EF - Matka Englantiin.

Chrysanthium

Onko kukaan menossa Englantiin EF-kielimatkalla?

Jos on, varoitan seuraavaa. Kannattaa katsoa selkänsä taakse, kaikkialle missä pystyykään, sillä englannissa ei pahemmin opiskelijoista pidetä. Näin kävi mieheni veljen matkalla.

He olivat siellä kolme viikkoa ja viimeisellä viikolla sitten sattui ja tapahtuikin. Yhtenä iltana oli vaihtoehtona mennä joko rannalle tai sitten elokuvateatteriin.

Heille, jotka menivät elokuvateatteriin, ei käynyt mitään. He, jotka menivät rannalle, noh, he eivät olleet niin onnekkaita.
20 englantilaismiestä oli hyökännyt heidän päälleen, ilman minkäänmuunlaista syytä kuin rasismi. Kukaan heistä ei ollut suomalainen, joukossa oli pelkästään ranskalaisia ja italialaisia. Tällä hetkellä kaksi heistä ovat kuolleet, viisi muuta ovat teho-osastolla, kriittisessä tilassa. Englannissa ei pidetä kuulemma opiskelijoista, oli vastaus kysymyksiin.
Kun kysyttiin, että onko tätä useinkin tapahtunut, EF-matkan ohjaajat sanoivat, että juu, pari kertaa sitten oli joku norjalainen kuollut.

En sano, että näin aina tapahtuu, mutta kehoitan varovaisuuteen matkalla. Ei tosiaankaan voi tietää mitä voisi tapahtua.

11

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieku

      missään muualla ei varmaan voi saada turpaansa kuin EF-MATKALLA ENGLANNISSA. kaiken lisäksi taisit keksiä tarinasi ihan itse.

      • Chrysanthium

        ... miksi olisin keksinyt tämän tarinan itse?


    • dtjzdj

      Missä paikassa tuo oli tapahtunut??

      P.S STS on paljon parempi kuin EF

      • Chrysanthium

        ... nimisessä paikassa. Jonkin näköinen pikkukaupunki rannikolla, kutsutaan kuulemma Englannin "Ibizaksi"...


      • lauren__
        Chrysanthium kirjoitti:

        ... nimisessä paikassa. Jonkin näköinen pikkukaupunki rannikolla, kutsutaan kuulemma Englannin "Ibizaksi"...

        Niinno. Ei siellä Englannissa kannata välttämättä kulkea se EF:n laukku kädessä. Mutta voi sitä hakatuksi tulla missä vaan. Olin viime vuonna kansainvälisellä kielikurssilla Brightonissa, eikä mitään tapahtunut ainakaan 52 suomalaiselle.

        Jos joku on lähdössä ensi vuonna kielimatkalle, niin multa voi kysellä, jos haluaa. Mielelläni vastailen.:> Meiliin-->


      • joku
        lauren__ kirjoitti:

        Niinno. Ei siellä Englannissa kannata välttämättä kulkea se EF:n laukku kädessä. Mutta voi sitä hakatuksi tulla missä vaan. Olin viime vuonna kansainvälisellä kielikurssilla Brightonissa, eikä mitään tapahtunut ainakaan 52 suomalaiselle.

        Jos joku on lähdössä ensi vuonna kielimatkalle, niin multa voi kysellä, jos haluaa. Mielelläni vastailen.:> Meiliin-->

        joo, mä olin tänä kesänä heinäkuun Brightonissa EF:N kautta. ja kenellekään ei käynyt kuinkaan,eikä edes meinannut käydä!englantilaiset olivat päinvastoin minulle hyvin kohteliaita.
        ja oma mielipiteeni(sekä kavereitteni) on,että EF on parempi kuin STS. STS:llä on todella tiukat säännöt ja niitä todellakin noudatetaan...lähes suurennuslasin kanssa. EF:Llä meno on taas erit. vapaata.... ;)


      • rtjsjt
        joku kirjoitti:

        joo, mä olin tänä kesänä heinäkuun Brightonissa EF:N kautta. ja kenellekään ei käynyt kuinkaan,eikä edes meinannut käydä!englantilaiset olivat päinvastoin minulle hyvin kohteliaita.
        ja oma mielipiteeni(sekä kavereitteni) on,että EF on parempi kuin STS. STS:llä on todella tiukat säännöt ja niitä todellakin noudatetaan...lähes suurennuslasin kanssa. EF:Llä meno on taas erit. vapaata.... ;)

        Sehän siinä juuri onkin. Meno on vapaata. Itse olin STS:n kanssa Bournemouthissa ja siellä EF:n liiderit vain bailasivat. STS:llä tällaista ei ollut ;)


    • saaristolainen

      Ihan mielenkiinnosta; ne, jotka ovat olleet matkalla ilman ongelmia: oletteko tyttöjä vai poikia?

      • Mari

        Tuskinpa se hakkaaminen siitä johtui, että olivat Ef-kielimatkoilla. Hakatuksi / Vihatuksi voi tulla missä vain ...


    • MrMr

      hghghgfgghf

    • Torquay 4-ever!

      Haluisin kyl tietää miten se meno efllä on niin vapaamielistä? Kyllä meidän kurssilla ainakin oli tosi tarkat säännöt ja kotiintuloajat ja heti joutu puhutteluun jos jostain myöhästy varisnki kotiintuloajoista. Eikä ainakaan silloin kelleköään mitään käynyt.

      Taisi olla tarnia ihan ite keksitty...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe