mistä halpoja mopoja?

ruoste

mä olen täydellisen pihalla näistä asioista, että suokaa anteeks mun tyhmyyteni sitten. kiitos jo melkeen etukäteen. siis, mistä löytyis halpoja "crossimopoja", "enduroja" vai mikskä niitä nyt kutsutaan? ei käytettynä (ne on kuulemman liian rääkättyjä..) vaan uusia. ongelma on kun faija ei suostuis maksaa ku 1000euroo.. eli halvan skodun hinnan ja mä en skodua halua vaan kunnon mopon.. xD

7

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nobody88

110cc motokrossin saat uutena tuolla rahalla.

• thunder

Jos haluat uuden enduromopon saat varautua maksamaan n.2500-4000€.

• Motocross man

Kyllä mä mieluummin suosittelisin että ostat käytetyn pyörän ennemmin ku uuden,se on periaatteessa ihan sama,jos vaan on koneremontti tehty vasta,niinkun melko useesti on jos joku crossiaan/enduroaan on myymässä. Samalla tavalla se uus pyörä hajoo kun käytettykin,uus jopa herkemmin,varsinkin jos ei osaa ajaa sisäänajoja kunnolla,eikä harmita läheskään niin paljo kaatuu vanhemmalla kun uudella ja viimesen päälle hienolla pyörällä.
      Ja kun sä oot nähtävästikkin alottelija niin se käytetty pyörä luultavasti tekniikankin puolesta kestää sulla aika kauan,koska eihän tollasessa harrasteluajossa pyörä kulu läheskään niin paljo ku jossain kisoissa.
      Tuolla tonnilla saat jo ihan hyvän 80/125cc pyörän.
      Eli siitä vaan keltasta pörssiä tutkimaan ja pyörää ettimään..=)

• ruoste

niin, siis mä ihan vaan 50cc haen. kun ei toi ikä eikä raha riitä kovempaan peliin. vaikka mieli tekis. kyllä mustakin se käytetty ois ihan hyvä, mutta täytyy ton faijan kanssa keskustella. se kun ei tällä hetkellä halua ollenkaan puhua mopoista. vissiin menee hermot mun selityksien kanssa..?

• pekka
        ruoste kirjoitti:

niin, siis mä ihan vaan 50cc haen. kun ei toi ikä eikä raha riitä kovempaan peliin. vaikka mieli tekis. kyllä mustakin se käytetty ois ihan hyvä, mutta täytyy ton faijan kanssa keskustella. se kun ei tällä hetkellä halua ollenkaan puhua mopoista. vissiin menee hermot mun selityksien kanssa..?

Uusi on aina uusi. Älä sitte vaan niihin enduro mopoihin retkahda! Ne on helvetin rumia muovi lehmiä! Vanha kunnon luotettava pv se olla pittää....

• kohta 15v

mistä sattuis löytyy tavallista derbiä

• barbi senda

romuttamoilla niitä aika usein pyörii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe