Tää on teille kaikille, joilla jo on alkaneet kuukautiset. Ootteko ikinä ajatelleet, miten kurjalta niistä tuntuu joilla menkat eivät ole vielä alkaneet vaikka ikä ja vartalo sanois jotain ihan muuta? Minä nimittäin kuulun tuohon taatusti erittäin vähäiseen porukkaan, jotka eivät vaihtele siteitä kerran kuukaudessa. Ja ikääkin tulee ens kuussa 16w. Äidillä menkat alkoi 14 vuoden iässä, joten tuostakin olen jo mennyt ohi. Joten älkää te aina valittako kuukautisten haitoista, minä olisin ikionnellinen jos ne vain ylipäätänsä alkaisivat!
Turhauttavaa
3
294
Vastaukset
- ree
Nii, kyllä ne joskus vielä alkavat. jos eivät ala ihan lähiaikoina, siis sihen mennessä kun täytät 16, niin suosittelisin käymään lääkärissä tai ensin vaikka kouluterkkarilla. Oletko hirveän hoikka? Joskus nimittäin se estää kuukautisten alkamisen, jos tytöllä ei ole painoa tarpeeksi. Mun serkulle kävi vuosia sitten niin että liian alhaisen painn takia kukautiset alko vasta kunse oli 17. Sitä ennen oli joutunut lääkärin määräyksestä "lihotuskuurille".
- -rosina-
Mä olin iki onnellinen ku mun menkat alko... Anteeks ny, mut se on hemmetin ärsyttävää, ku viikon verran on maha niin kipee ettei voi tehä mitää... no mut kyllä ne sulla pian alkaa... (siis menkat)
- poikkeus
En ole mitenkään hirveän hoikka, omasta mielestä just sopiva. Mutta oon kyllä koko ikäni ollut solakka, ja pienempänä terkkari patisti koko ajan syömään että paino nousisi. Juttuhan on niin, että mää syön aina tosi runsaasti, eikä mulla oo ikinä ollu syömishäiriöitä, pienenä sitä ei vain lihonnu silleen (toisin kun nykyään)
Joka kerta kun mulla on maha kipe, niin aina toivon että menkat alkais, mutta kerta toisensa jälkeen joutuu sitten pettymään :(
Sille joka kertoi serkustaan, söikö se jonku hormoonikuurin? Vai miten se lihotti? Onko kuukautiset sitten tullut sen jälkeen? Kiitti jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042