Huomenta,
Onko kokemuksia Hurghadasta jouluna tai tammikuun alussa. Millaista ilmaa odotettavissa, tarkeneeko päivällä bikineissä?
Kiitos, teille jotka jaksavat vastata.
Hurghada joulu-tammikuussa
3
1217
Vastaukset
- Käynyt
Kyllä tarkenee ja hyvin :)
Kävin viime talvena ja lämmintä oli noin 25-30- Miia
Olimme uuden vuoden tienoilla sukeltelemassa Hurghadassa ja ilmoista voin sen verran todeta, että kovin on vaihtelevaa. Vietimme siellä 3 viikkoa ja välillä oli niin kylmä ettei vaatteet tahtoneet riittää, varsinkin iltaisin on viileää. Mutta oli niitä aurinko päiviäkin ja silloin lämpöä riitti! ;)
- Palelin
Miia kirjoitti:
Olimme uuden vuoden tienoilla sukeltelemassa Hurghadassa ja ilmoista voin sen verran todeta, että kovin on vaihtelevaa. Vietimme siellä 3 viikkoa ja välillä oli niin kylmä ettei vaatteet tahtoneet riittää, varsinkin iltaisin on viileää. Mutta oli niitä aurinko päiviäkin ja silloin lämpöä riitti! ;)
Minä olin tammikuun alussa Hurgadassa 4 vuotta sitten ja palelin. Päivisinkin oli vaikea ottaa aurinkoa, kun oli niin tuulista. Illat olivat kylmiä ja yöt mutta onneksi hotellissa oli lämmitys. Hotellin uima-altaaseen ei voinut mennä. Meressä sentään uin, kun oli niin mielenkiintoista nähtävää (ei ihan rannalla vaan kauempana, koralliretkillä). Toista kertaa en minä ainakaan menisi siihen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161