Ja sitten turussa olisi pitänyt päästä "koulutukseen" Sitä Vit..sen määrää kun homma kuivui kasaan. No pikkulutka ehdotteli siinnä tapaamista "paikallisessa" hotellissa tai pikaisia autossa kun turun reissulle tuli esteitä maanjäristyksestä naapurin kissan lobotomiaan. No Vit...sihan sitten nekin tietty meni, viimeisin syy taisi olla vallankumous tyynellävaltamerellä tai jotain. Joten siitähän se mielikuvitus sitten suutui.
Eli jos Pikkulutka eksyisi kanssani tämän jälkeen kokeilemaan jotain ja saapuisi luokseni niin käskisin lutkaa riisumaan tiukat farkkunsa ja kaiken muunkin pikkuhousuja lukuunottamatta isäntänsä katsellessa. Kunhan lutka saisi vaatteensa riisuttua käskisin hänen pukea itselleen turun reissua varten hankkimani kaulapannan jossa on valmiiksi kiinni kaksi "talutushihnaa." Sen jälkeen käskisin lutkan nojaamaan keittiön pöytään niin että hänen paljaat nänninsä vastaisivat kylmään pöytälevyyn. Sen jälkeen sitoisin talutusnuorat pyödän alla olevaan tukipuuhun, molemmat eri puolilta pöytää. Tämän jälkeen pukisin lutkalle nahkaiset rannehinat joista lähtevät köydet sitoisin pöydän toiseen päätyyn, sitten nilkat pöydänjalkoihin ja siinnäpä sitten olisi pikkulutka perse pystyssä kuin jälkiruoka orgioissa.
Mutta koska lutka on ollut tuhmana niin se ei tässä vaiheessa saakkaan sitä mitä toivoisi vaan otan hänen käsilaukustaan siellä olevan "realistisen kokoisen" dildon sekä sellaisen hassun klitoriskiihottimen jossa on sellainen kymmensenttinen tappi jonka sisällä on laitteen paristo. Miten veikeästi tollainen pikku silikoni härpätin pyörähteleekään vain yhden pariston voimalla. Olipas vain kiva että hän oli maininnut aina pitävänsä mukana näitä pikku gismoja, ihan vain tarpeen varalta. No nyt sitten selviääkin se miksi pyysin häntä jättämään ne pikkuhousut. Siirrän hieman pikkuhousuja sivuun jotta saan sujautettua surisevan dildon hänen niin nättiin ja paljaaseen vakoonsa. Pikkuhousut pitävät kätevästi huolen siitä ettei moinen veitikka pääse tipahtamaan lattialle... Ja koska pikkulutka onkin maininnut pikkupyllynsä olevan vielä neitseellinen niin sinne sujautan tuon ihan pienen silikonihärpättimen surisemaan. Tuollaisen sormenpaksuisen hilavitkuttimenhan sujauttaisi vaikka nenään. Ja jälleen nuo pikkuhousut pitävät siitä huolen ettei tappi tipahda. Siihenpä saa lutka sitten jäädäkkin tärisemään pöydälle. Pitäisköhän tästä jatkaa raipalla?
Nuorelle nartulle kuria. 3
absinthecup
3
2995
Vastaukset
- pikkulutka94
Huoh etpä sääkään soitellu ku oli puhe jostain paillisesta hotellista. Ja mulla oli mielestäni vitun hyvä syy olla tulematta, vai oisikko halunnu mun oksenukset sun päälle?? Antibioottikuurin aikana ei kauheesti ois ollu energiaa mihinkään ylimääräseen. Mut ihan hyvä stoori hei.
- ROFLMFAO^^
reps.. xD
antibioottikuuri =D? nössöt.. - pikkulutka94
olin kuule lähes 39 astee kuumees -.- siinä sulle nössöilyä. Mullaki on rajani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984