Aikaisemmin oli juttua että Nissan olisi tuomassa Datsun merkkiä takaisin "halpismerkkinä" markkinoille.
Renault Nissanin pääomistajana ei kuitenkaan ole vielä päättänyt asiasta sillä merkki ilmeisesti kilpailisi konsernin Dacia autojen kanssa!
Ilmeisesti Datsunin piti jakaa vanhoja Renault moottoreita mitä ei kelpuuteta Renaulteihin ja Nissaneihin.
Saas muuten nähdä koska qasqaissa nähtäisiin Renaultin uudet 1.2 tce ja 1.4 Tce koneet tämän vanhan 1.6 bensakonern tilalla. Olisi muuten iso nosto qasqain imogolle saada uusi tätäpäivää oleva bensakone.
Onko Renault päättänyt Datsunin kohtalosta jo?
17
238
Vastaukset
- kukukukuku
Brittilehtien mukaan uuteen Qashqaihin on tulossa nuo uudet Renaultin koneet
- ei vanha kone
Nyky-Qq kone on modeni.
Kevyt alumiinilohko, joka on alun perin suunnitelu Micra Sporttiin, jolla ajavat rataakin maailmalla.
Kone on erittäin kestävä koviin tehoihin. - menestys perus biili
Hyvämaineisella Datsun merkillä tehdään laadukas halpis, alle 4000 dollarin auto !
- sen todella suuri päämarkkina on aasiassa ja venäjällä.
Suomeenkin tollainen halpis sopisi hyvin, kun suomessa kokoomus-leipäjonot on jo niin pitkiä !
Köyhyys ja työttömyys jo näkyy ja tuntuu suomessa. Tarvitaan halpoja autoja. Ja täällä Suomessa ei edes ole ollut kykyä ja tahtoa tehdä omaa automerkkiä. On tehty vain sellu bulkkia halvalla ja nyt se vähäinen teollisuus on suomesta siirretty aasiaan.
Aasian markkina ja tulotaso kasvaa. Siksi menestyvää datsunia tarvitaan niille markkinoille eritysesti.
Renault nissan on menestynyt kaikilla toimialoilla. Myös dacia on ollut suuri menestys. kaikki muutkin autotehtaat haluaa tuolle markkinalle, koska se on iso.
Lisäksi renault nissan panostaa tulevaisuuteen, sähköautoon. - hyvää teknikkaa !!!
qahqain etu on juuri se, että siinä on erittäin hyvä ja yksinkertainen bensiinimoottori. Ei siis ole vaivoina uudemman tekniikan ongelmia ja kalliita huoltoja !!!
- qashkuski
Erittäin suuri totuus. Juuri tämän takuuvarman tekniikan takia qashqain valitsin.
Kyllä Nissan tekee suuren virheen jos laittaa uuteen qashqaihin rellun koneet mutta tuskin Nissan pystyy niistä kieltäytymään. Alliansi vahvemman Renaultin kanssa tuo vielä turmion nissanille. - Erinomaistatekniikka
qashkuski kirjoitti:
Erittäin suuri totuus. Juuri tämän takuuvarman tekniikan takia qashqain valitsin.
Kyllä Nissan tekee suuren virheen jos laittaa uuteen qashqaihin rellun koneet mutta tuskin Nissan pystyy niistä kieltäytymään. Alliansi vahvemman Renaultin kanssa tuo vielä turmion nissanille.Renaultin uudet yhteistyö dieselit ja bensa pikkukoneet ovat alansa huippua !
Siis ne on parasta mahdollista uutta tekniikkaa. Tämä on tosi.
Ne Moottoritehtaat ovat ja niiden tuoteet ovat alansa huippua !
Ja esim. nyt jo mercedes benz- renault yhteistyö myy paku kangoa mersuna.
Ja ensi vuonna renault suv capture tulee suv pikkumersuna !
Huipputekniikkaa se on, se Renault-nissan- tekniikka !
Kehitystyötä on tosiaan tehty.
Mutta noin itse tavallisena autonkäyttäjänä en tarvitse kallista liian mutkikasta tekniikkaa.
Koska Sen uuden tekniikan huoltaminen ja korjaus on kallista, eikä onnistu itse pihalla.
Siksi itse arvostan mahdollisimman yksinkertaista tekniikkaa, jota on halpa ja helppo huoltaa ja huollattaa myös järkevän hintaisissa pikku korjaamoissa !
Mulla on itsellä käyttöautona qq 1,6 bensa. Ja perushuollolla on menny jo 180 000 km, ongelmitta.
Ja Suomessa taloudellisen diiselin pito on niin kallista, että bensa on halvempi, jos siis ei aja valtavia km määriä...... - qashkuski
Erinomaistatekniikka kirjoitti:
Renaultin uudet yhteistyö dieselit ja bensa pikkukoneet ovat alansa huippua !
Siis ne on parasta mahdollista uutta tekniikkaa. Tämä on tosi.
Ne Moottoritehtaat ovat ja niiden tuoteet ovat alansa huippua !
Ja esim. nyt jo mercedes benz- renault yhteistyö myy paku kangoa mersuna.
Ja ensi vuonna renault suv capture tulee suv pikkumersuna !
Huipputekniikkaa se on, se Renault-nissan- tekniikka !
Kehitystyötä on tosiaan tehty.
Mutta noin itse tavallisena autonkäyttäjänä en tarvitse kallista liian mutkikasta tekniikkaa.
Koska Sen uuden tekniikan huoltaminen ja korjaus on kallista, eikä onnistu itse pihalla.
Siksi itse arvostan mahdollisimman yksinkertaista tekniikkaa, jota on halpa ja helppo huoltaa ja huollattaa myös järkevän hintaisissa pikku korjaamoissa !
Mulla on itsellä käyttöautona qq 1,6 bensa. Ja perushuollolla on menny jo 180 000 km, ongelmitta.
Ja Suomessa taloudellisen diiselin pito on niin kallista, että bensa on halvempi, jos siis ei aja valtavia km määriä......Siksi tuntuukin kummalta lukea autoalan lehtiä kun niissä poikeuksetta Qashqai haukutaan lyttyyn kuin se olisi sen ostajille suurin harmi.
Viimeisin artikkeli löytyy TL:n uusimmasta numerosta, jossa muistaaksen kuusi viistoperäistä 1.6 l, kuusivuotiasta käytettyä laitetaan paremmuusjärjestykseen. Pienenä lohtuna se ettei Colf voittanut mutta Qashqai jätettiin viimeiseksi, toimittajan vihjaillessa että Nissania ei kannata valita jos ostaa käytetyn. Tai jos sen valitsee, tekee naapurin kiusaksi. Älytöntä kirjoittelua ja äärimmäisen vanhanaikaista ajattelua.
Ja kuitenkin Qashqai myy tänä päivänä paremmin vertailun voittaja tai yksikään osallistuja, eikä qassu ole kuudessa vuodessa muuttunut autona miksikään.
Onko autotoimittajat seonneet vai kaikki Qashqain valinneet? - ei kannata välittää.
qashkuski kirjoitti:
Siksi tuntuukin kummalta lukea autoalan lehtiä kun niissä poikeuksetta Qashqai haukutaan lyttyyn kuin se olisi sen ostajille suurin harmi.
Viimeisin artikkeli löytyy TL:n uusimmasta numerosta, jossa muistaaksen kuusi viistoperäistä 1.6 l, kuusivuotiasta käytettyä laitetaan paremmuusjärjestykseen. Pienenä lohtuna se ettei Colf voittanut mutta Qashqai jätettiin viimeiseksi, toimittajan vihjaillessa että Nissania ei kannata valita jos ostaa käytetyn. Tai jos sen valitsee, tekee naapurin kiusaksi. Älytöntä kirjoittelua ja äärimmäisen vanhanaikaista ajattelua.
Ja kuitenkin Qashqai myy tänä päivänä paremmin vertailun voittaja tai yksikään osallistuja, eikä qassu ole kuudessa vuodessa muuttunut autona miksikään.
Onko autotoimittajat seonneet vai kaikki Qashqain valinneet?Jotain on hampaankolossa kyllä, tai muut merkit maksaa julkisuudesta ja mainostamisesta paremmin, tms. Ilmeisesti nissan ei mainosta ja sponssaa autolehtiä ja toimittajia . Luulisin kun se sävy on tollainen lehdissä !?
Mutta käyttöautona nämä on hyviä pelejä, uusina ja käytettyinä. Suosittelen vuosien kokemuksella.
--- ja kansa tietää, 2012 myyntiykkönen on qq Suomessa !!!
Ja myy Euroopassa hyvin ! - Lingustin
qashkuski kirjoitti:
Erittäin suuri totuus. Juuri tämän takuuvarman tekniikan takia qashqain valitsin.
Kyllä Nissan tekee suuren virheen jos laittaa uuteen qashqaihin rellun koneet mutta tuskin Nissan pystyy niistä kieltäytymään. Alliansi vahvemman Renaultin kanssa tuo vielä turmion nissanille.Siis Nissanhan oli käytännössä kanttu vei kun Renault päätti pelastaa sen. Renaultin aikana Nissan on elänyt parasta kauttaan koskaan. Yhdessä rellu-nissan on vahva tekijä moottoripuolella. Qashqai olisi loistava 1.4 Tce koneella!
- qashkuski
Varmaankin juuri niin on asia ettei Nissan mainosta lehdissä. Iltsikassa joskus koko sivun Juke mainos mutta ainakaan minun silmiin ei ole osunut autolehdissä Nissanin mainosta.
Tieto onkin sitten mannaa siltä osin että esim. Golfia ja Passattia mainostetaan isolla rahalla joten kävisiköhän kauppa WAG-konsernin autoilla tätä tahtia jos pidättäytyisivät tyystin mainostamasta.
Nissania mainostetaan kuitenkin teeveessä miltei jatkuvasti eli rahanpuutteesta ei voi olla kyse. Huvila ja Huussi- ohjelmakin näyttää myös saaneen sponsorikseen Nissanin. - Uno Mirafiori
Tiedä tuota. Dacia on varmasti ihan ok käyttöpeli, se "itämerkki" vaan taitaa olla pienoinen este monelle. Jospa vaikka Sanderoa myytäis Datsun Cherrynä , se vois yltää yllättäviin myyntilukuihin , kunhan esim maskia muokattais pikkasen 100 A :ta muistuttavaksi ? voin tieten olla väärässäkin
- suomi pyörille100a
datsun 100 a oli aika hyvä halpa auto - siis hyvä halpa auto.....
- hyvää mutta ruostui.
suomi pyörille100a kirjoitti:
datsun 100 a oli aika hyvä halpa auto - siis hyvä halpa auto.....
Oli uno ja mirafiorikin mukavia pelejä !
Ittellä oli mirafiori 1600,, aika hyvä peli ! - kehitystä tarvitaan
hyvää mutta ruostui. kirjoitti:
Oli uno ja mirafiorikin mukavia pelejä !
Ittellä oli mirafiori 1600,, aika hyvä peli !Nyt tarvitaan uutta ajattelua, on nääs aika lopettaa massa-työttömyys ja köyhyys.
Massa-työttömyys-Suomessa voitaisiin tehdä töitä, toimia halvalla, esim autoja, leipäjonoon sopivia halpoja autoja.
Niin kansalla olisi töitä ja kansa vosi ajella leipäjonoon ja markettiin halvoilla autoilla, joihin tehtäisiin polttoainekin kotimaassa.
Näin työtä ja leipää ja verotuloja tulisi tähän köyhään työttömyys maahan.
Kun nykyinen malli ja olotila on täysin järjetön. Ollaan työttöminä ja rahattomina ja kaikki tuodaan ulkomailta. - Ja työt näin viedään ulkomaille..... - alasajon mallia
kehitystä tarvitaan kirjoitti:
Nyt tarvitaan uutta ajattelua, on nääs aika lopettaa massa-työttömyys ja köyhyys.
Massa-työttömyys-Suomessa voitaisiin tehdä töitä, toimia halvalla, esim autoja, leipäjonoon sopivia halpoja autoja.
Niin kansalla olisi töitä ja kansa vosi ajella leipäjonoon ja markettiin halvoilla autoilla, joihin tehtäisiin polttoainekin kotimaassa.
Näin työtä ja leipää ja verotuloja tulisi tähän köyhään työttömyys maahan.
Kun nykyinen malli ja olotila on täysin järjetön. Ollaan työttöminä ja rahattomina ja kaikki tuodaan ulkomailta. - Ja työt näin viedään ulkomaille.....tää kokoomus-palvelu - malli upottaa koko suomen.
valtion omaisutta on myyty halvalla pois, saadut rahat tuhlattu syömävelkaan.
Palvelua yms uutta lisäarvoa tuottamatonta työtä yritetään teettää halvalla,,, kansa näin köyhtyy, leipäjonot pitenee,, jne...
Sa,aan Rikkaat vetää etua ja veroa-alea suoraan kuormasta.....
- volvo for ever
niin teki volvo aikoinaan oli rellun konetta näissä 340 ja daffin .oliko se jopa kumi remmeillä välitys .ainoo volvon volvo oli 1973 tuplakaasareilla ,se oli menoo nätein korimalli ennen näitä juustohöylämalleja .240 olikin sitten the only and only ,itellä on vanha 850 vm94 kyllä sillä pääsee pintakaasulla pääsee siedettäviin kulutuksessa näin se vaan on mentävä ,mutta merkkiä en vaihda.
- datsun kestää
Mulla itsellä on käyttöautona toi vanha 440 volvo, renault 1,8 moottorilla.
Ja se on erittäin hyvä ja kestävä ja taloudellinen.... Siis hyvä auto edelleen !!!
Nissan on nyt tehnyt sen datsunin ja stä valmistetaan, intiassa, indonesiassa ja kai myös venäjällä kohta. Se on laadukas, halpa Kätevä täysin uusi pikkuauto. Hinta 4000 - 5000 -dollaria markkinasta riippuen.
Tällainen edullinen vähän kuluttava pikkuato on edelleen järkevämpi kuin kallis hybridi tai sähköauto ! huom !!!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818