Heippa, olen 18-vuotias tuleva äiti Turun seudulta ja olis kiva tutustua lähialueella muihinkin nuoriin äiteihin. :)
Turun seutu
5
176
Vastaukset
Itse olen 18.v ja 1½.v pojan äiti :) Missä päin turkua asut ?
En asu Turussa vaan Turun seudulla eli todella lähellä. Sellaisella pikku paikkakunnalla kuin Aura, et varmaan oo koskaan kuullutkaan ? :D
- kisskiss
En asu siel päin mut oon 1kk ikäisen pojan äiti :) ois kiva jutella vaik ihan netis. sukulaisii kanta-hämees ja ite oon pohjois-karjalast :) laita meilii [email protected]
- Tuleva äippä 18v
En asu Turussa mut isä kyllä eli käyn aika usein.Olen 18v ja toisella kuulla raskaana.Itellä ei pahemmin noita ystäviä ole joten olisi kiva jutella :)
- jennaukr
Moi! Oon 17-vuotias (täytän helmikuussa 18) ja odotan esikoistani toukokuulle. Asun kans aika "lähellä" Turkua ja mun äiti asuu Kyrössä, ja oon siellä itekkin asunut jokusen vuoden, joten tiiän missä Aura on. :) Ois kiva vaik kirjotella, kun mulla ei oikeen oo seuraa samanikäisistä odottajista. Laita vaikka s-postia; [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918