mistä open officelle saa kaava - objektin? tällä kyseisessä koneessa on Open office 3.4.1, mutta ei pysty lisää->objekti - valikon kohdasta kaava - nappia painaa, kun se on harmaalla. Ei siis ole aktivoitu.
Näin ollen en voi kirjoittaa matemaattista kaavaa .doc - dokumenttiini.
Miksi tätä objektia ei löydy tästä OO - versiosta ja mistä voi ladata sellaisen?
mistä open officelle saa kaava - objektin? tällä kyseisessä kone
5
221
Vastaukset
- aalpo
Latasin nyt OOoFormulaEditor. -http://extensions.services.openoffice.org/en/search/node/equation
tulee herja, kun käynnistää Ooo:n OooFormulaEditor. - ohjelman OOo Basic – ohjelma aukeaa ja ilmoittaa herjan;
- BASIC - suoritusvirhe.
Objektimuuttujaa ei ole määritelty.
Ja sitten maalaa tässä OOo Basic – ohjelmassa rivin
obj.EmbeddedObject.BaseFontHeight = baseFontHeight
siniseksi.
Mikä neuvoksi? Miten saan virheen pois? En pysty toistamaan virhettä Apache OpenOffice 3.4.1:ssä Windows Vista -ympäristössä. Kerro lisää, toimiiko esimerkiksi Math/Kaava itsenäisesti? Eräs mahdollinen syyhän voisi olla, ettei sitä ole asennettu?
- Sori, en pysty hirve
Sori näin myöhään. Ei ole ilmeisesti asennettu, mutta ihmettelen, että miten on mahdollista asentaa Apache Open Office ilman, että Math/kaava ei toimi.
Math/Kaava ei toimi itsenäisesti.
Yritin siis asentaa tuon toisen OOoFormulaEditor - ohjelman, mutta tuli siis yllämainittu virhe ja se avaa sen Open Office Basic - ohjelman ja...
siniseksi - ...
Sori, en pysty hirve kirjoitti:
Sori näin myöhään. Ei ole ilmeisesti asennettu, mutta ihmettelen, että miten on mahdollista asentaa Apache Open Office ilman, että Math/kaava ei toimi.
Math/Kaava ei toimi itsenäisesti.
Yritin siis asentaa tuon toisen OOoFormulaEditor - ohjelman, mutta tuli siis yllämainittu virhe ja se avaa sen Open Office Basic - ohjelman ja...
siniseksimuuta näin:
obj.EmbeddedObject.Component.BaseFontHeight - mistä open officelle
... kirjoitti:
muuta näin:
obj.EmbeddedObject.Component.BaseFontHeightJoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391