Suositelkaa jotain kolmen neljän tähden hotellia läheltä MBK:ta.
Olis tarkoitus pari päivää viivähtää Bangkokissa ennen kotiin paluuta joulukuun lopulla.
(vanhemmat teini)
Hotelli läheltä MBK:ta
6
388
Vastaukset
- Taikku
Kempinski on hyvä, tosin se on viidentähden. Kannattaa tutustua kuitenkin.
- hyvät hotellit
Pathumwan Princess sjaitsee käytännössä samassa rakennuksessa kuin MBK, sen lähemmäs siis ei voi päästä. Hyviä kokemuksia on myös Novotel Siam Squaresta ja Holiday Inn Bangkokista, jotka ovat kävelymatkan päässä MBK:lta.
- lomalle tammikuussa
siam@siam hotelli kävelymatkan päässä ostospaikoista.
- soia<dw
Molemmat sky train junat pysähtyvät Siamin asemalla joka on lyhyen kävelymatkan päässä MBK:sta (edes kadulle tarvitse laskeutua) joten en edes näe tarpeelliseksi ,että hotelli olisi aivan tavaratalon kupeessa.
Riittää kun jokin sky train asemista aivan lähellä - fanittaa hotlaa
Pathumwan Princess loistovalinta kenelle vain
- Kiuru ja pääsky
Holiday Inn Express ja Ibis ovat ihan lähellä MBK:ta. Asumme juuri nyt edellisessä ja vain muutama askel MBK:hon. Ihan uusi hotelli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043