Onko esim.liitovarjoa, polkuveneitä yms.Senegambian rannoilla?
Entä veneretkiä paikallisten myyminä?
Rannat
3
352
Vastaukset 3
- Prrrr
Veneretkiä löytyy, mutta polkuveneitä en ole nähnyt, enkä liitovarjojakaan. Ei ole tarpeeksi korkeita töyräitä mistä vauhtia liitovarjoiluun saisi ja aallot ovat liian suuria polkuveneilyyn.
- 15 kertaa
-menkää salyyn senegaliin .
-g uida ehkä turvalliseti s ranta ja iltapäivisin k pointin edessä.
--s muutenkin vähämmän mitään potaskaa. - beechpoi
paras ranta on ns sanyang-beach tai paradise beach. taxilla pääsee sinne ja takaisin,matkaika 25 min, hinta 100DLS. rannalla 1 baari,josta saa ruokaa ja juitavaa. lähellä olevat longhorn lehmät tulevat iltapäivällä ranalle vilvoittelemaan. rannan toisessa päässä on pirogeja (kalastusveneitä), jotka tuovat kalasaaliit alkuiltapäivästä mm baariin ja muualle myyntiin. eli tuoretta kalaa saa lounaaksi. ranta on muuten autuoranta pääosiltaa ja simpukoita ja isoja kotiloita löytyy rannalta mielen määrin. ei huolta bumstereista ko rannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554