Kävimme muksujen kanssa Linnanmäellä viime viikonloppuna. Ajatuksena oli käydä myös tuolla Sea Lifessä kun sitä on niin kovasti kehuttu kaikkialla.
Mutta tälläisenä normaalipalkkaisena asuntovelallisena sitten jätimmekin sen väliin. Kyllä vaikka kuinka rakastaisi akvaarioita ja kaloja niin mielestäni 10 egee / lärvi on vähän liian paljon. Meiltäkin olisi mennyt 50 egeä eli lähes KOLMESATAA MARKKAA, siitä, että oltaisiin tuo ihme nähty.
Ideana tuollainen paikka on aivan loistava. Ja ymmärränhän toki sen että kalojen hoito ja ruokinta maksaa, mutta miettikääpä kun paikka kuitenkin on perustettu, niin olisiko kohtuullista myös kohtuullistaa hinnat, niin kävijämääräkin olisi suurempi, ihmiset saisivat enemmän tietoa kaloista ja Sea Life suuremman kävijämäärän myötä myös enemmän rahaa.
Sea life
5
426
Vastaukset
- Nonnu
Kävin itse viime vuonna siellä. Odotin innolla, että pääsin sinne. Petyin kyllä todella pahasti.
Itse asiassa en enää edes muista siitä paikasta mitään, joten todella surkea oli. Samalla reissulla kävimme Kotkan Maretariumissa. Oli meinaan upea paikka. Sinne pitää päästä toisenkin kerran. Upeita altaita. Suosittelen lämpimästi.- Jeppe
Maretarium ja Särkänniemen akvaario ovat kyllä huomattavasti paremmat.
- Anna
Jeppe kirjoitti:
Maretarium ja Särkänniemen akvaario ovat kyllä huomattavasti paremmat.
Kotkalaisena itse olen hemmetin ylpeä Maretariumista! Itse harhailin siellä viime kesänä lähes kolme tuntia... Upea se aulan valtava allas!
Ainoa miinus on yhteensopivuusonkelmat: Pieniä lapsia ihan itsetti kun särki-reppanaa oli joku iso kala purrut kovasti...
- netta
Ei ole erikoinen paikka, joten ei kannata maksaa 10 euroa! Puolet liikaa...
- monni_92
voi että sea life on hieno paikka oltiin siellä luokan kanssa, oli myös kiinnostava...jäi vaan nyt sitten mietittymään että mitenköhän meidän koululla siihen oli varaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691