Pitkäaikainen haaveeni vihdoin toteutuu. Lähden Australiaan noin kuukaudeksi. Lähtö on heti joulun jälkeen ja tulen takaisin tammikuun lopulla. Lennän Sydneyyn missä myös vietän suurimman osan ajasta. Ystäväni asuu siellä jonka luona saan olla. Hän on paikallinen ja on luvannut kierrättää minua joka puolella. Kysyn kuintekin vielä näin ulkomaalaisena että mitä paikkoja kannattaa käydä katsomassa? Listalla meillä on jo Sydneyn rannat, Wollongong sekä the Blue Mountains. Tietysti myös ooppera talo ja kaikki mahdolliset puutarhat. Mitä muuta? Suuri kaupunkihan se on, niin nähtävääkin on vaikka kuinka paljon. Jos minulla on aikaa ja rahaa, ajattelin käydä Adelaidessa muutaman päivän missä eräs tuttavani asuu, sekä Cairnsissa katsomassa koralliriuttaa (se olis kyllä unelma!). Kaikki vihjeet tervetulleita :)
Joulun jälkeen Aussihin kuukaudeksi
Josuli79
1
219
Vastaukset
- 2011
varaa uudenvuoden vastaanotolle sydneyn oopperataloolle aikaa on mahtavaa ilotulitusta kahdesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043