PULIUKOT ja mut sekopäät

m21

halusin vaan sanoa että vihaan niin saatanasti kaikkia vitun spurguja ketkä istuskelevat puistonpenkeillä ja huutavat ja luulevat omistavansa koko puiston, kerran näin hotelli lappeen edustalla niillä penkeillä mis on istutuksia ni oli, 4-5 spurgua ja ne tappeli viinapullosta kovaan ääneen yks oli jo saanu turpaan ku sil oli nenä verillä
Sillon aattelin et noi vois kaikki viiä saunan taakse,, SIIS tarviiks tollast riehumista katella
niiku jos kaupungilla käppäilee??
Säälittävin tapaus oli kun joku äijä istui iso kristiinan edustalla jäisessä maassa housut kintuissa omassa kusessaan :/. ei saatana
ton alemmas ei enää ihminen voi mennä.
Siis mua vaan vituttaa kaikki saatanan hullut riehuja juopot ketkä häiritsevät muitten elämää haisemalla ja riehumalla 24/7.
jos saisin päättää niin ampuisin jokaikisen puliukon mitä vastaan tulis

11

2317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puliukko

Mitäs pahaa ne on sulle tehny?

• asiD

Miettiny koskaan että miksi ne on siellä, miksi niitten elämä on menny sellaseksi ? Entä teitkö sä mitään sen kuseenjäätyneen auttamiseksi ? Sä taidat pelätä niitä ja omaa avuttomuuttas ? Muistakko jostain lukenees, ettei terveet ja vahvat apua tarvi, vaan heikot ja sairaat. Mee ittees. Onneks sulla ei ole oikeutta ampua ketään paitsi ittes. Käytä sitä, jos tarvii jonkun elämää hallita.

• Jack Frost

Sääliä voi sen verran antaa ja apua että liipasemiset vetäis. Ei ne sen enempää apua tarvitse. Enneminkin se tarvitsee apua joka niitä tahtoisi auttaa.

• Vihaaja myös !!

L:rannan puliukot,naiset,ja muut työtä vieroksuvat,kursseilta kursseille kulkevat hyypiöt pitäisi kerätä yhteen laumaan,laittaa proomuun ja viedä Saimaalle autiolle saarelle huutamaan,tappelemaan.Mukaan puhdasta vettä,näkkäriä,perunaa,porkkanaa.Saari täytyy olla riittävän kaukana mantereesta,että uimalla pois yrittävä vajoaa Saimaan aaltoihin.Eiköhän tällä keinolla keskusta,Voisalmi,Sammonlahti rauhoittuisi.On todella naurettavaa näiden veijareiden hyysääminen L:rannassa,normaali ihminen joka yrittää ja pyrkii elämään normien mukaan,mikäli joskus esim sairauden vuoksi joutuu turvautumaan sosiaalihuollon apuun saa varmasti kielteisen päätöksen,mutta näille ainaisille juopoille jaetaan rahaa auliisti.Onko tämä enää oikein????????

• asiD

Koskaan kokeillut elää sillä rahamäärällä mitä sossusta auliisti jaetaan? Toisaalta, jos sun taloutesi on niin kiikun kaakun, että sairauden tms.vuoksi joudut turvautumaan sossun apuun, ei taida sunkaan elosi kovin kaukana kädestä-suuhun olla.
        Tehkää hei jotain. Etsikää ja kustantakaa se autiosaari, olette ainakin tehneet jotain asioitten eteen.Ihan turha jaella tappotuomioita nimettömänä netissä,kun voisi saada konkreettisesti toimimalla asioihin muutosta. Luulen,että sinne teidän autiosaarellenne olisi ryntäys,tunkua suorastaan. Ainakin näin komeilla ilmoilla.

• Kruuse
        asiD kirjoitti:

Koskaan kokeillut elää sillä rahamäärällä mitä sossusta auliisti jaetaan? Toisaalta, jos sun taloutesi on niin kiikun kaakun, että sairauden tms.vuoksi joudut turvautumaan sossun apuun, ei taida sunkaan elosi kovin kaukana kädestä-suuhun olla.
        Tehkää hei jotain. Etsikää ja kustantakaa se autiosaari, olette ainakin tehneet jotain asioitten eteen.Ihan turha jaella tappotuomioita nimettömänä netissä,kun voisi saada konkreettisesti toimimalla asioihin muutosta. Luulen,että sinne teidän autiosaarellenne olisi ryntäys,tunkua suorastaan. Ainakin näin komeilla ilmoilla.

"Koskaan kokeillut elää sillä rahamäärällä mitä sossusta auliisti jaetaan?"

- Olen joskus joutunut turvautumaan sossun rahaan. Jos nyt haluat tietää paljonko sieltä kuukaudessa saa pätäkkää, niin summa on karkeesti noin 100 € enemmän kuin kuukausittainen opintotuki opintolaina. Mielestäni siinä on pienen pieni epäkohta, että toimeentulotuki on enemmän kuin opintotuki ja opintolaina yhteensä!

• asiD
        Kruuse kirjoitti:

"Koskaan kokeillut elää sillä rahamäärällä mitä sossusta auliisti jaetaan?"

- Olen joskus joutunut turvautumaan sossun rahaan. Jos nyt haluat tietää paljonko sieltä kuukaudessa saa pätäkkää, niin summa on karkeesti noin 100 € enemmän kuin kuukausittainen opintotuki opintolaina. Mielestäni siinä on pienen pieni epäkohta, että toimeentulotuki on enemmän kuin opintotuki ja opintolaina yhteensä!

opiskelijoitten oletetaan valinneen itse osansa. Tosin niin spurgutkin, mutta monasti opiskelijat saavat lisäsärvintä mamin jääkaapista. Tiedä häntä. Harmillista,että viina on Suomessa niin halpaa,että köyhyysrajalla/rajan alapuolella elävän ei kannata laittaa rahojaan muuhun kuin viinaan. Valinnat on tehty helpoksi. Kun vaihtaa rahansa viinaan saa ainakin täysipainoisen ja laadukkaan vastineen rahoilleen.

• Repro

olen kanssasi,siinä tulee minulla raja vastaan jos ei työt kelpaa,turha valittaa elämäänsä jos ei sitä itse edes halua parantaa.
        Ja kyllä,olen miettinyt monesti sitä kuinka nämä spurgut ovat tuohon elämäntilanteeseen joutunut,ja yleensä se on ollut VIINA,jäänyt vain yksinkertaisesti putki päälle.

• eukko
        asiD kirjoitti:

opiskelijoitten oletetaan valinneen itse osansa. Tosin niin spurgutkin, mutta monasti opiskelijat saavat lisäsärvintä mamin jääkaapista. Tiedä häntä. Harmillista,että viina on Suomessa niin halpaa,että köyhyysrajalla/rajan alapuolella elävän ei kannata laittaa rahojaan muuhun kuin viinaan. Valinnat on tehty helpoksi. Kun vaihtaa rahansa viinaan saa ainakin täysipainoisen ja laadukkaan vastineen rahoilleen.

Joo tekis miel hakata ne kaikki örvelöt! Onnex iso-kristiinassa on niin komeat ja ihanat vartijat, jotka hätyyttelevät niitä paskapäitä ulkopuolelle..ei muuta ku kaikki örvelöt samaan junaan ja vaikka kambiaan juomaan kuravettä..

• - S -

Olen siis täysin samaa mieltä m21:n kanssa!!

• olkoon.:(

Haisevat tosi voimakkaasti Iso-Kristiinan sisäpuolellakin, istuessaan niillä penkeillä. Kyllä on todellakin heidän omaa syytään, että ovat tuossa tilassa. Käyttäisivät senkin vähäisen rahan, jonka saavat ruokaan ja pesuvälineisiin. Ihme kumma, ettei tuosta ole tehty loppua, että majailevat Iso-Kristiinan käytävillä ja alakerran parkkihallissakin. Tiedän kokemuksesta, etteivät halua apua, ja jos haluavat, *saisiko viinaa?* Todellakin, heille pitäisi olla paikka jossain muualla, kuin puistoissa ja kauppakeskuksissa häiritsemässä jo pelkällä olemuksellaan niin meitä Lpr:sia kuin turistejakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8253
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4541
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4313
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3942
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3430
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3423
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3338
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3113
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2851
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2614
    Aihe