Voisitko katsoa Tuntijasi

rapu 82

Osaatko antaa yhtään apua tähän ihmissuhdesoppaan joka tässä parin kuukauden aikana on syntynyt? Ovatko nämä uudet tunteet kestäviä molemmin puolin?Tai onko hän nyt se "oikea" :) Entä miten vanhan suhteen kanssa käy, pysyvätkö välit hyvinä jo muistakin tärkeistä syistä? Yleisesti jos saisi pientä apua miten jatkaa. Kiitos :)

3

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Philippa_

Jos menet liian lähelle sitä, joka vakuuttelee liikaa, tulet luultavammin pettymään.

• Hei

talous painaa harteitasi ja sinulla on hieman huono omatunto. tässä on kielletyn hedelmän makua. minä en ole mikään apostoli kertomaan siitä, mikä on oikein ja mikä on väärin. kunhan vain lurittelin.

olet aikuistunut jo ajat sitten, sinä et enää usko satuihin. saat myös mieltä hivelevän viestin, mikä tekee sinut melkein sekaisin. nähdäkseni olet jo kääntänyt selkäsi menneelle elämällesi ja suhteellesi, se ei enää anna sinulle mitään. tiedät sen.

"takanasi" on myös lapsi, joka on tärkeä. saan tunteistasi melko sekavan kuvan.
      niin, sinä käännät elämässäsi uuden lehden ja jatkat siitä eteenpäin. vanhalla elämällä ei ole enää paljoakaan annettavaa. sinun on tehtävä niin.

tämä uusi suhde on ollut laukaisia, joka on näyttänyt sinulle kaikkea sitä, mitä sinulta puuttuu. mutta älä vielä ripustaudu siihen kaikin voimin, vartu ja katso.
      ollaksesi onnellinen ihminen, uskoisin sinun irroittautuvan vanhasta ja lähtevän uutta kohti.
      näen paljon kirjoja sinua ajatellessani.

sinulle tulee uusi kumppani, joka on sinua vanhempi. tähän kuvaan tulee myös uusi lapsi. ja onni on mukananne, se siivittää teidän lentoanne lempeästi.

t. Keskiyö

• rapu 82

Kiitos vastauksestasi:) Ihan sellainen pieni kysymys heräsi vielä mielessäni,että onkohan tämä tuleva kumppani iällisesti vanhempi,vai muulla tavoin minua ns.vanhempi. Kaikkihan on suhteellista ja tulkinnanvaraista:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      74
      1290
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      921
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56