Haukiputaalla vaarallisia maahanmuuttajia.....

Varsinaisia "mamuja"

Ei voi Haukiputaalla ainakaan määrätyllä kulmalla käydä syömässä, saa pelätä rauhallinenkin asiakas tulevansa pahoinpidellyksi nyrkein, vöin, ja jopa puukotetuksi. Haukitorinympäristön nyt kyllä tietää kiertää, viimeaikaisten tapausten vuoksi, elleivät ravintolan asiakkaat niin ravintoloitsijat itse riehuvat. Maahanmuuttajat ovat tuoneet omanlaisensa kulttuurin tullessaan Haukiputaalle, ovat sopeutuneet hyvin, aivan kuin kotonaan. Ei ihme jos joutuu vaihtamaan maisemia tänne, eivät heidän kotimaissakaan kaikki hyväksy väkivaltaa.

31

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh,heh ....

      Positiivista on kuitenkin että maahanmuuttajat täällä on yritteliäitä, eivät ole kerjäämässä ja ”sossun” luukulla” jonottamassa. Suurihelpotus on että Afrikan- Sarven porukka on Helsingissä ja Turussa kuluttamassa aikaansa työvoimareservissä, koska tulee suomalaisten poliitikkojen ennustama työvoimapula.

      • (..)

        ja paskat...yrittäjiä mukamas...


      • Juha121

        Yrittelijäitä todellakin...yritys perustetaan ja maksetaan takuuvuokrat ja haetaan startti rahat ja aluksi kaikki onkin ok ja...sen jälkeen jätetään tellit ja lellit ja verot ja vuokrat maksamati.Kirrätetään päivän tulot kaksoiskassajärjestälmällä ohi virallisen myynnin, vuoden sisällä verottaja puuttuu asiaan ja kahdessa vuodessa yritys onkin kerännyt sievoisen summan pääomaa takataskuun ja firma ajetaan konkurssiin maksamattomien verojen ym takia. Pimeää työvoimaa,eli "veljiä ja siskoja" puuhastelee ja auttelee kokopäivätoimisesti pimeällä palkalla
        Pian samat perustaa toisen nimissä uuden vastaavan ravintolan ja sama peli jatkuu....eikös putaalainen ravintola ole juuri näin toiminut ja konkursseja usieta taustalla?
        Nyt toivat väkivallan ja uhkailevat netissä uusilla väkivaltaisilla teoilla ,lapsiamme kohtaan. Hyväksymmekö todella tällaisen toiminnan? Ainakin itse rupeaisin aktiivisesti toimiin jos minun lapsenijoutuisi tällaisen silmittömän väkivallan uhriksi, en ajattelisi seurauksia mitä tekoni aiheuttaisi ja...eihän nykyään saa edes tuomiota väkivallasta,ei ainakaan jos ihonväri on tummempi kuin kantaväestöllä.
        Kiertäkää tämä rafla kaukaa,osoittakaa ettemme hyväksy heidän toimiaa ja kulttuuriaan. yritetään saada mielenosoitus aikaiseksi,menemme porukalla me aikuiset osoittamaan mieltä ja samalla voimme turvata lastemme oleilun kylillä.Uskoisin ettei tämä porukka usataudu meidän aikuisten kimppuun ja jos uskaltautuu niin...oppivatpahan viimein silloin ettei väkivalta kannata!


      • gastronomisti
        Juha121 kirjoitti:

        Yrittelijäitä todellakin...yritys perustetaan ja maksetaan takuuvuokrat ja haetaan startti rahat ja aluksi kaikki onkin ok ja...sen jälkeen jätetään tellit ja lellit ja verot ja vuokrat maksamati.Kirrätetään päivän tulot kaksoiskassajärjestälmällä ohi virallisen myynnin, vuoden sisällä verottaja puuttuu asiaan ja kahdessa vuodessa yritys onkin kerännyt sievoisen summan pääomaa takataskuun ja firma ajetaan konkurssiin maksamattomien verojen ym takia. Pimeää työvoimaa,eli "veljiä ja siskoja" puuhastelee ja auttelee kokopäivätoimisesti pimeällä palkalla
        Pian samat perustaa toisen nimissä uuden vastaavan ravintolan ja sama peli jatkuu....eikös putaalainen ravintola ole juuri näin toiminut ja konkursseja usieta taustalla?
        Nyt toivat väkivallan ja uhkailevat netissä uusilla väkivaltaisilla teoilla ,lapsiamme kohtaan. Hyväksymmekö todella tällaisen toiminnan? Ainakin itse rupeaisin aktiivisesti toimiin jos minun lapsenijoutuisi tällaisen silmittömän väkivallan uhriksi, en ajattelisi seurauksia mitä tekoni aiheuttaisi ja...eihän nykyään saa edes tuomiota väkivallasta,ei ainakaan jos ihonväri on tummempi kuin kantaväestöllä.
        Kiertäkää tämä rafla kaukaa,osoittakaa ettemme hyväksy heidän toimiaa ja kulttuuriaan. yritetään saada mielenosoitus aikaiseksi,menemme porukalla me aikuiset osoittamaan mieltä ja samalla voimme turvata lastemme oleilun kylillä.Uskoisin ettei tämä porukka usataudu meidän aikuisten kimppuun ja jos uskaltautuu niin...oppivatpahan viimein silloin ettei väkivalta kannata!

        Höpö höpö. Minä olen siirtynyt täysin mamu-ravintoloiden käyttäjiksi. Vieraatkin käytän näissä, otetaan aina listalta kalleinta.


      • En usko....
        gastronomisti kirjoitti:

        Höpö höpö. Minä olen siirtynyt täysin mamu-ravintoloiden käyttäjiksi. Vieraatkin käytän näissä, otetaan aina listalta kalleinta.

        gastronomisti
        14.11.2012 09:06

        Höpö höpö. Minä olen siirtynyt täysin mamu-ravintoloiden käyttäjiksi. Vieraatkin käytän näissä, otetaan aina listalta kalleinta.




        Oliko maksettu mainos? Vaihtoehtoisesti kuulut samaan sakkiin ☺


      • kikkeli housu
        Juha121 kirjoitti:

        Yrittelijäitä todellakin...yritys perustetaan ja maksetaan takuuvuokrat ja haetaan startti rahat ja aluksi kaikki onkin ok ja...sen jälkeen jätetään tellit ja lellit ja verot ja vuokrat maksamati.Kirrätetään päivän tulot kaksoiskassajärjestälmällä ohi virallisen myynnin, vuoden sisällä verottaja puuttuu asiaan ja kahdessa vuodessa yritys onkin kerännyt sievoisen summan pääomaa takataskuun ja firma ajetaan konkurssiin maksamattomien verojen ym takia. Pimeää työvoimaa,eli "veljiä ja siskoja" puuhastelee ja auttelee kokopäivätoimisesti pimeällä palkalla
        Pian samat perustaa toisen nimissä uuden vastaavan ravintolan ja sama peli jatkuu....eikös putaalainen ravintola ole juuri näin toiminut ja konkursseja usieta taustalla?
        Nyt toivat väkivallan ja uhkailevat netissä uusilla väkivaltaisilla teoilla ,lapsiamme kohtaan. Hyväksymmekö todella tällaisen toiminnan? Ainakin itse rupeaisin aktiivisesti toimiin jos minun lapsenijoutuisi tällaisen silmittömän väkivallan uhriksi, en ajattelisi seurauksia mitä tekoni aiheuttaisi ja...eihän nykyään saa edes tuomiota väkivallasta,ei ainakaan jos ihonväri on tummempi kuin kantaväestöllä.
        Kiertäkää tämä rafla kaukaa,osoittakaa ettemme hyväksy heidän toimiaa ja kulttuuriaan. yritetään saada mielenosoitus aikaiseksi,menemme porukalla me aikuiset osoittamaan mieltä ja samalla voimme turvata lastemme oleilun kylillä.Uskoisin ettei tämä porukka usataudu meidän aikuisten kimppuun ja jos uskaltautuu niin...oppivatpahan viimein silloin ettei väkivalta kannata!

        ...oulun välivainiolla sama homma.varmaan jo kolome kertaa puolen toista vuoden aika na vaihtunu nimi ,ja joka kerta jotaki remonttia.mielestäni taitaa nuo hommat mennä just niinkuin nimimerkki Juha 121 arveli tuossa edellä.ärsyttää suomalaiset sitten konkkien maksumiehinä kuitenkin...


      • g-nomisti
        En usko.... kirjoitti:

        gastronomisti
        14.11.2012 09:06

        Höpö höpö. Minä olen siirtynyt täysin mamu-ravintoloiden käyttäjiksi. Vieraatkin käytän näissä, otetaan aina listalta kalleinta.




        Oliko maksettu mainos? Vaihtoehtoisesti kuulut samaan sakkiin ☺

        Ei ollut enkä puhu mistään tietystä ravintolasta. Kaikkia mamu-ravintoloita suosin.


      • totuus esiin
        kikkeli housu kirjoitti:

        ...oulun välivainiolla sama homma.varmaan jo kolome kertaa puolen toista vuoden aika na vaihtunu nimi ,ja joka kerta jotaki remonttia.mielestäni taitaa nuo hommat mennä just niinkuin nimimerkki Juha 121 arveli tuossa edellä.ärsyttää suomalaiset sitten konkkien maksumiehinä kuitenkin...

        unohti mainita palkkaturvan... se hoitaa maksamattomat palkat. Siis kaikki mitä tehtaa väittää jääneen saamatta!
        Ja valtio maksaa mukusematta koska nehän ovat vain veronmaksajien rahoja


      • passit ja tiketit<<
        Juha121 kirjoitti:

        Yrittelijäitä todellakin...yritys perustetaan ja maksetaan takuuvuokrat ja haetaan startti rahat ja aluksi kaikki onkin ok ja...sen jälkeen jätetään tellit ja lellit ja verot ja vuokrat maksamati.Kirrätetään päivän tulot kaksoiskassajärjestälmällä ohi virallisen myynnin, vuoden sisällä verottaja puuttuu asiaan ja kahdessa vuodessa yritys onkin kerännyt sievoisen summan pääomaa takataskuun ja firma ajetaan konkurssiin maksamattomien verojen ym takia. Pimeää työvoimaa,eli "veljiä ja siskoja" puuhastelee ja auttelee kokopäivätoimisesti pimeällä palkalla
        Pian samat perustaa toisen nimissä uuden vastaavan ravintolan ja sama peli jatkuu....eikös putaalainen ravintola ole juuri näin toiminut ja konkursseja usieta taustalla?
        Nyt toivat väkivallan ja uhkailevat netissä uusilla väkivaltaisilla teoilla ,lapsiamme kohtaan. Hyväksymmekö todella tällaisen toiminnan? Ainakin itse rupeaisin aktiivisesti toimiin jos minun lapsenijoutuisi tällaisen silmittömän väkivallan uhriksi, en ajattelisi seurauksia mitä tekoni aiheuttaisi ja...eihän nykyään saa edes tuomiota väkivallasta,ei ainakaan jos ihonväri on tummempi kuin kantaväestöllä.
        Kiertäkää tämä rafla kaukaa,osoittakaa ettemme hyväksy heidän toimiaa ja kulttuuriaan. yritetään saada mielenosoitus aikaiseksi,menemme porukalla me aikuiset osoittamaan mieltä ja samalla voimme turvata lastemme oleilun kylillä.Uskoisin ettei tämä porukka usataudu meidän aikuisten kimppuun ja jos uskaltautuu niin...oppivatpahan viimein silloin ettei väkivalta kannata!

        Nimim. Juha 121, kirjoitit maahanmuuttajista justiin niin kuin se on, näin tapahtuu ympäri Suomen, paikkakuntaa vaihdellen. Käyttävät starttirahoja väärin, muka 3-4 yhdessä perheessä ovat pizzeriayrittäjiä, tällaista tapahtuu Helsingin seudulla. Toivat väkivallan Haukiputaallekin, ei suomalaisten yrittäjien ole tarvinnut hakata nyt, ainoastaan portsari joutuu harvoin poistamaan liikaa nautiskelleen asiakkaan, jopa soittamalla taksin. Väkivalta aiheuttaa väkivaltaa, saattaisi olla hyvä bisnes hankkia mustia laastareita tavallisten lisäksi, jos mellakat jatkuu tulee sitä turpaan vastapuolellekin, mutta toivotaan että vastaavaa tappelua ei enää toistuisi. Poliiseillekin vihjeeksi, pitää viedä mellakoitsijat putkaan värillä ei väliä tasapuolisesti.


      • sossuittaelänyt

        Eihän niiden tarvitse sossun luukuille ja leipäjonoihin tulla, koska tuet juoksee ja karavaani kulkee.


    • 432432

      Minkä ihimeen HAUKITORIN?!?!? Koko Haukitoria oo ollu viimeseen 10 vuoteen.

      • Pena 3

        Ei niin ja sinulla, puuttuu järkiä,mutta ei se haittaa, kirjoittele vaan, kyllä me ymmärretään.


    • valvova silmä

      Tältä palstalta on nyt parikin ilmiantoa pitänyt tehdä asiattomista viesteistä. Näyttää siltä että haukiputaalaiset ne vasta vaarallisia ovat. Todella vastuutonta ja idioottimaista kirjoittelua.

      • Liioteltua pelkoa...

        valvova silmä
        15.11.2012 11:58

        Tältä palstalta on nyt parikin ilmiantoa pitänyt tehdä Näyttää siltä että haukiputaalaiset ne vasta vaarasa ovat. Todella vastuutonta ja





        Onko nimim.”Valvovasilmä” huomannut jotain puutteita ruuansuhteen, hygienian puutetta tai muuta sellaista? Paistouunissa pienet ”pöpöt” kuolee, joten eväs on vaaratonta syödä. Olisi hyvä jos erikulttuuriin matkustaa lomailemaan menevät kävisivät totuttelemassa bakteerikantaan, tavanomaiset ripulit saattaisivat jäädä pois. Salaateista ja kylmiä ruokia pitäisi kuitenkin varoa ottamasta. Taidat ottaa turhaan murheita kun sekaannut terveystarkastajan työntehtäviin.


      • valvova silmä
        Liioteltua pelkoa... kirjoitti:

        valvova silmä
        15.11.2012 11:58

        Tältä palstalta on nyt parikin ilmiantoa pitänyt tehdä Näyttää siltä että haukiputaalaiset ne vasta vaarasa ovat. Todella vastuutonta ja





        Onko nimim.”Valvovasilmä” huomannut jotain puutteita ruuansuhteen, hygienian puutetta tai muuta sellaista? Paistouunissa pienet ”pöpöt” kuolee, joten eväs on vaaratonta syödä. Olisi hyvä jos erikulttuuriin matkustaa lomailemaan menevät kävisivät totuttelemassa bakteerikantaan, tavanomaiset ripulit saattaisivat jäädä pois. Salaateista ja kylmiä ruokia pitäisi kuitenkin varoa ottamasta. Taidat ottaa turhaan murheita kun sekaannut terveystarkastajan työntehtäviin.

        Kun ylläpitäjä on kirjoitukset ilmiannostani poistanut, niin se tarkoittaa että vastuuttomia olivat. Turha sitä on yrittää vitsiksi vääntää.


    • Silmät kiinni...

      valvova silmä
      15.11.2012 11:58

      Todella vastuutonta ja idioottimaista kirjoittelua.




      On joo, mitäs sinäkin kirjoittelet vastuuttomasti.

      • valvova silmä

        Ne natsikirjoitukset täältä on poistettu. Olivat tosi idioottimaisia, sen toteamisessa ei ole mitään vastuutonta. Sinä saat olla silmät kiinni, jos huvittaa, minä valvon puttaalaisten kirjoittamisia.


      • Hyi "natseja".
        valvova silmä kirjoitti:

        Ne natsikirjoitukset täältä on poistettu. Olivat tosi idioottimaisia, sen toteamisessa ei ole mitään vastuutonta. Sinä saat olla silmät kiinni, jos huvittaa, minä valvon puttaalaisten kirjoittamisia.

        Mitkä natsi kirjoittelut? Kerro niistä, millaisia ne ovat.


      • Kuuleva korva ☺
        valvova silmä kirjoitti:

        Ne natsikirjoitukset täältä on poistettu. Olivat tosi idioottimaisia, sen toteamisessa ei ole mitään vastuutonta. Sinä saat olla silmät kiinni, jos huvittaa, minä valvon puttaalaisten kirjoittamisia.

        On hyvä valvoa asiattomia kirjoituksija, niitä on joskus ollut. Mutta ei kannata asiaksitehden alaa valvomaan ja stumaan tietokoneella, pitää sitä levätä välillä.


    • juliaana1

      PerusSuomalaista Jussi Halla-aho uhkailtiin netissä väkivallalla ja hengen riistämisellä,se uhkailu meni käräjille ja uhkailijat säästyi tuomiolta. Eli netissä todellakin voi jopa mamuille kirjotella ajatuksiaan siitä mitä kaikkea valkoinen mielikuvituksemme teidän varalle keksiikään,ihan vain siksi että kävitte lapsien kimppuun! Teidän kulttuurissanne väkivalta ja rikollisuus kuuluu arkeen ja juhlaan,valtion johdosta alimpaan kastiin,,,olette säälittävimpiä mitä löytyy.
      Moni on varautunut illasta toiseen siitä että yritätte toistaa tätä väkivaltaista tekoa,moni auto ja aikuinen odottaa.Seuraavalla kerralla teitä on vastassa aikuisia,ei montaa mutta sellaisia joille olette suupaloja.Annamme teidän käydä kimppuumme mutta itsepuolustukseksi,teemme teistä joulupaketin ja lähetämme kauas pois,omaan rakkaaseen konkurssi maahanne.

      • valvova silmä

        Höpö höpö että voisit netissä kirjoitella mitä mieleen juolahtaa. Luepa lakipykälät tarkemmin ja ole varovainen sen mielikuvituksesi kanssa. Ja ihan olen suomalainen ja huolissani tästä meidän suomalaisesta kulttuuristamme jonka jotkut rasistit yrittävät pilata.


      • Tapoja osapuolille.

        juliaana1
        18.11.2012 00:21

        PerusSuomalaista Jussi Halla-aho uhkailtiin netissä väkivallalla ja hengen riistämisellä,se uhkailu meni käräjille ja uhkailijat säästyi tuomiolta. Eli netissä todellakin voi jopa mamuille kirjotella ajatuksiaan siitä mitä teidän varalle keksiikään,ihan vain siksi että kävitte lapsien kimppuun! Teidän kulttuurissanne väkivalta ja rikollisuus kuuluu arkeen ja juhlaan.
        Moni on varautunut illasta toiseen siitä että yritätte toistaa tätä väkivaltaista tekoa,moni auto ja aikuinen odottaa.Seuraavalla kerralla teitä on vastassa aikuisia,ei montaa mutta sellaisia joille olette suupaloja.Annamme teidän käydä kimppuumme mutta itsepuolustukseksi,teemme teistä joulupaketin ja lähetämme kauas pois,omaan rakkaaseen konkurssi maahanne.







        Nmim. Julia 1, olet väärässä, ei nämä lastenhakkaajat ole sieltä mistä kuvittelit, he ovat kauempaa, missä raiskattu nainen saa rangaistuksena 100 raipaniskua ja vankeutta lisäksi. Turha uhkailu näitä lapsiasi kurittaneita on väärin suunnitella, jos ei muutamasta kehotuksesta huolimatta lopeta mellastelua niin, palaan ne ”proput” vaaliammaltakin, ei tarvi olla musta tai sinnepäinkään.


      • Herätys
        valvova silmä kirjoitti:

        Höpö höpö että voisit netissä kirjoitella mitä mieleen juolahtaa. Luepa lakipykälät tarkemmin ja ole varovainen sen mielikuvituksesi kanssa. Ja ihan olen suomalainen ja huolissani tästä meidän suomalaisesta kulttuuristamme jonka jotkut rasistit yrittävät pilata.

        Oletko ummistanut silmäsi, väsiyvätkö kyttäämiseen?Mamujuttuja menneillään....


    • kotia siitä

      ne nuoret vois lopettaa sen mekastamisen ympäri haukipudasta ruveta käyttäytymään pikkuhiljaa. es höyryissää häirittevät ihmisten töitä. väärinhän se on lasta lyödä, mutta pinna kiristyy varmasti kun samat nuoret mekastavat päivästä päivään ja poliisi ei mahda mitään ja vanhemmat kotona ei se meijän petteri..

      muutaman kerran jopa kaljaa ja tupakkaa pyytäneet hakemaan ja kieltävästi vastaa ni haukkuminen alkaa samantien huvita ny sitte enää uudestaan paljo mennä.
      eikö puttaala ole enää nuokkaria misä pyöriä??

    • huonojuttu

      Eilen A-studiossa joku haukuputaalainen vastaanottokeskuksen ylläpitäjä ylisti näitä partalapsia ylenpalttisesti. Vähän haiskahtikin yliammutulta ne sen puheet. On se vain hyvä kun on tämä netti niin täältä saa suoraan paikkakuntalaisilta faktatietoa todellisuudesta, miten mamujen sopeutuminen yhteiskuntaamme on onnistunut, tai paremminkin täysin epäonnistunut. Ajatelkaa että raha saa suomalaiset vastaanottokeskusten pyörittäjät näin sekopäiksi, että vaarantavat kotimaan turvallisuuden pelkän oman edun tavoittelun takia.

    • oeoeoeooeoe

      Kyllä tämä mamuista jäpätys on ihan lähtenyt käsistä. Mutta ehkä siihen on joillakin syytäkin? Ei kai savua turpruta ilman tulta?

    • ifgosis

      Höpöhöpö!

    • ifsir98

      Propakantaa!
      Paikalliset ihmiset on vielä vaarallisimpia:
      Saatana aikuset ihmiset ei osaa käyttää heijastimia, eikä pimeässä heijastavia vaatetusta.
      Perjantaina olin oikeasti ajaa päälle kolmessa eri kohtaa, kun keskellä tietä seisotaan kaikkein pimeimmissä paikoissa täysin mustat vaatteet päällä:
      Että ovat tosi rohkeita, kun uskaltavat seisoa porukoissa keskellä ajotietä!
      Vasta kohalla nähään, että on ajotiellä ihmisiä..

    • väriliike

      Propakantaa!

      Paikalliset ihmiset on vielä vaarallisimpia:

      Saatana aikuset ihmiset ei osaa käyttää heijastimia, eikä pimeässä heijastavia vaatetusta.

      Perjantaina olin oikeasti ajaa päälle kolmessa eri kohtaa, kun keskellä tietä seisotaan kaikkein pimeimmissä paikoissa täysin mustat vaatteet päällä:

      Että ovat tosi rohkeita, kun uskaltavat seisoa porukoissa keskellä ajotietä!

      Vasta kohalla nähään, että on ajotiellä ihmisiä..

      Kylläkai niillä ainakin silmät loistaa,jos muuten mustia ovat.
      sehän on vain värivika.

    • menemenese
    • 308473348706

      Kuka helvetti noita mvlehen juttuja uskoo? Eikö se kerro jo tarpeeksi kun lehden nimi on mitävittua lehti? Hauska juttu Vareksesta. Pitäs jo raksuttaa ihmisillä päässä että ne jututhan on täyttä kusetusta/täysin liiottelua. Varmasti moni tännekin kommentoijista lukevat päivittäin mvlehteä ja lietsovat omaa vihaa maahanmuuttajia vastaan valheista. Testatkaa itse ja lähettäkää sinne joku päästärevitty mamu-vastainen uutinen niin se julkaistaan siellä ilman mitään vaadittuja todisteita.


      Ja mitä tulee vaikka iltalehteen yms. niin miettikääpä jos kaikki suomalaisten raiskaukset, väkivallanteot yms julkastaisiin yhtä usein ku maahanmuuttajien teot? Saattaisi olla aika vaikeaa löytää niitä päivittäisiä cheek-uutisia sieltä seasta.

      Syyttäkää niitä yksilöitä älkää kaikkia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe