Osaako joku auttaa minua ongelmassa koskien GTA San Andreasta? Kyseinen peli kyllä toimii koneellani, mutta erittäin huonosti. Lagaa koko ajan ja grafiikat ovat surkeat. Näytönohjain on riittävä ja muutkin ominaisuudet kunnossa, yhtä lukuunottamatta. En saa asennettua oikein DirectX 9.0c -ohjelmaa. Miten se toimii? Koneeseen tulee pelin asennuksen aikana ilmoitus kyseisen ohjelman lataamisesta, mutta se ei lataudu oikein. Tässä videossa (linkki: http://www.youtube.com/watch?v=anyiD3iEii4) näytetään tuo ongelma. Olen myös yrittänyt ladata ohjelmaa netistä. Kun lataus loppuu, ohjelma ilmoittaa sen onnistuneen, mutta se ei toimi San Andreaksessa. Miten tuo pitää asentaa oikein? Miten purkaminen tapahtuu? Osaako joku auttaa? Kiitos.
OSAAKO JOKU AUTTAA?
PetriMikkoKeijoMake
1
99
Vastaukset
- Joka yrittää olla viisas
itselläni on acerin ihan normaali kone,en saanu asennettua mutta kaveri sattuu olemaan ''nörtti'' ja kas vain vaan muutama minuutti ja Johan toimi gta.En tiä oliko apua. Kannattaisi katsoa vähän ettet ostanu kaveriltas kyseistä peliä nimittäin piraatit ovat tunnetusti ainakin laittomia vaan myös laadultaa huonoja, joten jos peli on piraatti ni käyt ostamassa vaikka citymarketista aidon ja hanki ammattilainen asentamaan se! Toivottavasti jotain pientä apua! kannattaa myös katsoa että ram:ia on tarpeeks (ram=keskusmuisti tai jotain sinne päin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245