Sonera viihdepaketti vs Elisa viihde.

Kumpi parempi ?????

Minulla on tällä hetkellä käytössä Elisa L MTV 3 kanavapaketti eli 40 kanavaa josta maksan kuukaudessa reilun 30 euroa. Kuulin vasta eilen ensimmäistä kertaa että myynnissä on sellaisia viihdepaketteja televisioon jonka kautta voi esim vuokrata 2-5 euron hintaisia elokuvia suoraan omaan televisioon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin nämä kyseiset viihdepaketit toimivat samalla myös tallentavina digiboxeina. Olen tässä aikani kuluksi katsellut netistä hiukan lisätietoja noista viihdepaketeista joita ainakin Elisa ja Sonera kauppaavat. Minulla olisi muutama kysymys johon toivon saavani vasauksia:

1) Kummanko firman (Elisa Sonera) kauppaamassa viihdepaketissa on parempi elokuva vuokraamo ? Kummassako on enemmän elokuvia ?

2) Onko siis niin että Elisan videovuokramon elokuvissa on 24 h eli 1 vrk laina-aina kun Soneralla vastaava aika on 48 h eli 2 vrk ?

3 ) Kuinka pitkäksi aikaa ja kuinka paljon pystyy tallentaaan ohjelmia Elisan ja Soneran viihdepakettien tallentajilla ?

4) Näkyykö noiden viihdepakettien kautta esim ulkomaalaisia tv kanavia ? Tarkoitan siis sitä että minulla on nyt siis Elisa L plus mtv 3 kanavapaketti johon olen valinnut yhden lisäkanavan ( Hustler). Näkyisikö nuo minulla nyt näkyvät kanavat myös viihdepaketin kautta ??

Näin äkkiseltään mietittyä nuo viihdepaketit ovat huomattavasti parempia kuin pelkät kanavakortit. Nykyinen kanavakorttini maksaa kuukaudessa reilun 30 euroa plus kerran vuodessa tuleva 30 euron lisälasku kortinvuokrasta. Nuo viihdepaketit maksavat käsittääkseni noin 40 euroa eli siis hyvin pienellä lisäkustannuksella saisin käyttööni huomattavasti paremman ja monipuolisemman tarjonnan televisioni sekä tietty sen tallennus ominaisuuden

1

452

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotan vastauksia !!

Siis vastakkaa ny joku ! Ihme touhua kun kukaan ei vaivaudu vastaamaan !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1059
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      774
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      218
      644
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      482
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      468
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      425
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      36
      413
    8. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      399
    9. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      43
      394
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      393
    Aihe