laguna 1 break 1,8-litrainen 8v
laguna 1 break 2-litrainen 8v
laguna 1 break facelift 1,6-litrainen 16v
laguna 1 break facelift 1,8-litrainen 16v
laguna 1 break facelift 2-litrainen 16v
megane 1 break facelift 1,4-litrainen 16v
megane 1 break facelift 1,6-litrainen 16v
megane 2 break 1,4-litrainen 16v
megane 2 break 1,6-litrainen 16v
megane 2 break 2-litrainen 16v
joku näistä on harkinnassa mutta kaikissa tuntuu olevan paljon vikoja. Tarvis jokapäiväiseksi käyttöautoksi joten ei saisi koko ajan olla rikki eikä myöskään täysin loppuun kulunut ja täyspaska eikä ruostunut, Noissa vanhemmissa lagunoissa pelottaa vikojen runsaus ja ruoste, uudemmissa lagunoissa samaten ja lisäksi vielä korkeammat korjauskustannukset, meganen 1-versioissa pelkään turkkikebab-laatua kun on mm älyttömästi puola ja sähkövikoja ja sitten 2-meganessa pelkään noiden lisäksi taka-akselin valuvikaa ja vvt-pyörää. Silti tuo 2-megane on kolariturvallisuudeltaan teoreettisesti kaikista turvallisin... eli vaikea valinta... ja näden vaihtoehtona olen miettinyt myös...
Espacea, mutten tiedä onko yhtään sen vähävikaisempi laitos kuin edellä mainitut...
Mitä renault farmaria suosittelette?
vaikearelluvalita
3
175
Vastaukset
- granatäpple
No Megane lll 1,4 Tce Break.
On tosin paljon kalliimpi kun nuo vanhat mutta 1.4 l Turbo on todella mukava ja vääntää alhaalta todella upeasti. Verratuna esim Vw 1.4 tsi 122 hv koneeseen on rellun kone tosi miellyttävä ja vähäkulutuksinen. - vaikearelluvalita
joo mutta tuon hinnan lisaksi taitaa olla liian pieni tavaratila 3 meganeissa
- jassu_jassu
Eiköhän tuossa uudessa farkussa ole ainakin yhtä iso tavaratila kuin edeltävässä mallissakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882