Onko habbo hyvä paikka? ja ketkäsiellä käy
habbohotel kultakala
7
466
Vastaukset
- TUBA
juu eli paskamesta on ja siel ei käy kukaan täys järkinen...
eniten 12 vuotiaita pikku tyttöjä ja poikia... - Jonna
habbo on ihan jees paikka...voihan siellä aina joskus käydä juttelees... ite en oo kauhee habbo hullu mut mun kamu on eikä se pysty lopettaan sitä habossa käymistä.mut omapa on asiansa... mailaa jos haluut juttukamuu ;) moikka taas!
- jonsu
on se hyvä paikka.......mä käyn siellä välillä....siellä vaan käy aikaa paskaa porukkaa....
- dina
mä käyn siel joka päivä!!!!!
se on mun mielest toosi hyvä mesta!!! - LauraKaura
Kävin siellä ehkä 3 kk. Se aika siellä on kivaa. SItte alkaa tympiä. Eli siihen kyllästyy helposti. Kaikki "kamat" on sairaan kalliista jne. Ainut hyvä oli et kun ei viel ollu mesee pysty jutteleen irl kamujen kaa siel...
Alle 13 vuotiaille riittää tekemistä...- Sonsku
Moi LauraKaura mitäs kuuluu onks koulu menny hyvin? Mä oon oikeesti soja ja sä oot varmaan oikeesti laura eiks niin? :)
- habbosotel kultakala
Moi! Mä käyn Habossa ja se on tosi makee paikka :) Muuten onks sul kamaa siel ja mikä sun ukon nimi on siel?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042