Sonera viihdepaketti vs Elisa viihde.

Kumpi parempi ?????

Minulla on tällä hetkellä käytössä Elisa L MTV 3 kanavapaketti eli 40 kanavaa josta maksan kuukaudessa reilun 30 euroa. Kuulin vasta eilen ensimmäistä kertaa että myynnissä on sellaisia viihdepaketteja televisioon jonka kautta voi esim vuokrata 2-5 euron hintaisia elokuvia suoraan omaan televisioon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin nämä kyseiset viihdepaketit toimivat samalla myös tallentavina digiboxeina. Olen tässä aikani kuluksi katsellut netistä hiukan lisätietoja noista viihdepaketeista joita ainakin Elisa ja Sonera kauppaavat. Minulla olisi muutama kysymys johon toivon saavani vasauksia:

1) Kummanko firman (Elisa Sonera) kauppaamassa viihdepaketissa on parempi elokuva vuokraamo ? Kummassako on enemmän elokuvia ?

2) Onko siis niin että Elisan videovuokramon elokuvissa on 24 h eli 1 vrk laina-aina kun Soneralla vastaava aika on 48 h eli 2 vrk ?

3 ) Kuinka pitkäksi aikaa ja kuinka paljon pystyy tallentaaan ohjelmia Elisan ja Soneran viihdepakettien tallentajilla ?

4) Näkyykö noiden viihdepakettien kautta esim ulkomaalaisia tv kanavia ? Tarkoitan siis sitä että minulla on nyt siis Elisa L plus mtv 3 kanavapaketti johon olen valinnut yhden lisäkanavan ( Hustler). Näkyisikö nuo minulla nyt näkyvät kanavat myös viihdepaketin kautta ??

Näin äkkiseltään mietittyä nuo viihdepaketit ovat huomattavasti parempia kuin pelkät kanavakortit. Nykyinen kanavakorttini maksaa kuukaudessa reilun 30 euroa plus kerran vuodessa tuleva 30 euron lisälasku kortinvuokrasta. Nuo viihdepaketit maksavat käsittääkseni noin 40 euroa eli siis hyvin pienellä lisäkustannuksella saisin käyttööni huomattavasti paremman ja monipuolisemman tarjonnan televisioni sekä tietty sen tallennus ominaisuuden

1

452

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotan vastauksia !!

Siis vastakkaa ny joku ! Ihme touhua kun kukaan ei vaivaudu vastaamaan !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      86
      2689
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      44
      2253
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1093
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      35
      948
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      819
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      680
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      7
      625
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      545
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      531
    10. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      36
      527
    Aihe