Olen MELKEIN 18v nainen ja pääsen kapakoihin sisään. Kun oikein haluttaa suostun jonidenkin kanssa inva veskiin pikaselle, kun on kännissä niin ei tuu ajateltua onko nuori tai vanha kunhan antaa kunnolla. Ukkomiehet haluu autossa kun ei voi kotiinsa viedä, toivoo vain ettei ole parkkipaikalla ketään katsomassa Kyllä sitä on tullut koleiltua tuntemattoman kanssa ihme paikoissa, sovituskopissa/kellarissa/junnan veskissä/metsässä "lenkillä"/Työ haastatelussa ?/airinkoa otaaessa ym. Kyllä kannattanut kun mieli tekee kai liikaakin k....a.
Pikapanolla vessassa
Välillä kiima pillu
6
6425
Vastaukset
- Välillä kiima kulli
Huono provo.
- keipoi
ihan kiva harrastus.
Mutta kattokaapa saul schupakin homo video
http://www.youtube.com/watch?v=V7Fi0MNoDV4&feature=youtu.be - juu-ja-joskus
Ei voi mitään kiimalleen
- olli
jos oikein panetta nin txta puh 0408736391 nin autan mielellani mennan vaikka risteilylla niin saaran panna kunnolla ja paljon
- Petteri
Jos sinä haluat tehdä noin elämälläsi niin siitä vaan. Minä ainakin panen lihapiirakkaa tyytyväisenä äitini makuuhuoneessa
- jaakko_69
Minulla on samanlainen tapa petteri mutta teen sen isäni nähden
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054094Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572318Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51054- 66844
- 20800
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117778- 39762
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748