Huomenta,
Onko kokemuksia Hurghadasta jouluna tai tammikuun alussa. Millaista ilmaa odotettavissa, tarkeneeko päivällä bikineissä?
Kiitos, teille jotka jaksavat vastata.
Hurghada joulu-tammikuussa
3
1248
Vastaukset
- Käynyt
Kyllä tarkenee ja hyvin :)
Kävin viime talvena ja lämmintä oli noin 25-30- Miia
Olimme uuden vuoden tienoilla sukeltelemassa Hurghadassa ja ilmoista voin sen verran todeta, että kovin on vaihtelevaa. Vietimme siellä 3 viikkoa ja välillä oli niin kylmä ettei vaatteet tahtoneet riittää, varsinkin iltaisin on viileää. Mutta oli niitä aurinko päiviäkin ja silloin lämpöä riitti! ;)
- Palelin
Miia kirjoitti:
Olimme uuden vuoden tienoilla sukeltelemassa Hurghadassa ja ilmoista voin sen verran todeta, että kovin on vaihtelevaa. Vietimme siellä 3 viikkoa ja välillä oli niin kylmä ettei vaatteet tahtoneet riittää, varsinkin iltaisin on viileää. Mutta oli niitä aurinko päiviäkin ja silloin lämpöä riitti! ;)
Minä olin tammikuun alussa Hurgadassa 4 vuotta sitten ja palelin. Päivisinkin oli vaikea ottaa aurinkoa, kun oli niin tuulista. Illat olivat kylmiä ja yöt mutta onneksi hotellissa oli lämmitys. Hotellin uima-altaaseen ei voinut mennä. Meressä sentään uin, kun oli niin mielenkiintoista nähtävää (ei ihan rannalla vaan kauempana, koralliretkillä). Toista kertaa en minä ainakaan menisi siihen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741