Hevostallit

Hei
Olen 18-vuotias tyttö joka on juuri muuttanut Kankaanpäähän . Olen aina harrastanut hevosia ja käynyt tallilla hoitelemassa hevosia . Oma hevonen minulla on aikaan ollu mutta nyt ei tällä hetkellä ole. Kun en tunne ketään Kankaanpäästä , niin en tiedä minkälaisia talleja täältä löytyy, niin kyselisin olisiko joku talli Kankaanpäässä jossa vois käydä auttelemassa tai edes katsomassa hevosia . Mieluiten touhuaisin ravihevostenkaa kun niidenkaa olen tottunut touhuamaan ja itsellä oli ennen ravuri. Voisin käydä auttelemassa jollain tallilla ihan ilman korvausta kun saisin vaan autella sekä tietysti voisin lähteä vaikka joskus raveihin auttelemaan jos tarvetta olis. Nyt olis kiva kuulla paikallisilta mitä talleja Kankaanpäästä löytyy ?

25

2736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Hei.tietääkseni kankaanpäässä,ei ihan lähellä keskustaa ole hevosia.mutta niinisalosta jakankaanpään-honkajoki väliltä loytyy hevos talleja.

    • Hei

      Juu en ajatellukaan että ihan keskustassa mitään olis vaan juuri lähiseutuja tarkotin . Minulla on auto millä pääsen kyllä liikkumaan sitte sinne tallille :) . Eli kertokavaan ihmeessä jos löytyy paikkoja jonne apu kelpaisi.

    • Hevoskavio

      Kankaanppästä lähdet ikaalisten suuntaan, siinä välillä on hevostalleja pitkin matkaa enenpi kuitenki Ikaalisten puolella.

    • Ei oikein rohkeus riitä lähteä ajelemaan joka tallin pihaan kysymään saisiko tänne tulla auttelemaan. Olisi kiva jos täälä joku ilmasi kiinnostuksensa apua kohtaan ,niin olisi helpomi sitä kautta sitte tulla tallille tutustumaan . Eli kertokaa vaan tallinpitäjät jos jollekkin apu kelpaisi.

    • Eikö todellakaan kellekkään apu kelpaa vai onko täälä kaikki niin ujoja pyytään apua ? Jos ei tähän halua kirjottaa , niin voi mulle yksityis viestilläkin laittaa jos apu kelpaa.

    • Hevoshaa

      Jos mä ostan ekaks hevosen, tuutko mun kaa sit sitä sitten joskus hoitaa ja opettaan mua ratsastamaan tiätty maksan kilometer korv ja kulujakin jotain mitä pystyn. Yhdestä hevosesta ei kai vielä tallia tule. Mitähän hevonen muuten maksaa ja sen hoito. Heinää kai se ainakin syö jotain muutakin vissiin.

    • lämppäri

      Mulla olisi keskustasta muutaman kilsan päässä kylläkin ratsu, joka tarvitsisi liikuttajaa..

      • 15v sitten viimeksi

        Missäpäin? Eli siis ihan ratsu eikä ravuri? Onko ilmeisesti lämminverinen vai? Asun muutaman km päässä keskustasta ja tästä menee joskus ohi ratsukko tai kaksi joita aina ihaillen ikkunasta katselen. Kiinnostaisi kyllä kovasti tietää pääsisikö hevosen kanssa nauttimaan kevätauringosta narskuville hangille. :)


      • Suokkimummo
        15v sitten viimeksi kirjoitti:

        Missäpäin? Eli siis ihan ratsu eikä ravuri? Onko ilmeisesti lämminverinen vai? Asun muutaman km päässä keskustasta ja tästä menee joskus ohi ratsukko tai kaksi joita aina ihaillen ikkunasta katselen. Kiinnostaisi kyllä kovasti tietää pääsisikö hevosen kanssa nauttimaan kevätauringosta narskuville hangille. :)

        Heipä hei! Minullakin olisi pari hevosta,suokki ja eestiläinen. Olisi mukavaa saada joskus ratsastusseuraa. Kankaanpään keskustaan on n.15 km.


    • Heppa

      Heppoja loytyy Kujansuun tallilta Viidentieristeyksen suunnalta.

    • scrumpy
    • Anonyymi

      Moikka! Mä olen 12-vuotias tyttö,ja etsisin jotain maastakäsittely ponia Kankaanpää-Honkajoki. Oon harrastanut ratsastusta pian 3 vuotta ja on kokemusta. Haluaisin tosiaankin jonkinlaisen ponin/hevosen Kenen kanssa voisi tehdä maastakäsin erilaisia juttuja. Tuu rohkeasti sanomaan jos tarvitset😊

    • Anonyymi

      Päivikkeen Sannalla on ravureita.

      • Anonyymi

        Voiko niitä siis välillä hoidella?😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko niitä siis välillä hoidella?😊

        Et pysty hevosta hoiteleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty hevosta hoiteleen.

        Ai millä tapaa en pysty hevosta hoitelee? Sanonpahan vaa et löysin ittelleni liikutushepan joten :D


    • Anonyymi

      Mä oon ikäni pelänny heppoja.

    • Anonyymi

      Suosittelen oleen tarkkana näistä ketkä tarjoo liikuttamista ☹️

    • Anonyymi

      Kahdeksantoistavuotiaan naimaiässä olevan naisen olisi syytä hakea itselleen hevosen sijaan ihan muuta vehjettä ratsastettavakseen.

      • Anonyymi

        Harvoin kuulee vanhempaa vitsiä.


    • Anonyymi

      kikkeliä vai

    • Anonyymi

      Tervetuloa kankaanpäähän, toivottavasti löydät hepan ja viihdyt. Mutta mikä saa muuttamaan tähän tuppukylään?

    • Anonyymi

      Huumetaustainen nuoruus ja laitoskierre.

    • Anonyymi

      Odotn vastausta asianosaiselta en fakelta jolla itsellään näyttäs olevan parit mt-ongelmat

    • Anonyymi

      Feikki on koko ilmoitus. 18v nykynuori ei puhu itsestään tytsynä tai edes tyttönä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      397
      2735
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1885
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1728
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1522
    Aihe