On vähän siinnä ja siinnä että maltamme laittaa oven kiinni kun jo etsimme
toisistamme paikkaa mistä pitää kiinni kun kielet tekevät omia tutkimuksiaan,
on sinänsä ihan huvittavaa että miksi juuri tässä vaiheessa pitää olla niin
pirun kiire... siksipä saatkin pitää näppisi erossa minusta ja alkaa riisumaan itseäsi samalla peiliin katsellen, seuraan silmiäsi miten ne siirtyvät yksityiskohdasta toiseen kun riisut itseäsi peilin edessä. asettelen itsekin samalla vaatteitani naulakkoon sillä ei niille enää tänä yönä ole käyttöä. On ilo katsella sinua kun välissä värähdät kylmästä, välissä näytät syttyvän tuleen siinnä alastomana peilin edessä ollessasi.
Vaikka mieli tekisikin juuri nyt hieman kiusata sinua niin olen valitettavasti
vain aivan liian valmis itse, jotta voisin enää yhtään pitkittää tätä
"koskemattomuutta" joten tulen taaksesi ja tarkkailen sinua olkasi yli
peilistä. Laitan kädet vatsallesi ja samalla kiusaan kielellä korvanipukkaasi,
kaluni nostaa vaativasti "päätään" jalkojesi välissä, ja tunnen sinun kosteuden valuvan varrelleni vaikka pystynkin vielä pitämään itseni "ulkona sinusta" hivelen hitaasti kylkiäsi ja vatsaasi kunnes et enää voi vastustaa itseäsi vaan pyörähdät ympäri ja vaadit saada minut sisääsi. Mutta ei. et saa. Sen sijaan vien sinut suihkuun, sillä olen jo ajatellut että tahdon nähdä sinun saavan ennen minua, joten nyt emme pelkästään peseydy... Toki ensin virutamme matkan "pölyt" pois ja samalla kun pesemme toisemme, niin pääsemme tutustumaan toisiimme, kädellä, kielellä, vain kiusaten... Että voi olla tuskaa pitää tämä vain kiusaamisen tasolla. Kun olemme jo aivan liian "pihalla todellisuudesta" polvistun eteesi sinun nojatessa seinään ja leikin suihkulla samalla kun kiusaan sinua kielellä ja sormilla niin kauan että pääsen näkemään ja tuntemaan laukeamisesi suullani, kielelläni, sormillani. Nyt tiedän mitä sinun tulee kohta saada, ilman suihkua...
Jatkuu...
Nuorelle nartulle kuria. 2
absinthecup
0
1292
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3653822Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091423- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651064Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38870
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60849Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11847- 65831