missä ootte?
Olen etsinyt sinua mutta vielä en ole löytänyt ... löydänkö näin? se jää nähtäväksi.
Olethan elämänmyönteinen ja muutenki asiasi ovat kunnossa.. Peiliin "uskallat" kattoa säikähtämättä =)
Pistähän viestiä niin tutustutaan..
Oululaiset bi-naiset...
13
1994
Vastaukset
- Ewe24
Etsinyt olen minäkin löytämättä... olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. :)
- moona
ois tosiaanki kiva tutustua... laitatko sähköposti osoitteen?
- neiti-bi
tääl ois 28.v hoikka seuraa kaipaava nainen pistä viestiä. tuleen nii katsotaan mitä tapahtuu.......
- moona
osoitteen niin laitan viestiä tulemaan?
- yhteisö
oikein yhteisö Oulun bi-naisille? Olisi helpompi tutustua samanhenkisiin tyyppeihin. :)
- Ehdottomasti
...
- Serenity
miten se käytännössä tapahtuisi? Tietääkö joku, itse olen ihan käsi koneiden kanssa:). Pitäisikö kaikkien antaa sähköpostiosoite, ja sitten vaikka järjestetään joku yhteistapaaminen tai jotain?
Niin, itse olen pian Ouluun muuttamassa, 24-vuotias nätti ja kiva bi-typy. Oma sähköpostiosoitteeni on [email protected]. Kaikki muutkin nätit ja kivat bi-typyt saa kirjoitella sinne;).
- AikuinenN
Eli kaikki tässä kirjoittaneet ovat kuitenkin nuoria verrattuna minuun, eli sopiiko mukaan tällainen hieman ikääntynytkin binainen? Siinä on kyllä ideaa että jossain vois kokoontua tms :)). Mutta missä esim tällä hetkellä oulussa löytyy bisakkia? Onko kantapaikkaa?
- Amy
Oulussa mitään kantapaikkaa mistä löytyisi bi-sakkia. :/ Olisi kyllä tosissaan kiva kokoontua joskus jossain ja tutustua uusiin ihmisiin.
Eikai siinä muuta kuin mailirinki pystyyn? :)
[email protected] - Orkkidea
Amy kirjoitti:
Oulussa mitään kantapaikkaa mistä löytyisi bi-sakkia. :/ Olisi kyllä tosissaan kiva kokoontua joskus jossain ja tutustua uusiin ihmisiin.
Eikai siinä muuta kuin mailirinki pystyyn? :)
[email protected]Becksystä.. Ainakin minä käyn siellä silloin tällöin. Onhan se homoseksuaalien kansoittama, mutta ei ihan. =) Oulun setastakin voi kysellä...
- moona
Onpa mukavaa et on muitaki... hm, tai miksipä ei olis...
juu tosiaan häätys "laittaa" jokin rinki pystyyn ja viel tavata jossain. Aina on mukavaa tutustua uusiin ihmisiin =)
Mulle saa mailailla. [email protected] - Dile
Minä olen jo vakisuhteessa mutta biletys seuraa kaipailisin :) Jos tahtoo tulla juttelee niin mm. ircistä(ircnet) löytää nickillä [Diana]. Juuri tälläkin hetkellä ollen siellä.
Postia voi myös laittaa osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989