Sonera viihdepaketti vs Elisa viihde.

Kumpi parempi ?????

Minulla on tällä hetkellä käytössä Elisa L MTV 3 kanavapaketti eli 40 kanavaa josta maksan kuukaudessa reilun 30 euroa. Kuulin vasta eilen ensimmäistä kertaa että myynnissä on sellaisia viihdepaketteja televisioon jonka kautta voi esim vuokrata 2-5 euron hintaisia elokuvia suoraan omaan televisioon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin nämä kyseiset viihdepaketit toimivat samalla myös tallentavina digiboxeina. Olen tässä aikani kuluksi katsellut netistä hiukan lisätietoja noista viihdepaketeista joita ainakin Elisa ja Sonera kauppaavat. Minulla olisi muutama kysymys johon toivon saavani vasauksia:

1) Kummanko firman (Elisa Sonera) kauppaamassa viihdepaketissa on parempi elokuva vuokraamo ? Kummassako on enemmän elokuvia ?

2) Onko siis niin että Elisan videovuokramon elokuvissa on 24 h eli 1 vrk laina-aina kun Soneralla vastaava aika on 48 h eli 2 vrk ?

3 ) Kuinka pitkäksi aikaa ja kuinka paljon pystyy tallentaaan ohjelmia Elisan ja Soneran viihdepakettien tallentajilla ?

4) Näkyykö noiden viihdepakettien kautta esim ulkomaalaisia tv kanavia ? Tarkoitan siis sitä että minulla on nyt siis Elisa L plus mtv 3 kanavapaketti johon olen valinnut yhden lisäkanavan ( Hustler). Näkyisikö nuo minulla nyt näkyvät kanavat myös viihdepaketin kautta ??

Näin äkkiseltään mietittyä nuo viihdepaketit ovat huomattavasti parempia kuin pelkät kanavakortit. Nykyinen kanavakorttini maksaa kuukaudessa reilun 30 euroa plus kerran vuodessa tuleva 30 euron lisälasku kortinvuokrasta. Nuo viihdepaketit maksavat käsittääkseni noin 40 euroa eli siis hyvin pienellä lisäkustannuksella saisin käyttööni huomattavasti paremman ja monipuolisemman tarjonnan televisioni sekä tietty sen tallennus ominaisuuden

1

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotan vastauksia !!

Siis vastakkaa ny joku ! Ihme touhua kun kukaan ei vaivaudu vastaamaan !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      157
      8362
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      440
      7466
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3844
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3542
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3009
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2597
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2026
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1530
    Aihe