Onko ratti ja polkimet osoittatunut hyväksi ratkaisuksi ajopeliin. Minkälaista rattia suosittelisitte rattia harkitsevalle.
Ratti ja polkimet
6
267
Vastaukset
- astramies
Joo on ne hyviksi havaittu, minunkin ajopelissä (ooppeli) on ratti ja kolme poljinta
- vai että oikeen
3 poljinta, mun fillarissa on vaan 2 poljinta, pikkasen hankalaa ehkä vähän oliskin jos olis siinä 3 poljinta ..
- Gei27 ratti
Kyllä kannattaa hommata jos tahtoo vähänkään realismia, G27 on järkevä valinta vaikka on kallis, toimii Ps3 ja tietokoneissa.
Ehdottomasti ratti ja polkimet kannattaa hankkia! Pelkällä näppäimistöllä "ajelu" ei ole mielyttävää tai mukavaa.
- sakari nurkka
On niitä padejakin, ratti on kyl jossain formulassa ok, jos sellaista kukaan jaksaa pelata, Codemastersin F1-pelit on vähän surkeita bugikasoja. Noihan on optimoitu padille oli sitten konsoli tai pc kyseessä.
- vanhan kertausta
"Polkimet ja ratti ajopeliin - Kannattaako kyseisiä laitteita hankkia ajopeliin. Onko ollut pettymys vai hyvä hankinta."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11006662
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203