Minulla on tällä hetkellä käytössä Elisa L MTV 3 kanavapaketti eli 40 kanavaa josta maksan kuukaudessa reilun 30 euroa. Kuulin vasta eilen ensimmäistä kertaa että myynnissä on sellaisia viihdepaketteja televisioon jonka kautta voi esim vuokrata 2-5 euron hintaisia elokuvia suoraan omaan televisioon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin nämä kyseiset viihdepaketit toimivat samalla myös tallentavina digiboxeina. Olen tässä aikani kuluksi katsellut netistä hiukan lisätietoja noista viihdepaketeista joita ainakin Elisa ja Sonera kauppaavat. Minulla olisi muutama kysymys johon toivon saavani vasauksia:
1) Kummanko firman (Elisa Sonera) kauppaamassa viihdepaketissa on parempi elokuva vuokraamo ? Kummassako on enemmän elokuvia ?
2) Onko siis niin että Elisan videovuokramon elokuvissa on 24 h eli 1 vrk laina-aina kun Soneralla vastaava aika on 48 h eli 2 vrk ?
3 ) Kuinka pitkäksi aikaa ja kuinka paljon pystyy tallentaaan ohjelmia Elisan ja Soneran viihdepakettien tallentajilla ?
4) Näkyykö noiden viihdepakettien kautta esim ulkomaalaisia tv kanavia ? Tarkoitan siis sitä että minulla on nyt siis Elisa L plus mtv 3 kanavapaketti johon olen valinnut yhden lisäkanavan ( Hustler). Näkyisikö nuo minulla nyt näkyvät kanavat myös viihdepaketin kautta ??
Näin äkkiseltään mietittyä nuo viihdepaketit ovat huomattavasti parempia kuin pelkät kanavakortit. Nykyinen kanavakorttini maksaa kuukaudessa reilun 30 euroa plus kerran vuodessa tuleva 30 euron lisälasku kortinvuokrasta. Nuo viihdepaketit maksavat käsittääkseni noin 40 euroa eli siis hyvin pienellä lisäkustannuksella saisin käyttööni huomattavasti paremman ja monipuolisemman tarjonnan televisioni sekä tietty sen tallennus ominaisuuden
Sonera viihdepaketti vs Elisa viihde.
Kumpi parempi ?????
1
430
Vastaukset
- Odotan vastauksia !!
Siis vastakkaa ny joku ! Ihme touhua kun kukaan ei vaivaudu vastaamaan !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1516837MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635993Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884579NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074529Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1684328Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941690- 4021606
- 821399
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311387Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411161