Moi
Olen 15 vuotias yhdeksännellä luokalla oleva tyttö ja olen muuttamassa ensi syksynä omilleni keskustaan. Muutan ihan puhtaasti sen takia, että lähimpään ammattikouluun kotoani on ainakin tunnin matka mopolla, ja kaksiosta(mihin olen muuttamassa) vain noin vartin kävelymatka. Asunnon omistaa läheinen sukulaiseni, joten minun ei tarvitse maksaa paljon vuokraa. Anyways, kun yksi läheinen kaverini ja minä ollaan mietitty että olisi kiva jos hän muuttaisi yhteen kanssani. Vuokrasta hän maksaisi tietty puolet. Olemme jo miettineet kaikki maksamishommat, ja olemme sitä mieltä että mahdumme ihan hyvin sinne. Mutta onko kellään kokemuksia kaverin kanssa asumisesta? On se tottakai eri asia kuin asua jonkin tuntemattoman hyypiön kanssa. Tuleeko paljon riitaa esim. siivoamisesta ja vieraista? Meillä molemmilla käy varmasti paljon vieraita ja minulla on poikaystävä, ja kämpässä on vain yksi makkari. Ja itse olen aika siisti ihminen ja en kyllä jaksaisi alkaa siivoamaan hänen sotkuja...
kaveri kämppikseksi?
2
267
Vastaukset
- mieti tarkkaan
Kaverin kanssa yhdessä asuminen voi olla ihan huippukivaa tai pahimmassa tapauksessa ystävyys kärsii ppahasti siitä kun toisen naamaa näkee koko ajan.. aika tapauskohtainen asia, kannattaako vai ei. Kokemusta on, sekä siskon että kaverin kanssa asumisesta.. siskon kanssa ei tultu toimeen ollenkaan koska riideltiin vaan jokasesta pikkuasiasta. kaverin kanssa taas oon viihtynyt tosi hyvin, koska ei kumpikaan olla sellasia että jos on huono päivä niin purkaa sen heti toiseen, eikä kumpikaan vedä hernettä heti nenään vaikka toiselta olisi joskus jäänyt kiireessä tiskit tiskaamatta tjn. kuitenkin yleensä siivotaan omat jälkemme, ei olisi kiva sottapytyn kanssa asua...
on kiva tehä yhessä kaikkee kivaa.. mutta sekin saattaa alkaa jossain vaiheessa ärsyttämään jos toisella käy koko ajan kavereita tai poikaystävä kylässä. - Huono idea...
Kokemuksesta: Pari ekaa kuukautta on "kivaa", sen jälkeen alkaa ketuttaa, ja pahasti.
Puolen vuoden päästä on ystävyys mennyt, ja molemmat etsii vain keinoa, millä pääsee muuttamaan pois.
Ja olette, tai ainakin sinä olet, niin nuoria, että homma kaatuu muutaman kuukauden sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368672Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701260Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17926Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657