Eli,odotan ekaa lastani rv 21 ja tää kuuma ilma saa mun pään ihan sekaisin jotenkin.
Särkee päätä,huimaa eikä jaksais tehdä mitään.
Pakko syödä jotain mut sen ajatus tekee jo pahaa.Tekee mieli oksentaa vaan.
Oksentelin raskauden alussa,eli oli aamupahoinvointia mutta meni ohi,nyt sitten tää helle on saannu mun masun taas sekaisin.
Mitä kannattais syödä?Kaikki rasvanen tulee ylös..Hjelp.
Tulisi jo kylmemmät ilmat.Sain rautatabletitkin vaikka minulla on hyvä hemoglobiini,mutta neuvolassa käskettiin syömään niitä.en tiedä kyllä miksi..koska en kärsi anemiasta.
Vaikka helteellä huippaakin aika ajoin.
Kuuma ilma ja syöminen..,
3
363
Vastaukset
- Lissu
Joo, ei ole yhtään ihanaa nää helteet. Itellä turpos kädet ja jalat heti kun alko nää helteet.
Yritä syödä raikasta, salaatteja ja sitten joku lihapala (kalaa, kanaa) sen kanssa ja syö se tukevampi ateria vähän myöhempään illalla ni ei ole niin kuuma. Ite en ole pystyny syömään mitään rasvasta koko raskausaikana, heti tulee kauhea olo jos esim. jonnekin mäkkiin eksyy. yök jo pelkkä ajatus jostain rasvasesta hampurilaisesta majoneesineen :(
Ja muista juoda paljon, ite kannan vesipulloa mukana, auttaa siihenkin jos tulee huono olo tai huimaa niin huikka raikasta vettä helpottaa (itellä ainakin toimii) niin ja jos oikein huono olo tulee niin istumaan johonkin varjoon tai kaupan kylmäosastolle seisoskelemaan :) siis jos on tuolla liikenteessä, en lähde kotoa kauppaan kipittämään jos tulee huono olo ;)
tossa nyt jotain kikkoja... - Aurora
Raudasta saattaa mennä vatsa sekaisin. Mulla vatsavaivoja aiheutti Retafer, Spartocine-merkkinen on ollut hyvä. Tämä siis ennen raskautta.
- Minä
Jouduin jo heti alkuraskaudesta asti syömään rautaa. Koska mun maha ei siedä retaferia eikä spartocinea söin obsidania tuttuun tapaan johon olen aina ollut tyytyväinen. Mutta nyt raskaana ollessa onbsidan on aiheuttanut mulle mahakipuja, pahoinvointia, närästystä jne. Kun lopetin obsidanin oireet katosivat muutamass apäivässä. Nyt käytän luontaistuotekaupan krauterblutsaftia. Yhdessä mittakorkillisessa on rautaa päivän tarpeen mukaan, mutta siinä olevien kasvislähteiden ansioista rauta imeytyy paremmin ja b- ja c-vitamiiniakin siinä on. Olen ollut todella tyytyväinen ja se on pitänyt hemon hyvänä. Myös ummetus on kadonnut kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648