Naisella on kaksi poikaa, jotka ovat syntyneet samana päivänä, samana vuonna jne.. He EIVÄT ole kaksosia. Miten tämä on mahdollista?
(Kyseessä ei ole adoptio, sukupuolenvaihtoleikkaus tms...)
... ja humppa raikaa..
Aravootush
14
4297
Vastaukset
- Hässikäinen
Jos se toinen on duunattu vuokrakohdussa?
- tommyyy
ei tarvita poppaskonsteja!!! eli väärin!!!!
- hehehh
Toinen on vaikkapa kissanpoika tai pyykipoika tms.
- Hässikäinen
Jos ne ovatkin sen naisen rattopoikia?
- Tommyy
Ei osu .. ei sitten lähellekkään..
Se on synnyttänyt molemmat!!!! - [Li'oN]
no jos se on synnyttäny ne kaks poikaa samana päivänä, samana vuonna ni ne ei voi olla muuta kun kaksoset. Jos on jostain eri avioliitosta, ni sillon ne on eri ikäset. Jos kyse on nyt kuitenki ihan oikeista ihmisistä eikä mistään sanaleikistä, ni ei toi oo mahollista.
- [Li'oN] - [Li'oN]
onks tää joku vammanen karkausvuosijuttu?
- [Li'oN] - Ramppa
En tiedä miten kaksoset määritellään, mutta sehän on mahdollista, että yhtä aikaa samassa synnytyksessä olevilla kahdella lapsella on eri isä. Jos siis lapsilla on sama äiti, mutta eri isä, niin sanotaanko niitä kaksosiksi???
- Kiddo
Naisella on vielä yksi samaan aikaan syntynyt poika, joten he ovatkin kolmoset :)
- Kiddo
Tuli vielä toinen vaihtoehto mieleen:
he eivät ole kaksosia, sillä he ovat härkiä, leijonia, oinaita, jne... - näin??
he ovat kolmosia. syntyi kaksi poikaa ja yksi tyttö.... olisko???
- tommyy
Näin on!
- mää
tommyy kirjoitti:
Näin on!
Ois muuten noitten tietojen perusteella mahdollista syntyä samana vuonna ja samana PÄIVÄNÄ!! Esim tiistai:)
- Anonyymi
karkauspäivä tai sama syntymäpäivä ja vuosi mutta ei kuukausi.Puoliso saannut eka vauvan tammi-maaliskuussa ja seuraavan loka-joulukuun aikana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279