Keskiyölle

Sinulle yritän

Tapasin viikonloppuna ristiverisen miehen ja oikeastaan ilta vietettiin yhdessä.

Seuraakohan tässä jatkoa ja mitkähän on hänen mietteensä? Erosta pari vuotta aikaa.

Tavallaan emmin, mutta mukavaa seuraa on janehkä hiukan erilainen kuin useimmat miehet. Sellainen aika ajatteleva ja omien polkujen kulkija.

Mitähän tässä nyt?

7

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle yritän

No niin ja tutustui netissä vaaleahkoonkin ja taidan vastata treffikutsuille myöntävästi. Näkyisikö tähänkin?

• Sinulle yritän

No ei tuo sytyttänyt, vaikka hän taisi syttyäkin. Muita treffejä vielä, mutta mistä tulisi se oikea kulta?

• Hei

jatka vain kokeiluja, olet oikeilla jäljillä!
      minä näen traktorin ja sellaisen hallin, missä on paljon koneita.

jos ei heti onnistu, niin älä luovuta. tuo mies, joka tuntuisi minusta sopivalta, on koneiden kanssa tekemisissä. onko hän ehkä myymässä niitä, siitä en ole varma.

t. Keskiyö

• Sinulle yritän

Ei kun tuo jota treffasin sopii tuohon. :)

En oikein kiinnostunut hänestä. Eikömsitä oikeaa nyt tule, joka sytyttää jne. Nämä ihan kavereita.

• Sinulle yritän

No vastasin tosi hätäseen. :)

Luin uudestaan ja taisitkin kirjoittaa eri ihmisistä.

Mutta mistä mies tulee? Onko tuolta nettimaailmasta? Olen kyllä ryhdistäytynyt ja valmistautunut tapailemaan ja aion mennä kyllä uloskin, vaikka ei nyt ole oikein iahn Todella sellaisia näkynyt, jotka Todella sykähdyttäisi. Siis yksi riittää tietysti!

• Hei

minusta olisi parempi, että menisit ulos. netti on ihan hyvä juttu, mutta pääset nopeammin asiaan, kun tapaat kasvokkain.
      laita meikkiä ja kampauksia, tee kaikki hyvät jutut ja lähde katselemaan, kyllä se sieltä löytyy.

t. Keskiyö

• Sinulle yritän

Kiitos. :)

Vaikeeta on, kun usein joku juuttuu kylkeen ja sitten en enää ehdi edes katselemaan, kun yritän olla kohtelias. Vaihdan paikkaa ja aina vaan tulee uusi seuraan.

Ja juuri sellaiset joista en innostu, mutta sittenhän joku sopivampi ajattelee, että olen jo seurassa.

Pitänee treffata jne. Ja ajattelin, että netinkin kautta menisin vaan suoraan treffeille, etten kauaa kirjoittelisi.

Saas nähdä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2120
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2016
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      2004
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      15
      1291
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1007
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      956
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      864
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      51
      827
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      809
    Aihe