Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

uusio tarina

japi

[email protected] [email protected]

(ota x kirjain pois osoitteen edestä niin se toimii)

Moi kaikki. Aikoinaan kirjoitin ensimmäiseksi "koetarinaksi" tänne tuon alla olevan siskolla jutun. Se oli tarkoituksella lyhyt, hieman väritön, ja pikaisesti kirjoitettu. Suunnattoman lukuisista pyynnöistä johtuen (yksi) voisin kuitenkin kirjoittaa sen uusiksi mutta ainoastaan teidän toiveittenne mukaan. Miten tarinan kuuluisi mielestänne oikeasti tapahtua?
Parhaiten sairaille aivoilleni sopivat juonen käänteet yritän vääntää järkeväksi tarinaksi joka sitten julkaistaan täällä kaikkien suunnattomaksi riemuksi. :)



Olin vierailulla siskoni Tainan ja hänen poikaystävänsä Jarin luona Tampereella. He asuivat mukavassa yksiössä aivan kaupungin keskustassa Hämeen-sillan kupeessa. Oli torstai-ilta kun saavuin, mutta vaikka Jarin pitikin mennä aamulla töihin, otimme viinaa aika reippaasti. Puolenyön aikaan Jari sanoi menevänsä nukkumaan koska aamulla oli aikainen herätys. Hän kömpi parisänkyyn ja nukahti melkein heti vaikka minä ja siskoni jatkoimme vielä juttelemista ja ryyppäämistä. Joskus neljän aikaan mekin viimein saimme tarpeeksemme ja aloimme puuhaamaan nukkumaan menoa. Olimme melkoisessa humalassa eikä siskoni enää jaksanut alkaa sijaamaan minulle vuodetta lattialle, joten hän pyysi minua tulemaan heidän parisänkyynsä täksi yöksi. Menin iltapesulle ja kun palasin Taina pyysi minua menemään seinän viereen nukkumaan ja poistui itse vessaan. Kömmin sänkyyn peiton alle. Sängyssä oli vain yksi peitto, mutta se oli niin suuri, että siinä pystyi hyvin nukkumaan. Hetken kuluttua Taina sammutti valot ja tuli vuoteeseen väliimme nukkumaan. Hänellä oli yllään vain pikkuhousut mutta oli jo niin valoisaa että erotin selvästi hänen upean vartalonsa. Juttelimme vuoteessa vielä jonkun aikaa kunnes nukahdimme.

Jossain vaiheessa heräsin siihen että vieressäni kiehnättiin. Käännyin kyljelleni Tainaan päin ja avasin silmäni. Hän makasi kyljellään minuun ja painoi päänsä tyynyyn heti huomattuaan minun heränneen. "Mitä jos Mika herää" kuulin Jarin kuiskaavan Tainan takana. Taina käänsi päänsä hitaasti tyynystä ja katsoi hetken silmiini mutta ei vastannut mitään jolloin Jari riisui Tainalta pikkuhousut ja peitto nousi koholle kun hän nosti Tainan toisen jalan koukkuun. Hetken kuluttua Taina ummisti silmänsä ja alkoi huohottaa hiljaa. Huomasin kuinka Jari asetteli kulliaan kohdalleen ja lopulta hän aloitti hitaat, rytmikkäät työnnöt. Hän veti peittoa pois Tainan päältä kunnes se oli hänen vyötäröllään ja paljasti kauniit, pyöreät rinnat. Jari alkoi leipoa Tainan rintoja takaapäin samalla kun hänen työntönsä kävivät yhä kiivaimmiksi. Jokaisella työnnöllä Taina painui lähemmäksi minua ja katsoi välillä kuin anteeksi pyydellen silmiini vaikka kasvomme olivat miltei vastakkain. Kullini seisoi alushousuissani niin että siihen koski kun tunsin siskoni kuuman hengityksen ihollani. Hänen poikaystävänsä teki vielä muutaman rajun työnnön kunnes irtautui Tainasta ja voihki hetken. "Haluuksä saada kans? Mun täytyy just lähtee." hän kysyi selällään maaten ja odottaen hengityksensä tasaantumista. "Ei tartte" Taina sanoi ja samassa Jari nousi vuoteesta ja meni suihkuun. Ei kulunut aikaakaan kun Jari oli jo pukeutunut ja lähti töihin.

Minä makasin edelleen siskoni kanssa vuoteessa kasvot vastatusten enkä saanut silmiäni irti hänen rinnoistaan joiden nännit seisoivat jäykkinä. Taina työnsi kätensä varovasti haaroihinsa katsoen koko ajan minua. Peitto oli jo meidän lantiomme korkeudella ja kun hän nosti jalkaansa, näin kuinka hän alkoi hieroa pilluaan. Sitten hän kääntyi katsomaan minun haaroihini jossa kullini teki komean pullistuman alushousuihini. Tartuin alushousujeni kaulukseen ja painoin niitä alaspäin kunnes kullini ponnahti ulos täyteen mittaansa. Taina alkoi huohottamaan ääneen kun hän katseli kulliani ja potki peiton pois päältämme. Kun olin saanut alushousuni pois jalasta aloin runkkaamaan kulliani siskoni kääntyessä selälleen. Hän hieroi pilluaan kaksin käsin upeiden rintojen puristuessa käsivarsien väliin. Nousin polvilleni ja konttasin hänen jalkojensa väliin. "Älä" hän huohotti. "Runkataan vaan kulta.. Joohan". Olin kiimasta sekaisin kun katselin siskoni avointa rakoa. Vatkasin kulliani kuin mielipuoli. "Multa tulee kohta.. Saanhan mä tulla sun pillulle.." Taina kurottui katsomaan kaluani."Voi Mika. Mä laukeen nyt. Anna tulla" hän voihki ja levitti reitensä aivan levälleen samalla kun hinkkasi klitoristaan. Se näky oli minulle liikaa. Liikahdin hieman eteenpäin ja painoin terskani vasten hänen litimärkää reikää ja hieroin sillä häpyhuulia samalla kun sperma alkoi suihkuta siskoni vitulle. Hänen kätensä levittivät sitä ympäri pillua hipaisten välillä herkkää kullini päätäni. Voihkimme molemmat ääneen kun runkkasin vielä viimeiset tipat Tainan reisille. Sitten retkahdin hänen viereensä makaamaan ja nukahdin

3

6546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinni

      Sulla on hemmetin hyvä tyyli kirjoittaa ja olet juuri sopivan rietas, mutta esittäisin sulle pyynnön: voisitko kirjoittaa tarinan, jossa ei sekstailisi sukulaiset keskenään. Mua häiritsee se, kun taas muuten nautin tarinoistasi valtavasti...

      • japi

        Moi Tinni. Mulle toi tarinoiden kirjoittaminen on aika rankkaa puuhaa kun yritän pyöritellä ja muotoilla lauseita "täydellisiksi??" tunti tolkulla. Jotta jaksaisin näitä kirjoittaa, niin niissä pitää olla joku juttu. Mulle se on tuhmuus. Mutta tarinanhan voi kelposti kopioida koneelleen ja muuttaa henkilöt mieleisekseen. Luin kerran jostain todella hyvän tavallisen tarinan jonka henkilöitä sitten fiksailin. Joskus myöhemmin kun sen taas löysin, niin sitä oli kyllä aika mielenkiintoista lukea. Jos joskus keksin jotain tavallista tuhmaa niin laitan sen tänne vai pitäisiköhän kirjoittaa tarinoista kaksi eri versiota? Kiitos sinulle kuitenkin.


    • aa-muna

      Näistä kyllä huomaa, että on joksettu hioa tarinaa paremmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe