Hei!Olen Laura 18vuotias mukava,lapsia rakastava lastenhoitaja
Hei kaikki äidit ja isät:)
10
217
Vastaukset
- örkki3
Tätä hoitajaa en suosittele :/
Hieman liian touhukas, tuoksahtava ja sotkuinen...
Ystäväni kertoi näin joilla hän oli ollut hoitamassa- Laura 18
kuule kenestä ystävästä puhut. mulla on paljon perheitä joissa olen käynyt ja kaikki lapset pitävät minusta
- Vihaan sinua örkki3
Haistas paska Laura on ihana hän on hoitanut lapsiani ja lapseni rakastavat häntä. Jos sinulle ei ole omaa kokemusta ollut niin HAISTA ISO PASKA ...
- mamma901
Laura!!! Laita sähköpostia osoitteeseen : [email protected].
Nii katsellaan jos voisit tulla hoitamaan lapsiani - vastaajas
Siis juu olet hoitanut paljon tiedän sen, kyllä ystävinikin sanoi että olet iloinen ja positiivinen.
Hieman ehkä erilainen, älä pahastu, kaikki palaute on otettava vastaan on se hyvää tai huonoa.
LAURA ON SIIS HYVÄ HOITAJA - pölllllöööö
tosi uskottavaa et toi vastaajas oli sama kirjottaja ku örkki3 :D ekas sanotaa selvästi ettei suosittele?
- aloittajass
En minä vielä suosittele mutta en kielläkkään ettei Laura olisi hyvä hoitaja
Enhän minä kuitenkaa totuutta tiedä kun ei hän minun lapsia hoida - Sontakasa123
ei oikein vakuuta nuo pissis-sydämet.
Tämä on kuitenkin työnhaku ilmoitus!- laura 18
Kuule en ole mikään pissis ja nuo eivät ole mitää pissis sydämmiä vaan rakastavainen sydän lapsia kohtaan
- Leipuri Hiiva
laura 18 kirjoitti:
Kuule en ole mikään pissis ja nuo eivät ole mitää pissis sydämmiä vaan rakastavainen sydän lapsia kohtaan
Tämä viesti kertoo kaiken.
Vajukkikin tietää sydänhymiön merkityksen, vaan sinäpä et tajua sitä, ettei niitä kuulu ihan joka paikkaan viljellä. Kirjoittaakaan et osaa: sydämeen mahtuu vain yksi ämmä!
Hus, kotiin kasvamaan siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812436- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1751873Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221691Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311605- 1231508
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781209Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,621114