Pitkäaikainen haaveeni vihdoin toteutuu. Lähden Australiaan noin kuukaudeksi. Lähtö on heti joulun jälkeen ja tulen takaisin tammikuun lopulla. Lennän Sydneyyn missä myös vietän suurimman osan ajasta. Ystäväni asuu siellä jonka luona saan olla. Hän on paikallinen ja on luvannut kierrättää minua joka puolella. Kysyn kuintekin vielä näin ulkomaalaisena että mitä paikkoja kannattaa käydä katsomassa? Listalla meillä on jo Sydneyn rannat, Wollongong sekä the Blue Mountains. Tietysti myös ooppera talo ja kaikki mahdolliset puutarhat. Mitä muuta? Suuri kaupunkihan se on, niin nähtävääkin on vaikka kuinka paljon. Jos minulla on aikaa ja rahaa, ajattelin käydä Adelaidessa muutaman päivän missä eräs tuttavani asuu, sekä Cairnsissa katsomassa koralliriuttaa (se olis kyllä unelma!). Kaikki vihjeet tervetulleita :)
Joulun jälkeen Aussihin kuukaudeksi
Josuli79
1
266
Vastaukset
- 2011
varaa uudenvuoden vastaanotolle sydneyn oopperataloolle aikaa on mahtavaa ilotulitusta kahdesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201771Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3211433Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959- 11955
- 77907