Hei kaikki äidit ja isät:)

Laura 18

Hei!Olen Laura 18vuotias mukava,lapsia rakastava lastenhoitaja

10

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örkki3

Tätä hoitajaa en suosittele :/
      Hieman liian touhukas, tuoksahtava ja sotkuinen...
      Ystäväni kertoi näin joilla hän oli ollut hoitamassa

• Laura 18

kuule kenestä ystävästä puhut. mulla on paljon perheitä joissa olen käynyt ja kaikki lapset pitävät minusta

• Vihaan sinua örkki3

Haistas paska Laura on ihana hän on hoitanut lapsiani ja lapseni rakastavat häntä. Jos sinulle ei ole omaa kokemusta ollut niin HAISTA ISO PASKA ...

• mamma901

Laura!!! Laita sähköpostia osoitteeseen : [email protected].
      Nii katsellaan jos voisit tulla hoitamaan lapsiani

• vastaajas

Siis juu olet hoitanut paljon tiedän sen, kyllä ystävinikin sanoi että olet iloinen ja positiivinen.
      Hieman ehkä erilainen, älä pahastu, kaikki palaute on otettava vastaan on se hyvää tai huonoa.

LAURA ON SIIS HYVÄ HOITAJA

• pölllllöööö

tosi uskottavaa et toi vastaajas oli sama kirjottaja ku örkki3 :D ekas sanotaa selvästi ettei suosittele?

• aloittajass

En minä vielä suosittele mutta en kielläkkään ettei Laura olisi hyvä hoitaja
      Enhän minä kuitenkaa totuutta tiedä kun ei hän minun lapsia hoida

• Sontakasa123

ei oikein vakuuta nuo pissis-sydämet.
      Tämä on kuitenkin työnhaku ilmoitus!

• laura 18

Kuule en ole mikään pissis ja nuo eivät ole mitää pissis sydämmiä vaan rakastavainen sydän lapsia kohtaan

• Leipuri Hiiva
        laura 18 kirjoitti:

Kuule en ole mikään pissis ja nuo eivät ole mitää pissis sydämmiä vaan rakastavainen sydän lapsia kohtaan

Tämä viesti kertoo kaiken.

Vajukkikin tietää sydänhymiön merkityksen, vaan sinäpä et tajua sitä, ettei niitä kuulu ihan joka paikkaan viljellä. Kirjoittaakaan et osaa: sydämeen mahtuu vain yksi ämmä!

Hus, kotiin kasvamaan siitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      72
      5364
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      2795
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      115
      2276
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1925
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1869
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1790
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      277
      1325
    8. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1254
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      59
      1240
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      85
      1120
    Aihe