Olen 18v homo poika ja tytöt on alkanukki kiinnostaa pitäiskö tästä huolestua?
tytöt
11
2721
Vastaukset
- lihaksikas jäpä
olen lihaksikas ja seksikäs mies turusta ;) tuu tänne nii voidaa pitää hauskaa ja sen jälkee et enää kato ees tyttöihi päi
- n+25
hahhah, kysyitkö tosissasi? :) ehkä ei kuitenkaan kannata huolestua. ties vaikka olisit bi-seksuaali! tai se voi olla ohimenevää, ehkä olet sittenkin 70%homo ja 30%hetero..... joillekkin homous tai lesbous tai bi tai mikä tahansa seksuaalisuus voi tulla itsellekkin täysin selväksi paljon myöhemmin, vaikka 28 tai vaikkapa vasta 43 vuotiaana! joillekki se on itsestään/heti selvää.. never knows! ja sinä olet vielä niin nuori että kannattaa katella! no worries................................ (:
- Anonyymi
Voithan olla bi tai osapäiväisesti homo ja jonkun päivän hetero, tuleepahan vähän vaihteluakin😉
Kyllä olisin huolissani.
Suosittelen että jaat peppuasi homomiehille mahdollisimman tehokkaasti.
Olet kuitenkin liukumassa hetero maailmaan.
Anna panna vielä kun maistuu.- Anonyymi
Hieno homma: olet bi! Pääset naimaan sekä tyttöjä että poikia!
- Anonyymi
Olisin erittäin huolissani!!
- Anonyymi
Päinvastoin, paranemisen alkuvaihe sairaudesta
- Anonyymi
Piilopuppelin löpinöitä
- Anonyymi
Spede se rulaa ja housuissa kuraa trallallaa
- Anonyymi
Olet Bi. Onneksi olkoon!
Meitä on paljon,eikä kannata pelätä omia ajatuksia ja rajoitteita.
Bi-seksualisuus on suuri mahdollisuus - Anonyymi
Aloitat tyttöjen kanssa varovasti. Laitat eka kakkoseen ja kuulostelet uskallatko siirtyä ykköseen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502