Huomenta,
Onko kokemuksia Hurghadasta jouluna tai tammikuun alussa. Millaista ilmaa odotettavissa, tarkeneeko päivällä bikineissä?
Kiitos, teille jotka jaksavat vastata.
Hurghada joulu-tammikuussa
3
1263
Vastaukset
- Käynyt
Kyllä tarkenee ja hyvin :)
Kävin viime talvena ja lämmintä oli noin 25-30- Miia
Olimme uuden vuoden tienoilla sukeltelemassa Hurghadassa ja ilmoista voin sen verran todeta, että kovin on vaihtelevaa. Vietimme siellä 3 viikkoa ja välillä oli niin kylmä ettei vaatteet tahtoneet riittää, varsinkin iltaisin on viileää. Mutta oli niitä aurinko päiviäkin ja silloin lämpöä riitti! ;)
- Palelin
Miia kirjoitti:
Olimme uuden vuoden tienoilla sukeltelemassa Hurghadassa ja ilmoista voin sen verran todeta, että kovin on vaihtelevaa. Vietimme siellä 3 viikkoa ja välillä oli niin kylmä ettei vaatteet tahtoneet riittää, varsinkin iltaisin on viileää. Mutta oli niitä aurinko päiviäkin ja silloin lämpöä riitti! ;)
Minä olin tammikuun alussa Hurgadassa 4 vuotta sitten ja palelin. Päivisinkin oli vaikea ottaa aurinkoa, kun oli niin tuulista. Illat olivat kylmiä ja yöt mutta onneksi hotellissa oli lämmitys. Hotellin uima-altaaseen ei voinut mennä. Meressä sentään uin, kun oli niin mielenkiintoista nähtävää (ei ihan rannalla vaan kauempana, koralliretkillä). Toista kertaa en minä ainakaan menisi siihen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931