Hei Keskiyö! Kuuntelen rakkauslauluja viime vuosikymmeniltä. Olo aika pettynyt, kun tässä isänpäivää yksin vietän. Olenkohan yksin maailman tappiin? Nyt tuntuu ihan siltä. Pitäisikö olla "ottavampi", jotta löytyisi mies vierelle? Olen aina ajatellut, että sitten kun minulle hyvä mies tulee kohdalle, hän näkee minusta jotain erityistä ja haluaa jäädä. En ole koskaan yrittänyt mitään erityistä. Väärä taktiikka? Kiitos ajastasi ja ajatuksistasi!
Keskiyö
2
<50
Vastaukset
Hei
minusta sinä olet todellakin specia ja hyvin herkkä! ja mitä tuohon yrittämiseen tulee, niin nyt olisi jo korkein aika....
mieti sitä, että miksi joku mies pysähtyisi juuri sinun kohdallesi ja avaisi sanallisen arkkunsa? ja vielä ihastuisi sinuun? mikä on se sinun valttikorttisi, mikä saa hänet hypnoosiin? no, vastaan siihen, että ainakin sinun silmäsi!
mutta voit todella nähdä lisää vaivaa kohtaamisten auttamiseksi.
ole aktiivinen, lähde vaikka kielikursseille. ei ollenkaan mahdoton kohtaamispaikka.....
kuulen musiikkia kun ajattelen sinua. käytkö paikoissa joissa soitetaan musiikkia? oletko käynyt vaikka karaokeillassa? niissä liikkuu ihmisiä laidasta laitaan, aivan joka sorttia.
uskoisin että kohtaamasi mies on sinua vanhempi ja hieman jäykempi. eli kyllä sinun on nyt keksittävä menoa ja harjoiteltava niitä laulunsanoja....
t. Keskiyö- special
Kiitos Keskiyö! Oikeita ajatuksia. Totta puhuen olen koettanut nettitreffejä huonolla menestyksellä. Pidän musiikista todella paljon, mutta nyt konsertit yms. ovat jääneet vähemmälle. Toivon todella kohtaavani sen minun mieheni. Jouluisin ajatuksin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272213
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282146- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181492- 241206
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853