Tapasin kesällä miehen, joka vei jalat alta, ja nyt muutaman mutkan kautta hän on jälleen elämässäni. Hyvin viihdytään yhdessä, ja ikävä oli molemmilla. Kehittyykö ystävyydestä suurempaa ?
Tuntijalleni
4
61
Vastaukset
Hei
näen sinun toiveesi korkealla, tämä kaveri osasi koskettaa sinua juuri oikeasta kohdasta.
saat häneltä varmasti yhteydenottoja, siihen se ei kaadu.
tiedätkös, sinä olet joskus entisessä elämässä elänyt latviassa? tuntuuko se sinusta tutulta? olit kauppiaan tytär. sinä keräsit simpukoita ja koristelit niillä ympäristöäsi.
kyllä te tapaatte ja viihdytte yhdessä, teidän kannattaa ehdottomasti jatkaa tätä romanssia.
t. Keskiyö- sammakko prinssi?
Hei Keskiyö,
Toiveita on, ja tunteita. Romanssin jatkuminen olisi toiveideni täyttymys.
Osaatko kertoa tilannetta tai paikkaa missä tapaamme? Pystytkö aistimaan hänen tunteitaa, mitä mahtaa miettiä meistä.
Latvia ei suoraan tunnu tutulta, mutta miksipä ei :) Hei
minun on vaikea katsoa mutkan kautta toisen tunteita.
ainakin te tapaatte jossakin, missä on lähellä urheilukenttä. sinun kotiisi tulee onni niin tai näin, katso tämä kaveri ja pidä muutenkin silmäsi auki. tuo mies pitää kasveista.
tuosta latviasta vielä sen verran, että sinä autoit usein isää kauppamatkoilla.
t. Keskiyö- sammakko prinssi?
Kasveista? No siitä en ole aivan varma, taitaa hänellä yksi huonekasvi olla parvekkeella, muistaakseni äitinsä valitsema. (toivottavasti on hoksannut nostaa sen sisälle talveksi)
No me ollaan tavattu kesällä paikkakunnalla missä on ollut urheilukenttä lähellä, ja on käyty urheilukentän laidalla seisoskelemassakin :)
Onnea odotellessa.
Pidän kaupasta ja matkustelusta edelleen :) Ja työltäni toivon vaihtuvuutta ja matkustelua myös työssä, ehkä se tulee jo menneestä elämästä.
Kiitos Keskiyö!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1453218Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262830Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina662200Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2861638Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.51473Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät251352Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31251Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31002Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115920Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103903