaa rasvanpolttolaitteita, jos jonkinlaista nylkytintä, aktivaatttoria yms on lähinnä naurettavaa. Usein käy hoitamassa myös itseään, ruokiksella vartin "lihastreeni" ihmekoneessa ei kyllä näytä tehoavan yrittäjään itseensä ja voisko joku opiskelija korjata ne harmaat kalapuikko kulmakarvat?
Raskasta seurattavaa, mutta niin yleinen puheenaihe kylällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se on uskollinen asiakas, rekkakuskin kotirouva taas. Teveppä terve🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se on uskollinen asiakas, rekkakuskin kotirouva taas. Teveppä terve🤣🤣🤣
Laitoin sen vitsillä kun näin, että joku on sitä viljellyt näihin keskusteluihin aina kun ei keksinyt muuta 😂 mutta en tosiaan oo tää kotirouva 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin saan ohjata ja arvioida ammattikouluopiskelijat, eli on valta päättää suoriutuuko opiskelija näytöstä ja millä arvosanoilla. Vaikkakin olenkin eri hoitoalalta ja ihan kuukausi palkallisena rivityöntekijänä. Opiskelijan ohjaukseen olen käynyt työpaikkani kautta päivän koulutuksen. Moni näistä Anun käymistä koulutuksista on ns. täydennyskoulutuksia/kursseja. Erikoistutkinnot on just osaamisalan täydennystä. Kosmetologikouluja on myös yksityisiä ja niistähän valmistuu rahalla. Voihan olla että pappa on betalannut yksärikoulun, niin on taattu valmistuminen. Vai onko jossain mainittu koulu, mistä on valmistunut ja millä arvosanoilla?
Suorittanut omassa yrityksessä oppisopimuksella kaikki paitsi merkon ilmeisesti, luki hänen facessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somen mukaan 2 isoa kosmetologikoulua ohjaa jatkuvasti hänelle opiskelijoita työssäoppiin ja arvioitavaksi. Taitaa olla vähän eri asia, kun joskus hieman opiskelijaa ohjata. Tuskin koulut ohjaisi jatkuvasti täysin osaamattomalle henkilölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On somessa usein mainittu, että on valmistunut Valkeakosken ammattiopistosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somen mukaan 2 isoa kosmetologikoulua ohjaa jatkuvasti hänelle opiskelijoita työssäoppiin ja arvioitavaksi. Taitaa olla vähän eri asia, kun joskus hieman opiskelijaa ohjata. Tuskin koulut ohjaisi jatkuvasti täysin osaamattomalle henkilölle.
Mitä tarkoittaa 2 isoa kosmetologikoulua? Mun käsittääkseni ihan perus ammattikoulu se on, mitä katsoin netistä. Korjaa toki jos olen väärässä. Tuota erikoiskosmetologi alaa en edes löytänyt kyseisestä koulusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ny viitti perus lähihoitaja palkollisena esim. Voutilakeskuksessa saa ohjattavakseen ja arvioitavakseen opiskelijoita säännöllisesti ja todella paljon koulutuskeskus Tavastialta. Nää siis oman työnsä päälle, ilman mitään näkyvyyttä palkassa. Yrittäjä saa kaikista valmistuniesta opiskelijoista maksun, niin kaikkihan nää Aitan opiskelijat läpäsee näytön kiitettävin arvosanoin. Kannattaa varmaan vähän perehtyä asiaan, jos ei ole omaa kokemusta😆. Vaosta joo, mutta mitenhän on omat löinnot mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän tämä muuten menee, yleensä opiskelijalla on 2 ohjaajaa, sitten näyttö viikko josta opiskelija tekee näyttösuunnitelman. Näytön arvioija tekee myös kirjallisena tuon suunnitelman pohjalta ja tietysti sen näytön mukaan arvion. Ne ei ole ihan läpihuutojuttuja, näyttösuunnitelma on työläs ja moni vaiheinen. Siinä arvion palautekeskustelussa on yleensä mukana myös vastuuopettaja.
Yksi ohjaaja/yrittäjä, monta opiskelijaa samanaikaisesti, miten toteutuu ohjaus ja arviointi, kun opiskelijat ovat paljon keskenään, yrittäjän viettäessä etäpäiviä.
Harjoittelupaikoista on pulaa, niin tottakai Hyvänolon aitta kelpaa, jos ei muuta ole tarjolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtikö rasva? Mikä näissä on se tieteellisesti todistettu, niinkuin some mainos sivuilla kertoo? Missä tätä tuotetta on tieteellisesti tutkittu ja kuka?
Mainos on ihan paska, yrittäjän sanoin: suosittelen tätä hyvänmakuista juomaa🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Steviaa, guaranauute, korkea kofeiinipitoisuus, puolukkapitoisuus 56%, tärkkelys...
Taitaa puolukan terveysvaikutus kumoutua jo tärkkelyksellä ja guaranauutteella. Eiköhän mummon mehut olis kuitenkin ravintorikkaampia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin sen vitsillä kun näin, että joku on sitä viljellyt näihin keskusteluihin aina kun ei keksinyt muuta 😂 mutta en tosiaan oo tää kotirouva 😂
Just hyvä🤣🤣🤣, pitäisköhän vaihtaa rekkamieheen niin vois jäädä kotiin riehuu. Eikä tarttis kaitsea muitten kakaroita🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suorittanut omassa yrityksessä oppisopimuksella kaikki paitsi merkon ilmeisesti, luki hänen facessa.
Mitens nää sen omat arvioinnit ammattitutkintoihin, onko sitten myös itse itsensä arvioinut. Vai kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulut ohjaa millä tahansa alalla sinne minne pääsee, harkkapaikat on kiven alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän tämä muuten menee, yleensä opiskelijalla on 2 ohjaajaa, sitten näyttö viikko josta opiskelija tekee näyttösuunnitelman. Näytön arvioija tekee myös kirjallisena tuon suunnitelman pohjalta ja tietysti sen näytön mukaan arvion. Ne ei ole ihan läpihuutojuttuja, näyttösuunnitelma on työläs ja moni vaiheinen. Siinä arvion palautekeskustelussa on yleensä mukana myös vastuuopettaja.
Yksi ohjaaja/yrittäjä, monta opiskelijaa samanaikaisesti, miten toteutuu ohjaus ja arviointi, kun opiskelijat ovat paljon keskenään, yrittäjän viettäessä etäpäiviä.
Harjoittelupaikoista on pulaa, niin tottakai Hyvänolon aitta kelpaa, jos ei muuta ole tarjolla.Opiskelijat eivät ole keskenään vaan heitä ohjaa yrittäjän lisäksi 3 valmistunutta kosmetologia.. Edelleen unohdat, että siellä on iso työporukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitens nää sen omat arvioinnit ammattitutkintoihin, onko sitten myös itse itsensä arvioinut. Vai kuka?
Ei taida Suomessa ihan saada todistuksia itse itseään arvioimalla! Ota selvää, kun noin sairaasti kiinnostaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö tää tahvo kuvittelee että täällä vaan yksi näitä kirjoittelee🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida Suomessa ihan saada todistuksia itse itseään arvioimalla! Ota selvää, kun noin sairaasti kiinnostaa!
Pysy nyt pikkareissas. ”Työnantaja/Työpaikkaohjaaja suunnittelee, ohjaa ja arvioi opiskelijan oppimista työpaikalla.” yleensä se menee näin, niin ihan validi kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy nyt pikkareissas. ”Työnantaja/Työpaikkaohjaaja suunnittelee, ohjaa ja arvioi opiskelijan oppimista työpaikalla.” yleensä se menee näin, niin ihan validi kysymys.
Yrittäjän oppisopimus on täysin eri asia. Kannattaa ehkä ottaa asioista selvää ennen kun huutelee! Samat tutkinnonperisteet koskee kaikkia. Aika pieni älykkyys on oltava pohtiakseen voiko opiskelija arvioida itse itsensä! Ja viitsiäkseen käyttää päivänsä jonkun yrittäjän asioiden miettimiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjän oppisopimus on täysin eri asia. Kannattaa ehkä ottaa asioista selvää ennen kun huutelee! Samat tutkinnonperisteet koskee kaikkia. Aika pieni älykkyys on oltava pohtiakseen voiko opiskelija arvioida itse itsensä! Ja viitsiäkseen käyttää päivänsä jonkun yrittäjän asioiden miettimiseen!
Ja taas - luetun ymmärtäminen. Sanoin, että yleensä se menee noin kuten lainasin. Kun kysyttiin, että kuka arvioi, niin se on hyvä kysymys. Ja toistan, kysyttiin, että kuka arvioi. Ja jos faktoja puhutaan, niin opiskelijan itsearvinointi kuluu myös tutkinnon saamiseen. Edelleen, pysy pikkareissaisi ja mene itse viettämään päivääsi muulla tavalla kun yrittäjän asioita puiden (hauskaa, että samalla mollasit itseäsi tuossa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö tää tahvo kuvittelee että täällä vaan yksi näitä kirjoittelee🤣
Näköjään🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko jo kuka tämä huutelija on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko jo kuka tämä huutelija on?
No ei se tiiä itekkään 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa opiskelija arvioi myös omaa osaamistaan😆.
Ooksä vähän tyhmä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa opiskelija arvioi myös omaa osaamistaan😆.
Ooksä vähän tyhmä?Varmaan ”pieni älykkyys” 😂
- Anonyymi
Hyvän olon hyvä olo.
- Anonyymi
Olo hyvän olon
- Anonyymi
Niin on kaikki huikeeta ja ihanaa
- Anonyymi
Mä ihmettelen miks tää yrittäjä mainostaa niin hirveesti yhteistyöstä jonkun telkkaritoimittajan kanssa. Ei kai se toimittaja Teknavissa mitään kosmetologipalvelua markkinoi🤣. Ymmärtäisin jos yhteistyö jollain tavalla toisi esiin toimittajan käyttämiä palveluja. Ohjelmissa joskus on ollut esim. meikki se ja se, hiukset se ja se vaatteet sieltä ja sieltä. Eihän toi ole mitään yhteistyötä. Harhaanjohtavaa ja kyseenalaista markkinointia muutenkin.
- Anonyymi
Somevaikuttaja jolla taitaa olla lähes 29 000 seuraajaa instagramissa. Löytyy storyjen puolelta paljon käynneistään Hyvän Olon Aitassa. Kyllä se on sillon hyvinkin selkeä yhteistyö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somevaikuttaja jolla taitaa olla lähes 29 000 seuraajaa instagramissa. Löytyy storyjen puolelta paljon käynneistään Hyvän Olon Aitassa. Kyllä se on sillon hyvinkin selkeä yhteistyö.
Oliks sillä sillon ton verran seuraajia kun alotitte yhteistyön?
- Anonyymi
Sehän on heidän asiakas ja mainoskasvo jos olen oikein somesta ymmärtänyt. Ei missään ole somessa ainakaan omaan silmääni väitetty, että olisi mitään saanut heiltä. Upea nainen niin hyvä mainoskasvo! Eikä hänellä kyllä ole 29 000 seuraajaa. Näkyy olevan jo yli 31 000.
- Anonyymi
Jep. Tämä ei ole suositus, vaan Kuluttajansuojalain (38/1978) vaatimus. Kaikki kaupalliset yhteistyöt tulee merkitä selkeästi ja erottuvasti. Jokaiseen storyyn, postaukseen ja mainokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tämä ei ole suositus, vaan Kuluttajansuojalain (38/1978) vaatimus. Kaikki kaupalliset yhteistyöt tulee merkitä selkeästi ja erottuvasti. Jokaiseen storyyn, postaukseen ja mainokseen.
Eihän missään ole puhuttu somessa ainakaan kaupallisesta yhteistyöstä. On vain mainittu yhteistyöstä. Se voi olla myös ystävien välistä yhteistyötä. Ehkä tuntee tuon Anniinan jostain . Tai mainostavat toisiaan. Yhteistyötä voi olla monenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on heidän asiakas ja mainoskasvo jos olen oikein somesta ymmärtänyt. Ei missään ole somessa ainakaan omaan silmääni väitetty, että olisi mitään saanut heiltä. Upea nainen niin hyvä mainoskasvo! Eikä hänellä kyllä ole 29 000 seuraajaa. Näkyy olevan jo yli 31 000.
Se on yhteistyö. Siksi tuosta sanoin, kun sitä ei selkeästi ilmaista ja se johtaa harhaan.
Mua ei hänen seuraajamäärä kiinnosta :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on yhteistyö. Siksi tuosta sanoin, kun sitä ei selkeästi ilmaista ja se johtaa harhaan.
Mua ei hänen seuraajamäärä kiinnosta :)Tai aitalla on ainakin kohokohta ”Yhteistyö 2” jossa on tämä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei hänen seuraajamäärä kiinnosta :)No ei kyllä johda mitenkään harhaan! Kuten sanoin voi olla monenlainen yhteistyö! Kannattaa kysyä heiltä millainen jos et saa öitäsi nukuttua ilman moista tietoa!
- Anonyymi
Hän on ainakin somen mukaan maksava vakituinen asiakas. Olen ymmärtänyt heillä olevan kuvaus yhteistyö. Siinä ei ole mitään laitonta. Yhteistyönä mainitsee myös sen jonkun valokuvaajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ainakin somen mukaan maksava vakituinen asiakas. Olen ymmärtänyt heillä olevan kuvaus yhteistyö. Siinä ei ole mitään laitonta. Yhteistyönä mainitsee myös sen jonkun valokuvaajan.
Missä lukee, että on maksava asiakas?
Laki sanoo, että jokaisessa postauksessa ja mainoksessa tulisi selkeästi ilmaista, jos kyseessä on yhteistyö tai saatu tuote yms.
” Kaupallinen yhteistyö voi syntyä esimerkiksi siten, että yritys ja vaikuttaja tekevät sopimuksen yrityksen tuotteita koskevasta sisällöntuotannosta.” Eli kuvaus yhteistyöstä tulisi myös ilmoittaa kuluttajille. Juurikin siksi, ettei tälläisiä tilanteita tule mitä esim. Täällä nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laki sanoo, että jokaisessa postauksessa ja mainoksessa tulisi selkeästi ilmaista, jos kyseessä on yhteistyö tai saatu tuote yms.
” Kaupallinen yhteistyö voi syntyä esimerkiksi siten, että yritys ja vaikuttaja tekevät sopimuksen yrityksen tuotteita koskevasta sisällöntuotannosta.” Eli kuvaus yhteistyöstä tulisi myös ilmoittaa kuluttajille. Juurikin siksi, ettei tälläisiä tilanteita tule mitä esim. Täällä nyt.Päättelin Anniinalla olleista storyista. Kaikki ei löydy sieltä kohokohdista. Muistan nähneeni sellaisen jossa oli kassalla siinä myyntitiskillä. Tuskin olisi ollut ellei hoitoa maksaisi itse. Aloin myös häntä seurata silloin, kun alkoi käydä hoidoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättelin Anniinalla olleista storyista. Kaikki ei löydy sieltä kohokohdista. Muistan nähneeni sellaisen jossa oli kassalla siinä myyntitiskillä. Tuskin olisi ollut ellei hoitoa maksaisi itse. Aloin myös häntä seurata silloin, kun alkoi käydä hoidoissa.
Siellähän on oikea Sherlock Holmes 😂 Eli ei ole mitään tietoa onko maksava vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Kaupallinen yhteistyö voi syntyä esimerkiksi siten, että yritys ja vaikuttaja tekevät sopimuksen yrityksen tuotteita koskevasta sisällöntuotannosta.” Eli kuvaus yhteistyöstä tulisi myös ilmoittaa kuluttajille. Juurikin siksi, ettei tälläisiä tilanteita tule mitä esim. Täällä nyt.Ethän voi tietää onko heillä mitään sopimusta! Ovat voineet sopia vain, että käyntejä saa kuvata! Eihän me voida heidän sopimuksia tietää! Mainitsee sen jonkun kuvaajankin yhteistyönä. Yhteistyötä on monenlaista. Vain yhteistyön kaikki osapuolet tietävät millaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän voi tietää onko heillä mitään sopimusta! Ovat voineet sopia vain, että käyntejä saa kuvata! Eihän me voida heidän sopimuksia tietää! Mainitsee sen jonkun kuvaajankin yhteistyönä. Yhteistyötä on monenlaista. Vain yhteistyön kaikki osapuolet tietävät millaista.
Et sinäkään sitä voi tietää ja se on tämä pointti tässä 😂 Sä et vaan millään tahdo ymmärtää mitään, mitä tänne kirjotan 😂 Laitoin jo viestiä eteenpäin, niin ei tarvitse meidän täällä asiaa pohtia mikä on ja mikä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän on oikea Sherlock Holmes 😂 Eli ei ole mitään tietoa onko maksava vai ei.
Ei sinullakaan! Silti väität olevan kaupallinen yhteistyö ilman mitään faktaa mistä yhteistyöstä kyse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinäkään sitä voi tietää ja se on tämä pointti tässä 😂 Sä et vaan millään tahdo ymmärtää mitään, mitä tänne kirjotan 😂 Laitoin jo viestiä eteenpäin, niin ei tarvitse meidän täällä asiaa pohtia mikä on ja mikä ei.
Oikein hyvä jos laitoit niin saat yösi nukuttua. Paha näkyy pakkomielteesi Hyvän Olon Aitasta olevan. Aina pitää sen yrittäjän somepostaukset anonyyminä täällä ruotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinullakaan! Silti väität olevan kaupallinen yhteistyö ilman mitään faktaa mistä yhteistyöstä kyse!
Ei jessus 😂😂 Vikan kerran, lue niin monta kertaa, että ymmärrät. _Pointti onkin, että sen pitäisi olla asiakkaalle selvää, että mikä on kyseessä._ Se on ”Yhteistyö 2” kohokohdissa varmaan ihan syystä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jessus 😂😂 Vikan kerran, lue niin monta kertaa, että ymmärrät. _Pointti onkin, että sen pitäisi olla asiakkaalle selvää, että mikä on kyseessä._ Se on ”Yhteistyö 2” kohokohdissa varmaan ihan syystä 😊
Lue sinä niin että ymmärtät! Kaupallinen yhteistyö pitää kyllä mainita, mutta yhteistyötä on monenlaista! Jos olen oikein ymmärtänyt kyseessä on ainakin somen mukaan ystävien välinen kuvaus yhteistyö. Yritys saa kuvata kaikkia asiakkaitaan. Jos tuo yritys on toiminut kymmeniä vuosia, tietävät varmasti tuonkin. Jos kaupallista yhteistyötä ei mainita, niin sitä ei silloin ole! Samoin saman kuvaajan käyttö on yhteistyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue sinä niin että ymmärtät! Kaupallinen yhteistyö pitää kyllä mainita, mutta yhteistyötä on monenlaista! Jos olen oikein ymmärtänyt kyseessä on ainakin somen mukaan ystävien välinen kuvaus yhteistyö. Yritys saa kuvata kaikkia asiakkaitaan. Jos tuo yritys on toiminut kymmeniä vuosia, tietävät varmasti tuonkin. Jos kaupallista yhteistyötä ei mainita, niin sitä ei silloin ole! Samoin saman kuvaajan käyttö on yhteistyötä.
Et vissiin tiedä mikä on kaupallinen yhteistyö? 🤔
Kaupallinen yhteistyö syntyy tässä tapauksessa, kun kauneushoitola käyttää ystävästään otettuja kuvia markkinointitarkoituksiin, eli edistämään yrityksen palveluiden myyntiä. Se, että kuvat on otettu ystävyyspohjalta, ei muuta niiden kaupallista luonnetta, jos niitä käytetään mainonnassa. Kuluttajansuojalain mukaan tällainen sisältö pitää merkitä mainokseksi tai yhteistyöksi, jotta kuluttaja ymmärtää sen kaupallisen tarkoituksen.
Kyse ei siis ole siitä, maksetaanko mallille, vaan siitä, edistetäänkö yrityksen liiketoimintaa kuvilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minusta saman valokuvaajan käyttö on kanta-asiakkuutta, saman palveluntuottajan käyttämistä maksamalla palvelusta. Ihme että tavalliset asiat kuten palvelun ostaminen pitää vääntää yhteistyöksi…. Toki jos palvelut maksetaan palvelulla niin se voi olla jo yhteistyötä, mutta onko se verottajan mielestä ok, en kyllä tiedä.
Tuskin Teknavi Anniina on kaveri, ensimmäisissä mainoksissa nimikin oli väärin, kain kaverin nimi pitäisi muistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua kun et mistään mitään tiedä! Se että oletat asioita ei tee niistä laillista tai oikeeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minusta saman valokuvaajan käyttö on kanta-asiakkuutta, saman palveluntuottajan käyttämistä maksamalla palvelusta. Ihme että tavalliset asiat kuten palvelun ostaminen pitää vääntää yhteistyöksi…. Toki jos palvelut maksetaan palvelulla niin se voi olla jo yhteistyötä, mutta onko se verottajan mielestä ok, en kyllä tiedä.
Tuskin Teknavi Anniina on kaveri, ensimmäisissä mainoksissa nimikin oli väärin, kain kaverin nimi pitäisi muistaa.Kyllä palvelunkin saa maksaa palvelulla. Silloin molemmat laskuttaa ja lasku nollaantuu. Näin voi hyvin toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupallinen yhteistyö syntyy tässä tapauksessa, kun kauneushoitola käyttää ystävästään otettuja kuvia markkinointitarkoituksiin, eli edistämään yrityksen palveluiden myyntiä. Se, että kuvat on otettu ystävyyspohjalta, ei muuta niiden kaupallista luonnetta, jos niitä käytetään mainonnassa. Kuluttajansuojalain mukaan tällainen sisältö pitää merkitä mainokseksi tai yhteistyöksi, jotta kuluttaja ymmärtää sen kaupallisen tarkoituksen.
Kyse ei siis ole siitä, maksetaanko mallille, vaan siitä, edistetäänkö yrityksen liiketoimintaa kuvilla.Yhteistyöstähän siellä on jatkuvasti höpötettykin! Kysy heiltä millainen yhteistyö, jos noin kovasti kiinnostaa jonkun pienen yrityksen asiat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei siis ole siitä, maksetaanko mallille, vaan siitä, edistetäänkö yrityksen liiketoimintaa kuvilla.Usein kaupallinen yhteistyö on sitä ettei yrityksen palveluista tai tuotteista makseta rahalla. Kaupallisessa yhteistyössä tuote tai palvelu annetaan yhteistyökumppanille ilmaiseksi, sitä vastaan, että yhteistyö kumppani antaa käyttää kasvojaan mainonnassa ja ehkä mainitsee omassa somessaan yrityksen ja sen tuotteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein kaupallinen yhteistyö on sitä ettei yrityksen palveluista tai tuotteista makseta rahalla. Kaupallisessa yhteistyössä tuote tai palvelu annetaan yhteistyökumppanille ilmaiseksi, sitä vastaan, että yhteistyö kumppani antaa käyttää kasvojaan mainonnassa ja ehkä mainitsee omassa somessaan yrityksen ja sen tuotteet.
Teknavi Anniina mainittiin vakiasiakkaana eli asiakas on kyllä sellainen joka maksaa palveluista, eli ei taida olla kyseessä kaupallinen yhteistyö. Huijaustahan se olisi jättää se mainitsematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teknavi Anniina mainittiin vakiasiakkaana eli asiakas on kyllä sellainen joka maksaa palveluista, eli ei taida olla kyseessä kaupallinen yhteistyö. Huijaustahan se olisi jättää se mainitsematta.
Mut tuolla luki et se on jossakin Yhteistyö kohokohdissa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys EI saa kuvata kaikkia asiakkaitaan, ilman asiakkaan lupaa,. Oletko sä se tyhmä taas joka ei tajua vaikka väännettäis ratakiskosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakioasiakkaan avaimenperän saa kun käy vähintään 1x vuodessa 😆...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys EI saa kuvata kaikkia asiakkaitaan, ilman asiakkaan lupaa,. Oletko sä se tyhmä taas joka ei tajua vaikka väännettäis ratakiskosta?
No ei tietenkään ilman lupaa! Luvalla saa! Ei missään sanottukaan ilman lupaa! Olet mestari vääristelemään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään ilman lupaa! Luvalla saa! Ei missään sanottukaan ilman lupaa! Olet mestari vääristelemään!
” Yritys saa kuvata kaikkia asiakkaitaan.” Eikös toi oo suora lainaus sun tekstistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Yritys saa kuvata kaikkia asiakkaitaan.” Eikös toi oo suora lainaus sun tekstistä?
Nämä tän kommentit on yhtä sekavia kun koko yritys
- Anonyymi
”Mene kysymään jos et voi nukkua ilman tätä tietoa!”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekassa näiden mainos ig postauksessa luki että kyseessä on yhteistyö.
- Anonyymi
Anteeksi, mutta tämä oli ainoa kommenttini tänään 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, mutta tämä oli ainoa kommenttini tänään 👍
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"yritys saa kuvata kaikkia asiakkaitaan" luepas tuo alkuperäinen kommenttisi ääliö uudelleen🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mene kysymään jos et voi nukkua ilman tätä tietoa!”
"tai oletpas sairaalloisen kiinostunut" "pysy pikkareissas" 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hyvä olo paha olo
- Anonyymi
Olo kun olo
- Anonyymi
Propsit yrittäjälle! Nyt oli yhteistyö merkitty 😊
- Anonyymi
Tietysti kun täältä saa neuvoa yrityksen pyöritykseen
- Anonyymi
On jo aiemminkin hokenut jatkuvasti tuota huippua yhteistyötä moneen kertaan! Kuvaajankin kanssa kuulemma yhteistyö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jo aiemminkin hokenut jatkuvasti tuota huippua yhteistyötä moneen kertaan! Kuvaajankin kanssa kuulemma yhteistyö!
Edelleenkin, lain mukaan se pitää olla jokaisessa storyssa, postauksessa ja mainoksessa, jossa noi on. Moneskohan kerta tää on kun sanon tän😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin, lain mukaan se pitää olla jokaisessa storyssa, postauksessa ja mainoksessa, jossa noi on. Moneskohan kerta tää on kun sanon tän😂
Tämä on kyllä jo luettu yhtä moneen kertaan!
Pienen yrittäjän ei ole helppoa tietää kaikkea ja kaikkia sääntöjä yms. Minä arvostan että monella tavalla yrittäjä kehittää yrityksensä toimintaa 👍🏻
Tälläisten mainosten tekeminen ei ole helppoa tarvitsee muistaa niin monta asiaa Teosto maksuista ja luvista lähtien, että jos joku kerta unohtuu mainita maksettiinko mallille niin voi ei! - Anonyymi
Haha 😂
- Anonyymi
Jos malli on palkattu se on taas jo ihan eri asia kuin kaupallinen yhteistyö tai yhteistyö. Ei kaikkea tarvitse ilmoittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos malli on palkattu se on taas jo ihan eri asia kuin kaupallinen yhteistyö tai yhteistyö. Ei kaikkea tarvitse ilmoittaa!
Anniinan storyissa oli yläreunassa tagi ”maksettu kumppanuus” 😊 aikaisemman kauneusblogaajan storeissa luki aina ”kaupallinen yhteistyö” eli he ovat ihan oikein nämä ilmoittaneet 😊
- Anonyymi
Hyvän olon aittonen
- Anonyymi
Käyttävät myös netistä otettuja kuvia ilman lupaa. Paljon on kyseenalaista toimintaa!
- Anonyymi
Höpö höpö. Itse näkyvät kuvaavan paljon. Tästä taidat nyt keksiä seuraavan aiheesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Itse näkyvät kuvaavan paljon. Tästä taidat nyt keksiä seuraavan aiheesi.
Miksä kommentoit täällä, vaikka et ikinä tarkista faktoja ja kaiken lisäksi keksit asioita, joilla puolustelet. Ootko huomannu, että kaikki sun päästä keksimät jutut on todistettu vääräks? Sitten siirryt vaan seuraavaan kohtaan kommentoimaan. Olisko nyt korkea aika joko lopettaa tai edes puhua asioista niinkun ne ovat? Ootko myös huomannu, että noi sun loukkaukset lähinnä vaan naurattaa porukkaa, eikä ihme kun noi on ihan yläaste juttuja muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksä kommentoit täällä, vaikka et ikinä tarkista faktoja ja kaiken lisäksi keksit asioita, joilla puolustelet. Ootko huomannu, että kaikki sun päästä keksimät jutut on todistettu vääräks? Sitten siirryt vaan seuraavaan kohtaan kommentoimaan. Olisko nyt korkea aika joko lopettaa tai edes puhua asioista niinkun ne ovat? Ootko myös huomannu, että noi sun loukkaukset lähinnä vaan naurattaa porukkaa, eikä ihme kun noi on ihan yläaste juttuja muutenkin.
Samaa mieltä . Jotenkin käy ihan sääli tuota huutelijaa. Pitää olla tosi paha olla, kun aikaa edes kytätä noin jotain yritystä. Kokoajan yrittää jotain pahaa keksiä. Aiheet vaan vaihtuu ja tyyli on juuri tuota ala-aste tasoa.
- Anonyymi
Mielettömän hienoja mainoskuvia olen nähnyt heillä paljon kyllä. Jos netissä olisi jonkun kuva, et voi tietää sen luvata käytöstä faktaa ellei se ole sinun kuvasi! Voihan olla vaikka jonkin tukun tai muun kouluttajan kuva ja sitä saa useat kosmetologit käyttää jotain tuotetta markkinoidessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä . Jotenkin käy ihan sääli tuota huutelijaa. Pitää olla tosi paha olla, kun aikaa edes kytätä noin jotain yritystä. Kokoajan yrittää jotain pahaa keksiä. Aiheet vaan vaihtuu ja tyyli on juuri tuota ala-aste tasoa.
Mä puhuin kylläkin tuolle, joka täällä puolustelee yritystä ihan oudoilla päästä keksityillä jutuilla. Se on ala-aste tasoa kun täällä huudellaan ”pieni älykkyys, sairaalloisen kiinnostunut” jne. juttuja. Nämä sun mukaan ”huuteliJAT” (usko pois täällä puhuu useampi kuin yksi) on ihan perustellusti puhunut täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä puhuin kylläkin tuolle, joka täällä puolustelee yritystä ihan oudoilla päästä keksityillä jutuilla. Se on ala-aste tasoa kun täällä huudellaan ”pieni älykkyys, sairaalloisen kiinnostunut” jne. juttuja. Nämä sun mukaan ”huuteliJAT” (usko pois täällä puhuu useampi kuin yksi) on ihan perustellusti puhunut täällä.
Joo mutta säälittää jos jonkun elämä oikeasti keskittyy jonkun yrittäjän kyttäämiseen! Oikeat asiakkaat jättää omaan arvoon yritykset joista ei pidä. Ei ne kirjoittele yli 500 kommentin viestiketjuja ja aina ruodi täällä anonyymisti jos yrittäjä postaa jotain someen!
- Anonyymi
Lisään vielä. Jos yrittäjä poistaa esim facebookista negatiiviset kommentit, missä niitä pitäisi sitten antaa? Yrityksen läpinäkyvyyttä tuo ei edistä vaan nimenomaan päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielettömän hienoja mainoskuvia olen nähnyt heillä paljon kyllä. Jos netissä olisi jonkun kuva, et voi tietää sen luvata käytöstä faktaa ellei se ole sinun kuvasi! Voihan olla vaikka jonkin tukun tai muun kouluttajan kuva ja sitä saa useat kosmetologit käyttää jotain tuotetta markkinoidessa.
Netistä otetuista kuvista löytyy metatiedot, joihin on merkitty luvat 😊
- Anonyymi
Hän on kyllä samaa kuvausyhteistyötä höpöttänyt jo yli vuoden aina postauksissaan, eli ei nyt ihan toimi tuo teoriasi. Jos haluaa varmistaa yrittäjän oikeasti saavan palautteen on puhelin se varmin keino. Somea voi hoitaa työntekijät ja tämä vielä huonompi kanava. Soittamalla kuulee kuka on puhelimessa ja asia menee ainakin perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on kyllä samaa kuvausyhteistyötä höpöttänyt jo yli vuoden aina postauksissaan, eli ei nyt ihan toimi tuo teoriasi. Jos haluaa varmistaa yrittäjän oikeasti saavan palautteen on puhelin se varmin keino. Somea voi hoitaa työntekijät ja tämä vielä huonompi kanava. Soittamalla kuulee kuka on puhelimessa ja asia menee ainakin perille.
Katso kaikki postaukset esimerkiksi anniinasta. Tasan ekassa ja vikassa on mainittu yhteistö. Miten mä saan sun päähän väännytä sen, että sen pitää olla kaikissa, siis aivan jokaisessa. Alusta aivan loppuun. Jokaisessa kanavassa. Verkkosivuilla.
- Anonyymi
Voisiko johtua siitä että sama lääkäri haluaa käyttää samaa käyntikorttikuvaa! Komeasti tuonkin nyt käännät negatiiviseksi. Voi tuota pakkomiellettäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko johtua siitä että sama lääkäri haluaa käyttää samaa käyntikorttikuvaa! Komeasti tuonkin nyt käännät negatiiviseksi. Voi tuota pakkomiellettäsi!
Kävitkö kysymässä lääkäriltä vai keksitkö taas omasta päästä?
- Anonyymi
Joo ja kerran ei ole kaupallinen yhteistyö, niin eipä ole iso asia. Voit nukkua yösi nyt rauhassa ja ammattilaiset hoitaa jos hoitamista näkee. Kuvausyhteistyö nyt ei kuulosta siltä että olisi iso juttu. Somen mukaan Anniina maksaa itse hoidot ja heidän yhteistyö liittyy vain kuvaamiseen. Ei ole iso asia. Hyvä että saat nyt sitten mielenrauhan. Jos vaikka sitten pystyisit keskittymään omaan elämääsi.
- Anonyymi
Nimenomaan näkyy. Jos haluttaisiin ettei se näy se olisi tarkemmin rajattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan näkyy. Jos haluttaisiin ettei se näy se olisi tarkemmin rajattu.
Kävitkö kysymässä vai keksitkö päästäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja kerran ei ole kaupallinen yhteistyö, niin eipä ole iso asia. Voit nukkua yösi nyt rauhassa ja ammattilaiset hoitaa jos hoitamista näkee. Kuvausyhteistyö nyt ei kuulosta siltä että olisi iso juttu. Somen mukaan Anniina maksaa itse hoidot ja heidän yhteistyö liittyy vain kuvaamiseen. Ei ole iso asia. Hyvä että saat nyt sitten mielenrauhan. Jos vaikka sitten pystyisit keskittymään omaan elämääsi.
Kävitkö kysymässä vai keksitkö päästäsI?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole keksittyä, on ottanut suoraan tekstit myös toisen yrityksen (eri ala) päivityksestä, jonka sitten korjasi merkaten päivitykseen yrityksen, jolta tekstin oli pöllinyt röyhkeästi. Tämä vasta kun alkuperäisen päivityksen tehnyt otti suoraan yhteyttä. Selitykseksi oli sanonut unohtaneensa maininnan ettei ollutkaan omaa tekstiä.
No kommentteja lukiessa ei yllätä, kun yrittäjällä ilmeisesti "muisti pätkii" 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole keksittyä, on ottanut suoraan tekstit myös toisen yrityksen (eri ala) päivityksestä, jonka sitten korjasi merkaten päivitykseen yrityksen, jolta tekstin oli pöllinyt röyhkeästi. Tämä vasta kun alkuperäisen päivityksen tehnyt otti suoraan yhteyttä. Selitykseksi oli sanonut unohtaneensa maininnan ettei ollutkaan omaa tekstiä.
No kommentteja lukiessa ei yllätä, kun yrittäjällä ilmeisesti "muisti pätkii" 🤣Jännä etten ole nähnyt yhtään päivitystä mihin olisi merkannut muita yrityksiä, mutta hyvin taas keksitty tämä uusi aiheesi. Jännityksellä odotan mitä keksit huomenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai susta ne on mielettömän hienoja mainoskuvia🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai susta ne on mielettömän hienoja mainoskuvia🤣🤣
No on upeita!
- Anonyymi
Ja taas poistui viesti🤣
- Anonyymi
Mitä jos vaan jätetään toi mussuttaja olaan arvoonsa, eikä vaa enää vastata sille?😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos vaan jätetään toi mussuttaja olaan arvoonsa, eikä vaa enää vastata sille?😂
Hyvä idea! Keksii kokoajan vaan uuden aiheen!,Säälittävä tapaus!
- Anonyymi
Kannattaa siirtyy reddittiin, sieltä ei poistu mikään 😂
- Anonyymi
Jep 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep 😬
Kuvausyhteistyöstä puhunut yli vuoden. Että näin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla paha olo. Käyttää aikansa jonkun yrittäjän kyttäämiseen.
- Anonyymi
En tiennyt edes paikkaa. Nyt katsoin niin ompa hienot ylistykset vaikuttajilta. Taidan mennä itsekkin. Kiitos vinkistä täällä.
- Anonyymi
Hienot ylistykset 😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienot ylistykset 😂😂😂😂
Kyllä taas näkee kuka kirjoittelee🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taas näkee kuka kirjoittelee🤣
Jep 😂
- Anonyymi
Olin tosi tyytyväinen.
- Anonyymi
Ai joko kävit?
Ketjusta on poistettu 231 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856